نکات مهم انتخاب لباس مجلسی برای افراد قدکوتاه

نکات مهم انتخاب لباس مجلسی برای افراد قدکوتاه

    لباس مجلسی برای افراد قدکوتاه چه ویژگی هایی دارد؟ بانوان خوش سلیقه همیشه سعی دارند با انتخاب زیباترین و مناسب‌ ترین نوع لباس استایل خود را به بهترین شکل حالت دهند. رنگ، مدل و اندازه مهم ‌ترین فاکتورهایی هستند که در انتخاب مدل لباس مجلسی باید به آن‌ ها توجه نمود. اما بانوانی که قامتی کوتاه‌ تر از میانگین معمول در جامعه دارند، برای انتخاب لباس مناسب باید با چالش ‌های برجسته ‌تری روبرو شوند. نگرانی از این موضوع با وجود راهکارهای مدرنی که برای انتخاب انواع لباس وجود دارد قابل تقلیل است. در ادامه این مطلب ترفندهایی را به شما معرفی می ‌کنیم که با به کارگیری آن‌ ها می ‌توانید قامت خود را بلندتر و کشیده‌تر نشان دهید.

    لباس مجلسی برای افراد قدکوتاه

    روش ‌هایی برای انتخاب نوع لباس وجود دارد که می ‌تواند تاثیر بسزایی در بلند نشان دادن قامتتان داشته باشد. در ادامه این روشها را به شما معرفی می‌کنیم:

    نکات مهم انتخاب لباس مجلسی برای افراد قدکوتاه

    نکات مهم انتخاب لباس مجلسی برای افراد قدکوتاه

     

    به قد لباس مجلسی توجه کنید

    بلندی و قد لباس مجلسی شاید اولین فاکتوری است که در انتخاب لباس باید مد نظر قرار دهید. قانونی که در این مورد وجود دارد این است که دامن لباس مجلسی نباید روی ساق پای شما بیفتد؛ قد لباس‌ های بلند باید تا روی مچ پا ادامه پیدا کند و در لباس‌ های کوتاه باید روی زانو یا بالای آن باشد.

    به مدل لباس مجلسی توجه کنید

    از دیگر مولفه ‌های مهم و حیاتی در بلندتر نشان دادن قد شما می‌ توان به مدل لباس اشاره نمود. افراد کوتاه قد بهتر است برای انتخاب لباس مجلسی، پیراهن ‌های مدل “چپ و راستی” را مورد توجه قرار دهند. آستر رویی این پیراهن‌ها خطی صاف و عمودی ایجاد می ‌کند و علاوه بر آن این مدل لباس‌ها روی قسمت باریک کمر بسته می شوند. چنین ویژگی‌ هایی باعث می شود که پیراهن ‌های چپ و راستی برای بلندتر نشان دادن اندام افراد کوتاه قامت مناسب باشند.

     

    به قد و مدل آستین‌های لباس مجلسی توجه نمایید

    توصیه ‌ای که معمولا برای انتخاب مدل آستین به افراد قد کوتاه می ‌شود این است که حتی‌ الامکان از سرشانه‌ های پف ‌دار استفاده نکنند و آستین ‌های سه‌رب را تجربه کنند. برای اینکه لباس مجلسی دخترانه در بلندتر نشان دادن قامتتان کمک کننده باشد باید در لباس‌ های آستین‌دار به اندازه بودن سرشانه ‌ها و قد آن توجه کنید. سرشانه‌ های افتاده و آستین‌ هایی که بلندایشان مچ دست را رد کند باعث ایجاد اثر معکوس شده و قدتان را کوتاه نشان می‌ دهد.

    توجه به قانون یک‌سوم دو‌سوم را در دستور کار قرار دهید

    مطابق این قانون توجه به پایین‌تنه باید به شکلی صورت بگیرد که بتوان این قسمت‌ ها را کشیده‌ تر نشان داد. برای عمل به این‌ قانون لازم است قد خود را به سه بخش مساوی تقسیم کرده و برای پوشش دو بخش پایینی از شلوار یا دامن استفاده کنید. استفاده از شلوارهایی که فاق بلندی دارند، می‌ تواند بیشترین تاثیر را در بلند نشان دادن قامت افراد قدکوتاه اعمال کنند.

    نکات مهم انتخاب لباس مجلسی برای افراد قدکوتاه

    نکات مهم انتخاب لباس مجلسی برای افراد قدکوتاه

     

    استایل مونوکروم را امتحان کنید

    استایل مونوکروم یا استایل تک‌رنگ بهترین گزینه برای افراد کوتاه قد و کمک به کشیده نشان دادن اندام آ‌ن‌ها است. انتخاب این نوع استایل در افرادی که هیکل چاق و توپر دارند باید با رنگ ‌های تیره همراه باشد و در خانم‌ هایی که اندامشان لاغر و ظریف است، انتخاب رنگ ‌های روشن و زنده بهترین توصیه محسوب می ‌شود.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آراء: 13

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید