تم تولد استقلال؛ پسرانه و جذاب

تم تولد استقلال

    تبریک تولد و برپایی جشن تولد سن و سال نمی شناسد و هر فردی با هر سن و جنسیتی این مراسم را دوست دارد. حال آنکه بسیاری از افراد هنگام برگزاری جشن تولد می خواهند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن و با چیدمانی زیبا اجرا شود. به همین دلیل به سراغ انتخاب تم تولد مورد علاقه خود می روند. در این میان بسیاری از فوتبال دوستان، تم های تولد فوتبالی را ترجیح می دهند که یکی از آن ها، تم تولد استقلال است. با ما در این مطلب همراه باشید تا نکات مهم برای اجرای تم تولد استقلال را با هم بررسی کنیم.

    تم تولد استقلال

    کسانی که به فوتبال علاقه داشته باشند، یک تیم محبوب دارند که یکی از آن ها تیم استقلال است. از این رو این افراد ترجیح می دهند تا در تولد خود از تم هایی استفاده کنند که حال و هوایی فوتبالی داشته باشد. یکی از این تم هایی که می توانید برای برگزاری جشن تولد از آن استفاده کنید، تم تولد استقلال است. برای اجرای این تم به این نکات توجه کنید:

    کیک تم تولد استقلال

    کیک را می توانیم عضوی جدانشدنی از تولد بنامیم اما برای آنکه بتوانید در اجرای تم به خوبی عمل کنید، می بایست کیک را انتخاب نمایید که متناسب با تم باشد. از این رو برای اجرای تم تولد استقلال نیاز است تا کیکی را سفارش دهید که طرح چاپی از تیم استقلال داشته باشد. شما می توانید نماد این باشگاه را برای کیک سفارش دهید و یا حتی انتخاب یک چهره از بازیکن محبوب صاحب تولد. بدون تردید با این کار او بسیار خوشحال خواهد شد. اگر تصمیم دارید که خود در منزل به تهیه کیک بپردازید، خوب است که کودک خود را نیز با این کار همراه کرده و به او نیز فرصت دهید تا لذت پختن یک کیک تولد را تجربه کند.

    عکس کیک تولد استقلالی پسرانه

    ریسه های استقلالی

    برای خرید ریسه های تم تولد استقلال شما کار سختی را پیش روی خود نخواهید داشت. شما می توانید به راحتی ریسه های تم استقلا را در بازار بیابید. اما در غیر این صورت می توانید با خریداری ریسه های کاغذی و یا براق آبی رنگ، فضای خانه را درست متناسب با تم استقلال، چیدمان کنید. شما ممکن است مایل باشید که از حجم زیادی ریسه استفاده کرده یا ترجیح بدهید که این تزئینات را تنها در بخشی از سالن جشن که محل نشستن صاحب تولد است، قرار دهید. به هر حال توجه داشته باشید که ریسه ها در عکس و فیلم هایی که از تولد استفاده می کنید، دیده شوند.

    بنر و پوستر

    یکی دیگر از کارهای هیجان انگیزی که برای اجرای تم تولد استقلال می توانید انجام دهید، سفارش بنر و پوستر است. بنرها و پوسترهایی که سفارش می دهید، می توانند در ابعاد بزرگی باشند به گونه ای که یک دیوار کاملا از خانه را پوشش دهند. حال تصور کنید قرار است تولدی برگزار کنید که دیوار اصلی که میز پذیرایی در آن قسمت قرار دارد، با یک بنر استقلالی پوشانده شده است. مطمئن باشید صاحب تولد از این بابت بسیار خوشحال خواهد شد.

    ظرف پذیرایی استقلالی

    یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای اجرای این تم انجام دهید، خرید ظروف پذیرایی استقلالی است. برای پذیرایی از مهمانانی که در جشن حضور پیدا کرده اند، لازم است تا از ظروفی استفاده کنید، چه بهتر خواهد بود تا این ظروف تمی استقلالی داشته باشد که تم تولد انتخابی شما به خوبی اجرا شود.

    انتخاب این ظرف های پذیرایی، باعث می شود که کودکان به شدت به ذوق آمده و بتوانید جو حاکم بر مراسم جشن تولد را به مراتب شادتر سازید. این چیزی است که در جشن تولدهای امروزی جریان دارد و تمام کودکان نیز از داشتن این مورد در مراسم تولد خود، ذوق زده خواهند شد.

    لباسی با تم استقلال

    اگر می خواهید تولدی کاملا استقلالی داشته باشید، می توانید از مهمانان بخواهید تا لباس های آبی و سفید بر تن کنند. مطمئن باشید انتخاب این رنگ لباس می تواند فضای تولدی که قصد برگزاری آن را دارید بسیار جذاب و هیجان انگیز کند و یک تولد استقلالی را داشته باشید. البته توجه کنید که بهتر است مهمانان شما نیز به این تیم علاقه داشته باشند!

     

    سخن پایانی

    برای اجرای تم تولد استقلال، شما می توانید خلاقیت های گسترده ای را خرج دهید. انتخاب شمع، لیوان های کاغذی، بادکنک ها و … که همگی همراستا با این تم باشند، می توانند به برگزاری تولد استقلالی کمک شایانی کنند. بدون تردید شما می توانید با استفاده از این موارد، یک تولد جذاب برگزار نمایید و از آن لذت ببرید.

    سوالات مهم

    بهترین تم تولد پسرانه کدام است؟

    این بستگی به سلیقه فرزند شما دارد، اما بهتر است از تم های فوتبالی یا مرتبط با کارتون های پسرانه استفاده کنید.

    بهترین رنگ تم تولد پسرانه کدام می تواند باشد؟

    پسرها به رنگ های آبی، سبز، قرمز و نارنجی برای چنین مراسمی علاقه مند هستند.

    نظرات
    guest
    5 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    فاطمه
    فاطمه
    3 سال قبل

    عالییی

    افسانه بیگم حسینی
    افسانه بیگم حسینی
    3 سال قبل

    عالی ی حرف نداره من خودم استقلالی هستم کیک تولد برای داییم میخوام داییم هم استقلالی است????

    رضا
    رضا
    3 سال قبل

    سلام چطور میشه سفارش داد

    سپهر استقلالی
    سپهر استقلالی
    2 سال قبل

    من خیلی دوستش دارم چون خودم استقلالیم 6 عمو دار 2 عمه دارم که همشون استقلالین و داداشم و بابام استقلالین

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آراء: 11

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید