۶ مدل مانتو بلند اندامی | انتخاب خانم های شیک پوش

مانتو بلند اندامی

    مانتو بلند اندامی از بهترین انتخاب های بانوان شیک پوش و قد بلند است که می توانند با کمک آن، تیپ رسمی و بسیار جذابی برای خود به وجود بیاورند. خوشبختانه در میان مدل مانتو جدید موجود در بازار، انواع زیادی از مانتوهای بلند و اندامی وجود دارد که در طرح ها و مدل های مختلف عرضه شده و گستره ی انتخاب وسیعی در اختیار بانوان قرار می دهند.

    شما می توانید مانتو بلند اندامی مورد نظر خود را در رنگ ها، طرح ها و پارچه های مختلف تهیه و خریداری نمایید و از این جهت هیچ بستگی و محدودیتی وجود نخواهد داشت.

    در ادامه به معرفی چند نمونه برتر و قابل توجه از انواع مانتو بلند اندامی می پردازیم.

    مانتو بلند اندامی

    1. مانتو بلند اندامی حریر

    به کار بردن جنس پارچه حریر، به ویژه حریر مشکی در طراحی و دوخت مانتو بلند و کشیده، جلوه ای فوق العاده به وجود خواهد آورد. برای انتخاب مانتو بلند حریر و اندامی، می توانید از مدل های جلوبسته یا جلوباز دکمه دار و بدون دکمه استفاده نمایید. خوشبختانه این جنس پارچه انواع طرح های دوخت را به خود پذیرفته و می توانید بسته به سلیقه و تیپ مورد نظر خود، نمونه مورد نظر را خریداری و تهیه نمایید.

    مدل مانتو بلند اندامی حریر مشکی

     

     

    2. مانتو بلند اندامی جلوبسته گل دار

    یکی از بهترین مدل های مانتوهای اندامی و بلند، مدل های جلوبسته هستند. این مدل های جلوبسته می توانند به صورت گل دار و یا طرح دار باشند. معمولا استفاده از رنگ های متضاد و شاد در مانتوهای بلند، بسیار زیبا به چشم آمده و می توانند جلوه ای جذاب برای استفاده روزانه و یا شرکت در جمع های دوستانه و کمتر رسمی به وجود بیاورند.

    مانتو بلند اندامی

     

    3. مانتو بلند اندامی جلوباز

    اما از محبوب ترین مدل های مانتو که امروزه مورد توجه بانوان قرار دارد، مانتوهای جلوباز است. مانتوهای جلوباز کوتاه یا مانتوهای جلوباز بلند، هر یک به صورتی برای اندام متناسب با خود جذاب بوده و می توانند تیپ بسیار زیبایی خلق کنند. این مانتوها در رنگ های تیره یا روشن، دوست داشتنی به چشم آمده و انتخاب هایی شیک به شمار می آیند. به ویژه آن که شما می توانید از شال و روسری های ست با این سبک مانتوها استفاده کرده و استایلی قابل توجه برای خود داشته باشید.

     

    4. مانتو دکمه دار بلند و اندامی

    پس از آن که مانتوهای بلند و اندامی جای خود را در میان مدل های مانتو موجود در بازار باز کردند، اصلی ترین ترکیب بندی و مدل آن ها با دکمه های ریز ردیف شده پشت هم، دیده شد. به واقع باید این مدل از مانتوها را با این سبک شناخته و به یاد بیاوریم. پس از آن بود که انواع مدل های جلوبسته و جلوباز مانتوهای اندامی و ماکسی جای خود را در بازار مانتوها پیدا کردند. در حال حاضر نیز نمونه های دکمه دار از این مانتوها، قابل توجه هستند و برای افرادی که هیچ گونه اضافه وزن، به خصوص در بخش شکم و پهلوها نداشته باشند، عالی به نظر می رسند. مانتوهای دکمه دار بلند، با اضافه شدن کمر یا بدون آن، زیبایی خاص خود را خواهند داشت.

    مانتو بلند اندامی

     

    5. مانتو مجلسی بلند و اندامی

    در میان مانتوهای بلند و اندامی، پیدا کردن مانتوی مجلسی کار بسیار ساده ای خواهد بود. ذات مانتوهای بلند، با مجلسی بودن آن ها سازگاری کامل دارد و شما به راحتی می توانید نمونه های مختلفی از مانتوهای مجلسی مورد نظر خود را در میان این سبک مانتوها پیدا کنید. از این روی فقط کافی است که رنگ و جنس پارچه و جلوباز یا جلوبسته بودن مدل مانتوی مورد علاقه خود را تعیین کرده و سپس در بازار مانتوهای اندامی و بلند، به جستجو بپردازید.

    مانتو بلند اندامی

     

    6. مانتو بلند اندامی دامن پلیسه

    به یاد داشته باشید که دامن پلیسه در مانتو یا به طور کلی دامن پلیسه به عنوان یک دامن مجزا، تنها برای افراد لاغر مناسب بوده و در صوری که کمترین اضافه وزنی دارید، از این مدل صرف نظر نمایید. اما مدل مانتوی بلند با دامن پلیسه برای افراد لاغر و با اندام کشیده، گزینه بسیار زیبایی بوده و می تواند تیپ رسمی و شیک مناسب شرکت در میهمانی ها و جلسات رسمی باشد. معمولا جنس این مدل مانتو را از پارچه های نرم و لخت به کار می برند تا مانتو به خوبی روی اندام قرار گرفته و زیبایی خود را دو چندان نشان دهد.

     

    نتیجه گیری

    با انتخاب مانتوی بلند و اندامی، می توانید تیپی فوق العاده شیک و زیبا برای خود به وجود آورده و در مجالس، جلسات کاری، میهمانی ها، عروسی ها و غیره با درخشش ظاهر شوید. به یاد داشته باشید که بهترین سبک یک مانتو، مدلی است که با اندام شما سازگاری داشته و زیبایی کامل به وجود بیاورد. شما کدامیک از مدل های مانتو را بیشتر پسندیده و آن را برای تیپ خود زیباتر می دانید؟

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید