نکات مهم درست کردن کیک تولد دخترانه که خوب است بدانید

کیک تولد دخترانه

    تولد دختر دلبندتان است و می خواهید برای او یک جشن تولد زیبا بگیرید. درست کردن یک کیک تولد می تواند کار سخت اما لذت بخشی باشد. اما نگران نباشید، چرا که ما در این مطلب قصد داریم چند نکته مهم در خصوص درست کردن کیک تولد دخترانه به شما گوشزد کنیم. با سورپلاس همراه باشید.

    نکات مهم درست کردن کیک تولد دخترانه

    شاید از خود بپرسید چه فرقی میان درست کردن کیک تولد دخترانه و کیک های پسرانه وجود دارد. در اصل اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، تفاوتی میان این دو کیک نیست. اما آنچه که حائز اهمیت بوده و تفاوت ایجاد می کند، تزیین کیک است. یعنی چه؟
    مسلما همان طور که می دانید، کیک های تولد هر کدام می توانند با توجه به سلیقه، طعم های دلخواهی داشته باشند. اما یک کیک تولد دخترانه ظاهری متفاوت تر از کیک تولد پسرانه خواهد داشت.
    از این رو به شما پیشنهاد می کنیم حین خرید کیک و یا درست کردن آن، به این نکات کوچک اما مهم توجه کنید.

    مدل کیک

    در ابتدا مدلی که می خواهید کیک را درست کرده و یا سفارش دهید را تعیین کنید. از آنجایی که دخترها اغلب عاشق عروسک های کارتونی هستند، شاید دوست داشته باشند کیک تولدشان برجسته و یا ایستاده باشد.
    اگر قرار است چنین کیکی درست کنید، تکلیف را از همان ابتدا مشخص نمایید. بدون تردید کیک های ایستاده و برجسته جذابیت و جلوه بیشتری خواهند داشت.

     

    کیک عروسکی دخترانه

    کیک عروسکی دخترانه

     

    رنگ کیک

    رنگ کیک نیز از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه نمایید. درست است که اغلب دخترها عاشق رنگ صورتی و بنفش هستند، اما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در این مورد به خصوص، نظر فرزند خود را بپرسید.
    فارغ از اینکه کیک تولد چه طعمی خواهد داشت، شما می توانید رنگ آن را هر طور که مایلید انتخاب کنید. نگران نباشید، رنگ های مجاز خوراکی به شما این امکان را می دهند که جشنواره ای از رنگ های زیبا برای کیک خلق کنید.

    کیک تولد دخترانه

    کیک تولد دخترانه

     

    کیک های چند طبقه ای بهترین ایده برای کیک تولد دخترانه

    اگر می خواهید خود در خانه کیک درست کنید اما نمی توانید عروسک های برجسته ایجاد کنید، به شما پیشنهاد می کنیم به کیک های چند طبقه ای فکر کنید.
    درست کردن کیک های چند طبقه ای بسیار آسان است، ضمن آنکه دخترها عاشق این کیک ها هستند. همچنین شما می توانید برای این کیک ها، از رنگ های زیبایی استفاده کنید و آن را به کمک شکلات ها و وسایل تزئینی، حسابی زیبا و دکور کنید. بدون تردید دختر شما عاشق چنین کیکی خواهد شد.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده بهترین تم تولد دخترانه روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    کیک دو طبقه ای دخترانه

    کیک دو طبقه ای دخترانه

     

    اکلیل خوراکی

    یکی دیگر از مواردی که می توانید از آن برای تزئین کیک تولد دخترتان استفاده کنید، اکلیل های خوراکی هستند. اغلب دخترها از برق و درخشش اکلیل ها خوششان می آید. حال تصور کنید که کیک تولدشان با این اکلیل های خوراکی جذاب و خوشرنگ تزئین شده باشد.
    لازم نیست که به کل کیک از این اکلیک ها بزنید. بلکه می توانید به کمک اکلیل خوراکی، ترکیب ها و طرح های زیبا روی کیک ایجاد نمایید.

    سخن پایانی

    چیدن برنامه ای هیجان انگیز و مفرح که همه چیز در جای خود قرار گیرد، سخت است، اما با یک برنامه ریزی درست می توانید همه کارها را به موقع و صحیح انجام دهید. اگر می خواهید خود در خانه کیک تولد دخترانه درست کنید، این نکات را به خاطر داشته باشید تا کارتان با موفقیت و به زیبایی به پایان برسد.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آراء: 8

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید