راهنمای انتخاب تالار عروسی + ۶ نکته مهم

تالار عروسی

    برگزاری مراسم ازدواج به ملزوماتی نیاز دارد. علاوه بر تمرکز روی لباس عروس و آرایشگاه، انتخاب یک تالار عروسی نیز بسیار مهم است. به جرات می توانیم انتخاب تالار برای مراسم ازدواج را یکی از مهم ترین مواردی بنامیم که دغدغه آفرین می شود. از این رو ما قصد داریم در این مطلب راهنمای انتخاب تالار عروسی را در اختیار زوج ها قرار دهیم تا بتوانند این فرایند را با آسودگی خاطر پست سر بگذارند. با ما در این مطلب همراه باشید.

    نکات مهم در راهنمای انتخاب تالار عروسی

    برای آنکه بتوانید مراسم ازدواج خود را برگزار کنید، به محوطه ای نیاز دارید تا مهمان ها دور هم گرد آمده و از این وصلت به پایکوبی بپردازند. به همین دلیل است که انتخاب تالار عروسی امری مهم تلقی می شود. گاه بسیاری از زوج ها در انتخاب تالار عروسی دچار سردرگمی می شوند، اما نگران نباشید چرا که ما در این مطلب شما را با نکات مهم اما ساده ای آشنا می کنیم که گاه ممکن است در این رابطه به دست فراموشی سپرده شوند:

    تالار عروسی

    تالار عروسی

    1. اندازه تالار

    یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب تالار عروسی باید به آن توجه کنید، اندازه تالار است. اینکه تالار مورد نظر شما چقدر بزرگ یا کوچک است، باید مد نظر قرار گرفته شود، چرا که ممکن است پاسخگوی نیاز شما برای پذیرایی از مهمانتان نباشد؛ و یا اینکه بزرگی آن سبب پراکندگی مهمانان شده و در نهایت مراسم خلوت به نظر برسد. پس اول از همه از تعداد مهمانان خود مطمئن شوید تا بتوانید تالار خوبی را انتخاب کنید.

    2. راهنمای انتخاب تالار عروسی ؛ غذای تالار

    از آنجایی که قرار است شما با شام و شیرینی از مهمانان خود پذیرایی کنید، لذا لازم است تا شما از کیفیت و نوع غذایی که تالار سرو می کند، اطمینان حاصل نمایید. درواقع بهتر است شما از غذایی که قرار است در شب عروسیتان سرو شود امتحان کنید تا بدانید با چه کیفیت غذایی از مهمانان شما پذیرایی خواهد شد.

    تالار عروسی

    تالار عروسی

    3. منوی تالار

    اگر شما دوست دارید غذاهای متنوعی بر سر میز پذیرایی مهمانان خود قرار دهید، لازم است تا به منوی تالار اهمیت ویژه ای دهید. اگر تالار مد نظر شما منوی محدودی داشت و شما غذاهای بیشتری می خواهید، بهتر است تالار پذیرایی را عوض کنید چرا که ممکن است این تالار در پخت و سرو غذاهای مد نظر شما چندان مهارتی نداشته باشد.

    4. شهرت تالار عروسی

    کمی در شبکه های اجتماعی و اینترنت جست و جو کنید و از شهرت تالاری که انتخاب می کنید، باخبر شوید. مطمئن باشید که زوج ها می توانند بهترین راهنما برای شما باشند، چرا که آن ها می توانند با یقین از عملکرد تالارهای پذیرایی بگویند.

     

    5. راهنمای انتخاب تالار عروسی ؛ صندلی های پذیرایی

    مورد بعدی که در انتخاب تالار عروسی باید به آن توجه کنید، صندلی های آن است. اگر می خواهید مراسم شما باشکوه باشد، می بایست به تمیزی، سالمی و رنگ و طرح صندلی های موجود در سالن توجه کنید؛ شاید باب سلیقه شما نباشد.

    تالار عروسی

    تالار عروسی

    6. مهماندارها نقش مهمی را در انتخاب تالار عروسی بازی می کنند

    مورد بعدی مهماندارهای تالار است. حتما وضعیت پوشش و نوع رفتار مهماندارها را رصد کنید. بهتر است تالاری را انتخاب کنید که مهماندارهای آن آموزش دیده هستند و طرز صحیح برخورد و پذیرایی از مهمانان شما را بلد باشند. در ضمن به نوع پوشش آن ها نیز دقت کنید، ظاهر مرتب و آراسته مهماندارها نیز در شکوه جشن شما تاثیر گذار خواهد بود.

    سخن پایانی

    نکاتی که در بالا اشاره کردیم، مهم ترین نکات راهنمای انتخاب تالار عروسی است. البته موارد دیگری مانند سن، جایگاه عروس و داماد، پارکینگ، محل جغرافیایی و … نیز وجود دارند که باید مد نظر قرار بگیرند. اما گاهی ممکن است این نکات به دست فراموشی سپرده شوند که پیشنهاد می کنیم حین انتخاب تالار حتما این موارد را به خاطر داشته باشید.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    یاسر
    یاسر
    2 سال قبل

    چندتا تالار خوب غرب تهران که بشه مختلط برگزار کرد معرفی کنید

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آراء: 0

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید