لباس مجلسی؛ ۱۰۰ مدل لباس مجلسی شیک دخترانه و زنانه + عکس

مدل لباس مجلسی زنانه و دخترانه شیک

    آن روزها که لباس مجلسی فقط برای مجالس عروسی و نامزدی یا همگام با خرید لباس عروس خریداری می‌شد، دیگر گذشته است. حالا دیگر خرید لباس مجلسی برای دورهمی و مجالس رسمی یا حتی یک مهمانی ساده، چیزی کم از انتخاب لباس مراسم نامزدی و عروسی ندارد. در واقع داشتن یک لباس مجلسی زنانه برای عروسی و مهمانی‌ها، یک نیاز مهم برای کمد لباس‌های خانمها محسوب می‌شود.

    اغلب خانم‌ها و دختران جوان برای انتخاب لباس مجلسی دچار مسئله میشوند، ولی انتخاب این لباس زیبا میتواند کار ساده و جذابی باشد؛ به شرطی که بدانیم برای انتخاب مدل لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی یا یک مهمانی ساده خانوادگی، باید به چه نکاتی توجه کنیم. اگر شما هم جزو آن دسته خانم‌هایی هستید که در انتخاب لباس مجلسی دچار مشکل می‌شوند یا نمی‌دانند کدام مدل با فرم اندام و استایل شخصی آنها تناسب دارد، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

    لباس مجلسی زنانه و دخترانه بلند بنفش برای عروسی

    .لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی

    .مدل لباس مجلسی شیک

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه برای تالار

    .

    لباس مجلسی زنانه برای عروسی.

    لباس مجلسی آبی.

    مدل لباس مجلسی دخترانه

    .

    مدل لباس مجلسی کوتاه

    .

    مدل لباس مجلسی مشکی

    .

    لباس مجلسی مخمل زرشکی

    .

    لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    .

    لباس مجلسی زنانه قرمز

    .

    لباس مجلسی زنانه صورتی

    .

    لباس مجلسی زنانه دنباله دار

    .

    لباس مجلسی زنانه

    .

    لباس مجلسی دنباله دار

    .

    لباس مجلسی زنانه بنفش گیپور

     

    6 نکته طلائی برای انتخاب لباس مجلسی شیک

    همان طور که گفتیم، یکی از پیراهنهایی که وجود آن در کمد لباس هر بانویی واجب است، لباس شب یا لباس مجلسی شیک است. پوشیدن این لباس بدون شک استایل ما را دگرگون میکند و به ما احساس ملکه بودن میدهد. پوشیدن لباس شبی که در عین راحتی و زیبایی، رنگ، مدل و طراحی آن با فرم اندام ما متناسب باشد، میتواند ظاهر و جلوه ما را آن چنان که دوست داریم، نمایان کند.

    لباس مجلسی

    .

    ولی حقیقت تلخ این است که تعداد زیادی از خانمها نمیتوانند لباس مجلسی ایده آل خود را پیدا کنند. چون در اغلب موارد از روی میل و هوس خرید میکنند و شناخت درستی نسبت به مدل لباسی که متناسب با اندام آنهاست ندارند. ممکن است بارها به مزون های مختلف رفته باشند، مدلهای برندهای مختلف را دیده یا حتی پرو کرده باشند، ولی هیچ کدام باب میل آنها نباشد!

    حتی خود ما هم در این مواقعی احساس ناامیدی میکنیم و ممکن است تصور کنیم، دیگر نمیتوانیم لباس مجلسی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؛ ولی نگران نباشید. در ادامه 5 نکته مهم را به شما میآموزیم که با دانستن آنها میتوانید خیلی راحت بهترین مدل لباس مجلسی جدید را انتخاب کنید.

    .

    8 مدل لباس مجلسی شیک برای عروسی

    .

    1. برای انتخاب مدل لباس ماهیت مهمانی را در نظر بگیریم

    هیچ کدام از ما دوست نداریم در تمام مدت مهمانی نگران لباسمان باشیم، در آن احساس ناراحتی بکنیم یا در بدترین حالت ممکن، همانند یک تافته جدا بافته، لباسی غیر متناسب یا متضاد با ماهیت مهمانی پوشیده باشیم.

    بنابراین مهم است لباس زیبایی انتخاب کنیم که کاملاً متناسب با موضوع دورهمی یا مناسبت جشنی که در آن دعوت هستیم، باشد. بهتر است، اگر مهمانی بسیار رسمی است، به سراغ لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی یا لباسهای مجلل برویم. در غیر اینصورت، میتوانیم لباسی را انتخاب کنیم که زرق و برق کمتری دارد.

    .

    لباس مجلسی

    .

    2. در انتخاب رنگ لباس مجلسی جسور و بی پروا باشیم

    نکته دیگری که در انتخاب یک لباس مجلسی شیک بسیار مهم است، انتخاب رنگی است که با چهره و رنگ پوست ما متناسب باشد. رنگهایی که باعث تکمیل رنگ پوست ما میشوند، میتوانند ظاهر ما را جذابتر کنند. در حالی که انتخاب رنگ اشتباه برای لباس مجلسی، دقیقاً عکس این موضوع عمل میکند و ظاهر ما را رنگ پریده یا حتی تیرهتر از حالت طبیعی نشان میدهد.

    در انتخاب رنگها جسور باشید. بسیاری از خانمها برای لباس مجلسی به سراغ رنگ سیاه می روند؛ چون نماد «وقار و متانت» است. اما، خانمهای جسور از امتحان کردن رنگهای پر جنب و جوش و جذاب نمیترسند و به سبک خاص خودشان پایبند هستند. اما دقت کنید که این موضوع به معنی انتخاب رنگهای عجیب و غریب نیست!

    .

    لباس مجلسی

    .

    3. مدل لباس مجلسی را متناسب با فرم بدنمان انتخاب کنیم

    آگاهی از شکل و فرم بدنمان برای انتخاب لباس مجلسی بسیار مهم و کمک کننده است؛ این یکی از رازهای پیدا کردن لباس مجلسی مناسب است. اگر شانه های پهن دارید، ممکن است بخواهید با انتخاب لباسهایی با یقه بسته یا گرد، آنها را پنهان کنید. اگر قد بلندی دارید یا قدتان خیلی کوتاه، بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که قد شما را متعادلتر نشان دهد.

    اگر لاغر اندام هستید، باید مدل های لباس مجلسی برای افراد لاغر را انتخاب کنید و اگر اندام درشتی دارید، باید به سراغ مدلهای مناسب برای این فرم بدن بروید. استایل مهمانی شما زمانی میدرخشد که لباسی متناسب با فرم اندامتان پوشیده باشید.

    .

    لباس مجلسی

    .

    4. در انتخاب لباس مجلسی زنانه برای عروسی به قد پیراهن توجه کنیم

    هنگام انتخاب طول لباس، اندازه پاشنه کفش خود را در نظر بگیرید. کفشهای پاشنه دار خود را بپوشید و سپس لباسها را امتحان کنید تا طول مناسب به دست آید. قطعاً دوست ندارید که در مهمانی، لباس شما روی زمین کشیده شده یا کوتاهتر از آنچه که هست به نظر برسد. پس دقت کنید که قد لباس اولاً متناسب با قد شما باشد و ثانیاً با قد کفش در تناسب باشد. دقت به این موارد میتواند ترکیب استایل شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

    .

    لباس مجلسی

    .

    5. جنس پارچه لباس مجلسی را با دقت انتخاب کنیم

    جنس و نوع پارچهای که برای لباس مجلسی انتخاب میکنید، میتواند جلوه لباس شما را بیشتر کند. بهترین مدل لباس دنیا را هم داشته باشید، اگر با پارچهای غیر مرغوب و نامتناسب دوخته شود، نمیتواند آن چنان که باید زیبا به نظر برسد یا روی تن شما بنشیند.

    مخصوصاً در مورد لباسهای بلند و دنباله دار مجلسی، حتماً باید به جنس پارچه دقت کنید. پارچههایی که آهار دار هستند، به سختی حالت میگیرند. پارچههایی که بیش از حد نازک و لخت هستند هم انتخاب مناسبی برای لباسهای بلند محسوب نمیشوند. پس به این نکات کوچک حتماً توجه کنید و در این مورد از طراح لباستان مشورت بگیرید.

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار کوتاه

    .

    6. اگر استایل سادهای داریم، یک مدل ساده و شیک انتخاب کنیم

    از آن جایی که اغلب لباسهای مجلسی گران قیمت هستند، احتمالاً دوست ندارید لباسی را خریداری کنید که تاریخ مصرف داشته باشد. به همین دلیل بهتر است مدلهایی را انتخاب کنید که طراحی آن ساده است. لباسهایی که برند نیستند یا فارغ از مُد روز انتخاب میشوند، قابلیت چندین بار پوشیدن در مجالس مختلف را دارند.

    .

    لباس مجلسی

    .

    همان طور که میگویند زیبایی در سادگی است، بهتر است مدلهای روز که بهسرعت به دست فراموشی سپرده میشوند را دنبال نکنید. سبکی را برای لباس میهمانی انتخاب نمایید که برای همیشه زیبا به نظر برسد. البته این موضوع را فراموش نکنید؛ لباسی که خریداری میکنید، راحت باشد. زیرا لباسی که در آن احساس معذب بودن داشته باشید، شیرینی و خوشحالی مهمانی را به کامتان تلخ خواهد کرد.

    .لباس مجلسی ساده

    .

    لباس مجلسی دخترانه فانتزی

    .

    .

    مدل لباس مجلسی جدید

    .

    لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    .

    مدل لباس مجلسی

    .

    مدل لباس مجلسی

    .

    لباس مجلسی بلند برای تالار

    .

    لباس مجلسی زنانه

     

    بایدها و نبایدهای انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    در صورتی که قصد خرید یا انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه برای عروسی یا یک مهمانی رسمی را دارید یا میخواهید لباسی مناسب برای دختران جوان و کم سن انتخاب کنید، چند توصیه مهم برای شما داریم:

    .

    لباس مجلسی

    .

    1. از رنگهای سنگین و خیلی تیره پرهیز کرده و به سراغ رنگهای روشنتر و ملایمتر بروید.
    2. فارغ از اینکه لباس مجلسی کوتاه باشد یا بلند، طراحیهای ساده‌تر و فاقد سنگ دوز یا المان‌های پر زرق و برق، کاملاً دخترانه هستند.
    3. پارچههای گل دار با رنگهای ملیح، یک انتخاب ایده آل برای لباس شب دختران جوان هستند.
    4. دور رنگهای تیره را خط قرمز بکشید و شجاعانه به سراغ رنگهای شاد بهاری و تابستانی بروید.
    5. در کنار مدل لباس، به اکسسوری‌های و کفشهایتان هم دقت کنید؛ آنها تکمیل کننده استایل شما هستند.

    .

    لباس مجلسی

    .

    لباس مجلسی

    .

    در ادامه چند مدل لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی را با هم می بینیم:

    .

    لباس مجلسی زنانه برای عروسی

    .

    لباس مجلسی زنانه برای عروسی

    .

    لباس مجلسی زنانه برای عروسی

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    .

    لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی

    .

    لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    .

    لباس مجلسی عروسکی

    .

    مدل لباس مجلسی شیک

    .

    لباس مجلسی زنانه برای عروسی

    .

    لباس مجلسی زنانه برای عروسی

    .

    لباس مجلسی زنانه

    .

    لباس مجلسی زنانه

    .

    لباس مجلسی

    .

    .

    لباس مجلسی

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

    .

    مدل لباس مجلسی دخترانه برای عروسی

    .

    مدل لباس مجلسی سرمه ای برای عروسی

    .

    مدل لباس مجلسی برای عروسی

    .

    لباس مجلسی زنانه برای عروسی

    .

    لباس مجلسی

    .

    لباس مجلسی

    .

    مدل لباس مجلسی

    .

    مدل لباس مجلسی

    .

    مدل لباس مجلسی قرمز

    .

    لباس مجلسی

    .

    مدل لباس مجلسی جدید

    .

    مدل لباس مجلسی جدید

    .

    مدل لباس مجلسی زنانه

    .مدل لباس مجلسی زنانه

    .

    مدل لباس مجلسی شیک

    .

    مدل لباس مجلسی شیک

    .

    لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی

    .

    لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی

    .

    لباس مجلسی ساده

    .

    لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی

    .

    5 سبک لباس مجلسی زنانه برای عروسی که باید بشناسید

    حالا که با مهمترین نکات انتخاب لباسهای مهمانی و لباس شب آشنا شدید، در ادامه میخواهیم، 5 سبک لباس مجلسی زنانه شیک و جدید را به شما معرفی کنیم که پیش از رفتن به  مزون لباس مجلسی باید آنها را ببینید، تا انتخاب هدفمند و بهتری داشته باشید:

    ⬅ پیراهن بلند و دنباله دار

    لباس‌های بلند مناسب خانم‌هایی هستند که قد کوتاهی دارند و می‌خواهند قامت آنها کمی کشیده‌تر دیده شود. هر چند این لباس‌ها برای خانم‌های لاغر اندام توصیه می‌شود، ولی خانم‌های که اندام درشت‌تری دارند هم می‌توانند از این آنها در رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنند تا قد بلند و ظریف‌تر دیده شوند.

    لباس مجلسی پوشیده نیز جزو لباسهای بلند محسوب میشود. لباس‌های پوشیده برای مواردی انتخاب می‌شوند که جشن عروسی در فضای باز یا فصول سرد سال برگزار می‌شود یا مهمانی‌هایی که مختلط هستند و ترجیح میدهید لباس مجلسی شما بدن نما نباشد. لباس‌های پوشیده با پارچه‌های گران قیمت گیپور، ابریشم، لمه یا مخمل دوخته می‌شوند تا جلوه زیباتری داشته باشند.

    .

    لباس مجلسی

    .

    ⬅ لباس مجلسی کوتاه 

    لباس‌های کوتاه مناسب خانم‌هایی است که قد بلند و پاهایی کشیده دارند یا می‌خواهند اندام لاغر آنها کمی پُر دیده شود. همچنین خانم‌هایی که تمایل دارند جوان‌تر از سن واقعیشان دیده شوند، می‌توانند از لباس مجلسی کوتاه استفاده کنند. جنس پارچه این لباس‌ها معمولاً کمی آهار دار انتخاب می‌شود و در مقایسه با لباس مجلسی‌های بلند، زرق و برق کمتری دارند.

    .

    مدل لباس مجلسی کوتاه و اسپرت برای عروسی

    .

    ⬅ پیراهن ساده و شیک

    این سبک لباس‌ها مناسب خانم‌هایی است که استایل ساده و بی آلایش را می‌پسندند. لباس‌های ساده معمولاً تک رنگ هستند، از یک جنس پارچه دوخته می‌شوند، برش‌های خاصی ندارند و فاقد زرق برق یا اکسسوری‌های استیل، نگین و… هستند.

    .

    لباس مجلسی

    .

    ⬅ لباس مجلسی فانتزی

    این سبک لباس‌ها برای عروسی یا تالار توصیه نمی‌شوند، ولی برای مهمانی‌هایی مانند جشن تولد، سالگرد ازدواج، نامزدی و… می‌تواند انتخاب جالب و متفاوتی باشد. طراحی لباس‌های فانتزی کاملاً جسورانه و متفاوت از لباس مجلسی‌های کلاسیک است و باید به مناسبت مهمانی و مخصوصا سبک آرایش شما تناسب داشته باشد. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه معرفی بهترین آرایشگاه عروس و سالن زیبایی سربزنید.

    .

    لباس مجلسی

    .

    .

    لباس مجلسی

    .

    لباس مجلسی

    .

    لباس مجلسی

    .

    سخن پایانی

    همان طور که دیدیم، برای انتخاب و خرید لباسهای مجلسی، باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. شیفتگی محض و موقتی نباید تنها معیار شما برای خرید لباسهای مجللی مانند پیراهنهای مجلسی باشد.

    به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم این راهنمای خرید لباس مجلسی را به یاد داشته باشید. توجه به این نکات، به شما کمک میکند لباسی مناسب و زیبا انتخاب کنید، تا هم به بهترین شکل ممکن روی تن شما بنشیند و هم در مهمانی شبانه بدرخشید.

    نظرات
    guest
    33 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    آیدا
    آیدا
    3 سال قبل

    عالی

    نارین
    نارین
    2 سال قبل

    محشر

    نازنین
    نازنین
    2 سال قبل

    واسه خرید اینترنتی لباس مجلسی چه سایتی رو پیشنهاد میکنید؟؟؟؟

    Paria
    Paria
    پاسخ به :  نازنین
    1 سال قبل

    مینی کاید

    ملینا
    ملینا
    2 سال قبل

    وای چه لباس مجلسی های قشنگی

    امینه
    امینه
    پاسخ به :  ملینا
    1 ماه قبل

    سلام چطورمیشه ازین سایتها یه مدل سفارش بدم ممنونم راهنمایی کنی دوست عزیز

    میترا
    میترا
    2 سال قبل

    مدل لباس مجلسی جدید هم بذارید

    سارا
    سارا
    2 سال قبل

    کاش مدل لباس مجلسی برای هر مراسم هم جداکنین. به نظرم خیلی کاربردیه

    نیلو
    نیلو
    2 سال قبل

    لباس مجلسی دکلته فقط

    مارال
    مارال
    پاسخ به :  نیلو
    2 سال قبل

    خیلی قشنگه

    سارینا
    سارینا
    2 سال قبل

    عالی بود 😍♥️😍♥️😍♥️😍😂

    فرزانه
    فرزانه
    2 سال قبل

    عالی

    سیمین
    سیمین
    2 سال قبل

    کاش لباس پوفی هم میبود

    ساناز
    ساناز
    1 سال قبل

    عالی

    🌹

    منا
    منا
    1 سال قبل

    باسلام ببخشید ادرس فروشگاه رو برام بفرستید سپاسگزارم

    فریده بخشی
    فریده بخشی
    پاسخ به :  منا
    11 ماه قبل

    سلام لطفا آدرس فروشگاه روبرای بفرستید متشکرم

    منا
    منا
    1 سال قبل

    مدلهای بی نظیری بووند خیلی خوشم اومد

    بیست
    بیست
    1 سال قبل

    مدل ها جدید بود ولی بعضی ها قشنگ نه

    جمره
    جمره
    1 سال قبل

    عالی حرف نذاره

    Paria
    Paria
    1 سال قبل

    خوشگله چقدر کیوتن 😎💜

    آذر
    آذر
    1 سال قبل

    عاااالی😍

    یاس
    یاس
    1 سال قبل

    عالی

    Sabahat Nasri
    Sabahat Nasri
    10 ماه قبل

    خیلی حالی

    Sabahat Nasri
    Sabahat Nasri
    10 ماه قبل

    قیمت آنها چند می‌باشد

    سمانه
    سمانه
    8 ماه قبل

    عاااالییییییی

    مریم
    مریم
    7 ماه قبل

    سلام آدرس فروشگاه را لطفاً بفرستید

    رویا
    رویا
    6 ماه قبل

    عالی ادرس تون رو بگین

    مینا
    مینا
    6 ماه قبل

    خیلی عالی بود

    داود
    داود
    5 ماه قبل

    لباسها خیلی قشنگ بود براق من میخام
    مرسی

    Last edited 5 ماه قبل by داود
    ترنم
    ترنم
    5 ماه قبل

    عالی بود

    ستاره
    ستاره
    4 ماه قبل

    خوب

    امینه
    امینه
    1 ماه قبل

    چطورمیشه سفارش داد هرکس میدونه ممنون میشم راهنماییم کنین دوست عزیزباتشکر

    0:0
    0:0
    1 ماه قبل

    خواهره عروسم میخوام تک باشه اما هیچ کدوم از اینا به چشمم نیومد کاش بیشتر بزارید🙂

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آراء: 280

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید