نکاتی که برای انتخاب تم تولد زمستانی باید بدانید

تم تولد زمستانی

    تولد یکی از بهترین جشن هایی است که افراد برگزار می کنند. چه چیزی زیباتر از جشن گرفتن سالروز تولد فردی که دوستش دارید در این دنیا جذابیت دارد. این رسم از سال ها پیش وجود داشته و افراد زیادی به آن پایبند بوده اند. اما آن چه که جشن تولد این روزها را با دوران قدیمی کمی تغییر داده است، رنگ و لعابی است که به جشن های تولد داده می شود. به عنوان مثال این روزها برای تولدها متناسب با سلیقه، سن و جنسیت هر فردی تم تولد تعیین می کنند و یک جشن کاملا متفاوت می گیرند. یکی از بهترین تم های جشن های تولد، تم تولد زمستانی است. با ما در این مطلب همراه باشید تا با بهترین ایده ها برای تم تولد زمستانی آشنا شوید.

    تم تولد زمستانی

    انتخاب یک تم تولد برای جشن تولد بسیار لذت بخش است، هماهنگی ریسه ها، بشقاب ها، بادکنک ها و … همگی می توانند یک فضای بسیار لذت بخش و جذاب را بسازند. بدون تردید، تم تولد زمستانی یکی از هیجان انگیزترین تم های تولدی است، چرا که استفاده از المان های زمستانی می تواند جلوه جشن را بیشتر کند. با ما همراه باشید تا ایده هایی را برای برگزاری جشنی با تم تولد زمستانی را با یکدیگر برشماریم.

    تم تولد زمستانی

     

    رنگ های زمستانی را از یاد نبرید

    شاید از خود بپرسید رنگ های زمستانی کدام رنگ ها هستند. رنگ های زمستانی همان رنگ هایی هستند که برای شما تداعی گر روزهای زمستانی هستند که از آن ها می توانیم به رنگ سفید، خاکستری، آبی و نقره ای اشاره کنیم. شما می توانید برای برگزار جشن خود با تم تولد زمستانی، از این رنگ ها استفاده نمایید و حال و هوای زمستانی را تداعی و یادآوری کنید.

     

    برای هماهنگی با تم تولد زمستانی ،تزیین کیک را نیز زمستانی کنید

    خوشبختانه این روزها شیرینی و کیک پزی های زیادی وجود دارند که می توانند تمامی طراحی هایی که شما در ذهن خود دارید را روی کیک پیاده سازی کنند. به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای جذاب تر کردن جشن تولد، کیکی با سبک زمستانی انتخاب کنید و با همان طرح و رنگ های زمستانی! البته خوب است که شما به جنسیت و سن فردی که برای او تولد می گیرید نیز توجه کنید تا با کیک با سبک او همخوانی داشته باشد. تزیین کیک زمستانی می تواند جلوه ای زیبا رو میز پذیرایی ایجاد کند.

     

    کیک زمستانی

    دیوارکوب های برفی ایده های جذابی هستند

    کمی گشت در بازار بزنید و خواهید دید که می توانید دیوارکوب هایی را بیابید که درست شبیه به برف درست شده اند. این دیوارکوب های جذاب می توانند جلوه ای فوق العاده به تم تولد زمستانی شما ببخشند. اگر هنرمند و خلاق باشید، می توانید خود دست به کار شده و مقواهای سفید رنگ خریداری نمایید و دیوارکوب های سفید رنگ به شکل برف درست کنید.

    البته این کار را می توانید به وسیله پنبه نیز انجام دهید و گلوله های برفی بزرگ و کوچک درست کنید و به دیوار وصل نمایید. حتی آویزان کردن این گلوله های پنبه ای و یا دانه های یخی مقوایی از سقف نیز می تواند ایده ای بسیار جذاب باشد.

     

    ریسه های براق نقره ای و سفید را از دست ندهید

    یکی دیگر از انتخاب های شما برای برگزاری جشنی با تم تولد زمستانی، استفاده از ریسه های براق نقره ای و سفید رنگی است که شما می توانید به دیوار زده و یا از سقف آویزان کنید. توجه داشته باشید که از برای هماهنگی با تم، هرگز از ریسه های رنگی استفاده نکنید تا همان سبک زمستانی را در فضا نگهدارید.

    بادکنک آرایی در تم برفی زمستانی بسیار مهم است

    بدون تردید یکی از مهم ترین مواردی که حتما در تولدها باید آن را مد نظر قرار دهید، بادکنک آرایی است. مهم نیست که بادکنک ها را به چه صورت در کنار یکدیگر قرار می دهید و یا به کجا نصب می کنید؛ مهم این است که از رنگ های سفید، آبی و نقره ای برای انتخاب رنگ بادکنک ها استفاده نمایید تا تم تولد زمستانی شما رعایت شود.

     

    از المان های زمستانی استفاده کنید

    اگر مجسمه های برفی و زمستانی دارید، اگر شمع های برفی دارید و یا از این دست موارد، حتما در گوشه و کنار خانه و یا روی میز اصلی تولد قرار دهید تا حال و هوای تولد را بیشتر زمستانی کنید. البته پیشنهاد می کنیم که میز را چندان شلوغ نچینید تا نظم فضا به هم ریخته شود.

     

    خوراکی های زمستانی تهیه کنید

    بعضی از خوراکی ها مخصوص زمستان هستند، مثلا چیدمان ظرف پذیرایی با خوراکی هایی با رنگ های سفید و آبی می تواند بسیار جذاب باشد. حتما آن را در برنامه خود قرار دهید تا تولدی جذاب برپا کنید.

    خوراکی های زمستانی

    سخن پایانی

    با توجه به مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، در انتخاب تم تولد زمستانی، آنچه که بیشتر از همه اهمیت دارد، رنگ است. به سراغ هرچه که می روید، رنگ های سفید، نقره ای، آبی روشن و خاکستری روشن را از یاد نبرید چرا که این رنگ ها، رنگ های زمستانی محسوب می شوند.

     

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    نرگس
    نرگس
    1 سال قبل

    تولد دخترم بسیار عالی شد

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آراء: 12

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید