مدل موی خامه ای + تصاویر

مدل موی خامه ای

    اگر چه به نظر می رسد که برای حضور در مجالس و میهمانی ها، مدل موی شینیون یا باز مجلسی بوده و برای ست کردن با لباس مجلسی مناسب خواهد بود، اما اگر نگاهی به تصاویر مدل موی خامه ای دخترانه بیندازید، متوجه خواهید شد که این مدل مو نیز جذابیت و گیرایی خاص خود را داشته و اتفاقا با لباس های مجلسی یقه باز و دکلته، عالی خواهد بود.

    در ادامه با سورپلاس همراه باشید.

    مدل موی خامه ای

    در این مدل مو، دور سر معمولا خالی و خلوت شده و بقیه موها در قد 10 تا 15 سانتی متری، به سمت بالا آرایش می شوند. در این مدل مو، شاهد جمع شدن و حجم گرفتن موها در بخش بالایی سر هستیم و جذابیت خاصی به ویژه برای دختران جوان خواهد داشت.

    مدل موی خامه ای

    جدیدترین مدل موی خامه ای

    از جدیدترین مدل هایی که در این سبک در ژورنال های مدل مو می بینیم، چنین چیزی است که به جای آن که تمام حجم مو به سمت بالا رفته باشد، کمی چتری نیز به همراه داشته و به این شکل زیبایی بیشتری را رقم می زند.

    مدل موی خامه ای

    مدل موی خامه ای خشن

    با برش های تیز بالای حجم موها و خالی کردن بیشتر اطراف سر، این مدل مو کمی خشن به نظر می رسد. همان طور که در خصوص این تصویر می بینید، همچنان توانسته این مدل زیبایی خاص خود را حفظ کند.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع مدل مو ساده روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    مدل موی خامه ای خشن

    مدل موی خامه ای کوپ

    این مدل حجم بیشتری داشته و معمولا با فر و مجعد کردن موها، به حجم مورد نظر در خصوص آن می رسیم. همان طور که مشاهده می کنید حلقه های فر خورده مو در هم پیچیده و در نهایت، ظاهری جذاب و دلفریب به وجود آورده اند.

    مدل موی خامه ای کوپ

    ترکیب رنگ مدل موی خامه ای

    شما می توانید رنگ های مونو و کاملا تک رنگ و یکدست را مانند چیزی که در نمونه زیر مشاهده می کنید، انتخاب کرده یا به سراغ رنگ های ترکیبی، هایلایت و … بروید. به هر ترتیب در این مدل مو نیز باید مناسب بودن رنگ با سبک و استایل خود و همین طور مدل آرایشی که انتخاب کرده اید را در نظر بگیرید.

    مدل موی خامه ای

    کلام آخر

    شما تا چه اندازه این مدل مو را پسندیده و آن را برای سبک و استایل خود مناسب می بینید؟ بهترین مدل آن در این تصاویر کدام است؟ مدل خشن یا کوپ؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همین طور پیشنهاد می کنیم که این مطلب و تصاویر آن را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و در مورد سلیقه آن ها در خصوص مدل مو، بیشتر بدانید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید