تم تولد LOL؛ جذاب و خوش رنگ

تم تولد LOL

    اگر می خواهید جشن تولدی فوق العاده برگزار کنید و در آن حسابی به پایکوبی بپردازید، به شما پیشنهاد می کنیم به انتخاب یک تم تولد جذاب و بامزه نیز بیندیشید. همان طور که می دانید تم های تولد این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و افراد مختلفی با انتخاب یک تم، سعی بر جذاب تر کردن دکوراسیون فضا برای جشن دارند. تم هایی وجود دارند که می تواند یک فضای جالب برای شما ایجاد نمایند، اما شاید هیچ یک از آن ها به اندازه تم تولد LOL جذابیت نداشته باشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا با این تم بیشتر آشنا شوید.

    تم تولد LOL

    هنگامی که می خواهید برای دختر بچه خود تولد بگیرید، در میان تم های مختلف، می توانید نمونه های فوق العاده ای را بیابید. یکی از همین تم های تولد، تم تولد LOL است. این تم بسیار زیبا است و می تواند فضایی بسیار جذاب برای کودک شما فراهم سازد. این تم تولد طرحی از سه دختر کارتونی بامزه دارد که حتما دختر شما عاشق آن خواهد شد. برای اجرای تم تولد LOL به این موارد توجه نمایید:

    کیک تم تولد LOL

    یکی از مهم ترین مواردی که در برگزاری جشن تولد باید به آن توجه کنید، کیک تولد است. کیک تولد می تواند به شکل های مختلفی باشد، اما برای آنکه تم تولد را اجرا کنید، می بایست کیکی را انتخاب کنید که با تم همخوانی داشته باشد. از این رو برای اجرای تم تولد LOL می بایست کیک را با طرحی از این دختران کارتونی سفارش دهید. نگران نباشید، شما می توانید به راحتی با ارسال عکس مورد نظرتان از این دخترهای کارتونی، از شیرینی فروشی مورد نظرتان بخواهید تا کیک را آماده سازد.

    ریسه های تم تولد LOL

    همان طور که می دانید، برای زیبا کردن فضای تولد، می بایست ریسه هایی را به دیوار و سقف اتاق بیاویزید. اما برای اجرای تم تولد LOL نیاز است تا شما از ریسه هایی با طرح چاپی از LOL استفاده کنید. اگر نتوانستید ریسه هایی با این تم بیابید، می توانید به سراغ ریسه های کاغذی و یا براقی بروید که رنگامیزی شبیه به طرح LOL دارند.

    بادکنک های LOL

    در کنار ریسه ها، بادکنک ها نیز برای زیباسازی فضای تولد بسیار مهم هستند. درواقع این بادکنک ها هستند که تکمیل کننده کار ریسه ها هستند. برای اجرای تم تولد LOL، بادکنک هایی را خریداری کنید که طرحی چاپی از این دخترهای کارتونی داشته باشند. در غیر این صورت طیف رنگی بادکنک ها را به گونه ای برگزینید که شبیه به رنگ آمیزی LOL باشد تا بتوانید حال و هوای تم را در جشن حفظ نمایید.

    ظروف پذیرایی

    برای آنکه بتوانید از مهمانان حاضر در جشن پذیرایی کنید، به ظروف و لیوان هایی نیاز دارید. پس چه خوب است که ظروف پذیرایی را خریداری نمایید که همراستا با تم تولدی که انتخاب کرده اید، باشد. شما با یک گشت ساده می توانید ظروف پذیرایی LOL را خریداری کنید و به راحتی به اجرای تم تولد LOL به خود کمک نمایید.

    بنر و پوستر

    یکی دیگر از مواردی که این روزها برای برگزاری جشن های تولد از اهمیت بالایی برخوردار است، بنر و پوسترها هستند. از آن جایی که این بنرها در سایزهای بزرگ چاپ شده و در قسمتی از دیوار نصب می شوند، می توانند به بهترین شکل ممکن فضا را برای برگزار جشن، آماده سازند. حال اگر قصد برگزاری تولد با تم LOL را دارید، بنر و پوستری از این کارتون سفارش دهید.

    سخن پایانی

    اگر دختر بچه شما عاشق دختر بچه ها و شخصیت های کارتونی است، بدون تردید تم تولد LOL می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری جشن باشد. البته به شما پیشنهاد می کنیم حتما نظر فرزند خود را در انتخاب تم جویا شوید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید