معرفی ۱۰ مدل تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه

    وقتی صحبت از تم تولد پسرانه می‌شود، اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد یک تم تولد هیجان‌انگیز، شاد و اسطوره ای است. این ایده فوق‌العاده است! ما هم در این مسیر همراه شما هستیم و 10 ایده تم تولد پسرانه را برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به شخصیت کارتونی یا قهرمانی مورد علاقه پسرتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

    قبلا در مقاله 10 مدل تم تولد دخترانه، تم های جذابی را برای دختر کوچولوها معرفی کردیم، در این مطلب می‌خواهیم جدیدترین تم های تولد پسرانه را به شما معرفی کنیم. پس فرصت را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

    .

    تم تولد پسرانه

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه

    .

    .

    10 ایده تم تولد پسرانه برای یک جشن استثنایی!

    بدون هیچ صحبت اضافه ای به سراغ معرفی 10 تم تولد پسرانه محبوب دنیا می‌رویم که هیچ پسر بچه ای را نمی‌توانید پیدا کنید که آنها را دوست نداشته‌ باشد. این تم ها جزو جدیدترین تم های تولد پسرانه در سال گذشته هستند که به‌ راحتی می‌توانید جزییات و المان های مربوط به هر کدام را از فروشگاه های لوازم تولد تهیه کنید.

    .

    ایده تم تولد پسرانه

    .

    1. تم تولد فضانورد

    تم تولد فضانورد یکی از محبوب ترین تم های تولد پسرانه است که مناسب سنین 3 الی 15 سال است. تنوع المان های این تم زیاد است و ده‌ها ایده مختلف برای دکوراسیون جشن تولد به شما می‌دهد. تصاویری که در ادامه خواهید دید، دقیقاً نشان دهنده جذابیت و انعطاف پذیری تم تولد پسرانه فضانورد است که با هر گروه سنی می‌توانید آن را هماهنگ کنید.

    جالب است بدانید، تم تولد فضانورد علاوه بر اینکه یک تم تولد پسرانه است، می‌تواند به‌ عنوان یک تم تولد مردانه لاکچری و همچنین یک تم تولد دخترانه کاملاً اسپرت و خاص انتخاب شود. به شرطی که جزییات و المان های مختلف آن با رنگ‌بندی و دیزاین درست در کنار هم قرار بگیرند.

    .

    تم تولد پسرانه فضانورد کوچولو

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه ساده

    .

    🥳🥳🥳

    .

    ایده تم تولد پسرانه فضانورد

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه ساده و شیک فضایی

    .

    2. تم تولد بتمن

    اکثر پسر بچه‌ها عاشق شخصیت کارتونی و قهرمانی بتمن هستند. دنیای بسیاری از کودکان و نوجوانان با داستان قهرمانی بتمن و ماجراهای هیجان‌انگیز او درآمیخته است. با این حساب تم تولد پسرانه بتمن می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون تولد پسر کوچولوی شما باشد.

    فقط دقت کنید که کلیه المان‌ها اعم از لباس صاحب تولد، دیزاین کیک تولد، تم رنگ فضا، بادکنک‌ها، میز پذیرایی و…، همگی باید هارمونی رنگ مشکی، سفید، قرمز و آبی داشته‌ باشند. البته، می توانید از عکس تم تولد پسرانه بتمن که در ادامه برایتان آماده کرده‌ایم هم ایده بگیرید.

    .

    تم تولد پسرانه بتمن

    .

    3. تم تولد مینیون

    هیچ دختر یا پسری را نمی توانید پیدا کنید که عاشق مینیون‌ها نباشد. مینیون‌ها محبوب ترین شخصیت انیمیشن «من شگفت‌انگیز» هستند و حتی بزرگ‌ترها هم آنها را دوست دارند. اگر به‌ دنبال یک تم تولد پسرانه مناسب سنین 2 تا 5 سال هستید، مینیون ها یک انتخاب عالی هستند. برای انتخاب جزییات و همچنین تن رنگ اصلی این تم، حتماً به تصاویری که برایتان آماده کرده‌ایم، دقت کنید.

    رنگ زرد و آبی، اسمارتیز، موز، کوکی های موزی و کاپ کیک های شکلاتی جزو المان های اصلی هستند که باید در تزیین تم تولد پسرانه مینیون ها استفاده شوند.

    .

    تم تولد پسرانه مینیون ها

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه جدید مینیون

    .

    4. تم تولد سگ های نگهبان

    انیمیشن سگ های نگهبان یکی از کارتون های محبوب کودکان و خردسالان است. قهرمان اصلی این داستان مارشال و دوستانش اسکای، چیس، رابر، راکی، زوما و اورست هستند که یک تیم شجاع و نترس را به تصویر می‌کشند. انتخاب این تم برای پسر بچه‌های عاشق هیجان می‌تواند جذاب باشد!

    تم تولد پسرانه ساده سگهای قهرمان، قرمز رنگ است. ولی می توانید به مقدار کم از رنگ های آبی، زرد و سفید هم استفاده‌ کنید. سعی کنید حتماً در جزئیات تم از تصویر سگ‌های نگهبان و مخصوصاً شخصیت مارشال استفاده‌ کنید. استند شخصیت های کارتونی قهرمان این داستان، به مراسم جشن تولد کودک شما شور و نشاط خاصی می‌بخشد، پس استندها را هم فراموش نکنید.

    .

    تم تولد پسرانه سگهای نگهبان

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه سگ نگهبان

    .

    5. تم تولد ماشین ها

    استیو مک کویین شخصیت محبوب کارتون پر سر و صدای ماشین‌ها ایده جذاب دیگری برای تزئین تم تولد پسرانه است. انواع تم تولد پسرانه ماشین‌ها طی چند سال اخیر به محبوبیت رسیده‌اند، ولی کاراکتر شخصیتی مک کویین هنوز هم دوست داشتی و تکرار نشدنی است. مهم‌ترین المان های تم تولد مک کویین، استند ماشین‌ها، کیک تولد با طرح ماشین، لباس مخصوص، بادکنک آرایی قرمز و سفید، علائم راهنمایی و رانندگی، پرچم و ظروف پذیرایی با رنگ قرمز هستند.

    .

    تم تولد پسرانه ماشین ها

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه ماشین ها

    .

    6. تم تولد مرد عنکبوتی

    و اما می‌رسیم به تم محبوب و قهرمانی مرد عنکبوتی. تم تولد پسرانه مرد عنکبوتی برای سنین 5 تا 8-7 سال مناسب است و جذاب ترین بخش آن برای پسر بچه‌ها، لباس مخصوص مرد عنکبوتی است. تنالیته رنگی این تم، آبی و قرمز یا مکشی و قرمز است. اگر دوست دارید یک جشن پر هیاهو و هیجان‌انگیز داشته‌ باشید، پیشنهاد می‌کنیم تم تولد پسرانه جدید مرد عنکبوتی را انتخاب کنید.

    .

    تم تولد پسرانه ساده بتمن

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه بتمن

    .

    7. تم تولد باب اسفنجی

    تم تولد باب اسفنجی یکی از تم های تولد پسرانه بسیار شاد است که بیشتر مناسب سنین 1 تا 4 سال است. تنالیته رنگ زرد زرق و برق و جذابیت خاصی به دیزاین تم تولد می‌بخشد. هر چند تم تولد باب اسفنجی دخترانه یا پسرانه نیست، ولی بیشتر در مراسم تولدهای پسر کوچولوها استفاده می‌شود. از این تم حتی برای مراسم جشن دندان، جشن حرف زدن و مراسم های کوچک کودکانه هم می توانید کمک بگیرید. فقط یادتان نرود که استند باب اسفنجی و کیک تولد با طرح باب جزو مهم‌ترین اجزای این تم هستند.

    .

    عکس تم تولد پسرانه باب اسفنجی

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه باب اسفنجی

    .

    8. تم تولد ماینکرافت

    ماینکرافت یک بازی پیکسلی بامزه و محبوب است که اغلب پسران 3 تا 14-13 سال از آن استقبال می‌کنند. تم تولد ماینکرافت هم‌ چند سالی‌ست به جمع تم های تولد پسرانه محبوب دنیا پیوسته‌ است و در فروشگاه های لوازم تولد ایران هم می‌توانید المان های آن را پیدا کنید. برای اجرای جزییات تم تولد ماینکرافت دستتان باز است، چون دنیایی از خلاقیت را می‌توانید در این بازی ببیند.

    .

    تم تولد پسرانه ماینکرافت

    .

    🥳🥳🥳

    .

    تم تولد پسرانه سبز ماینکرافت

    .

    9. تم تولد پسرانه بن تن

    تم تولد بن تن برای پسران نوجوان مناسب است و یک تم قهرمانی به‌ حساب می‌آید. رنگ اصلی تم بن تن، سبز تیره است که می‌توانید در دیزاین کیک تولد، بادکنک آرایی، کاپ کیک‌ها، شکلات یا بسته‌بندی گیفت های تولد از این رنگ کمک بگیرید. استند عکاسی بن تن هم می‌تواند جزو جذابیت های تم تولد پسرانه بن تن باشد!

    .

    تم تولد پسرانه بن تن

    .

    10. تم تولد بچه رئیس

    بعید می‌دانیم کسی باشد که تم شیرین و دوست داشتنی بچه رئیس را نشناسد. این تم برای خردسالان 1 تا 3 سال طراحی‌ شده است و مهم‌ترین المان آن، کت و شلوار و کراوات مشکی آقا کوچولوی صاحب جشن تولد است. رنگ‌بندی تم تولد پسرانه بچه رییس، سفید و آبی است. برای انتخاب جزئیات آن می‌توانید از تصویر زیر کمک بگیرید.

    .

    تم تولد پسرانه بچه رییس

    .

    پیشنهاد شما برای تزیین تولد پسرانه چیست؟

    امیدواریم تم هایی که معرفی کردیم بتواند ایده جالبی برای برگزاری جشن تولد فرزندتان باشد. اگر تم تولد پسرانه خاصی را دوست دارید که در این مطلب به آن اشاره نکرده بودیم، خوشحال می‌شویم در کامنت‌ها به ما معرفی کنید تا عکس تم تولد پسرانه مورد نظر را برای ایده گرفتن، به این صفحه اضافه کنیم. همچنین پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ایده های جذاب متن تولد پسرم به این صفحه مراجعه کنید. متن های تبریک این صفحه برای طراحی استند تبریک تولد عالی هستند.

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    متین
    متین
    7 ماه قبل

    تم تولد تتلو یا پرچم تتلو

    بنگچان
    بنگچان
    پاسخ به :  متین
    7 ماه قبل

    نه اصلا

    بنگچان
    بنگچان
    7 ماه قبل

    تم استری کیدز و اونی که گفته تتلو تتلو چیه اخه

    سایمان
    سایمان
    4 ماه قبل

    تدی.دایناسور

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آراء: 16

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید