لباس مجلسی آستین دار بلند + معرفی ۶ مدل

لباس مجلسی آستین دار بلند

    شاید به صورت پیش فرض لباس مجلسی را بدون آستین و با یقه های دکلته تصور می کنیم، اما با توجه به سبک طراحی جدید لباس های مجلسی، مدل لباس مجلسی آستین دار بلند نیز می تواند فوق العاده جذاب و گیرا بوده و با بیشتر اندام ها تطابق داشته باشد.
    به ویژه آن که پوشیدن لباس های بدون آستین، برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند (از کمترین حد تا زیادترین میزان)، به هیچ وجه توصیه نمی شود و اغلب پوشیدن لباس های آستین دار این عده را به مراتب زیباتر جلوه خواهد داد. در نهایت اگر مایل به استفاده از یک آستین کاملا پوشیده نیستید، آستین های گیپور را امتحان کنید که می توانند فوق العاده جذاب باشند.

    نکته: ذکر این نکته جای دارد که شما می توانید لباس های مجلسی بدون آستین خود را با پوشیدن آستین های هماهنگ با جنس و رنگ آن لباس، به یک لباس مجلسی آستین دار تبدیل کنید. این آستین ها تا نزدیک منطقه زیر بغل ادامه داشته و تنها بخشی از بالای بازو و سرشانه را خالی خواهند گذاشت. اگر به تصویر چنین لباسی در ذهن خود بپردازید، متوجه خواهید شد که اتفاقا زیبایی دو چندان و مضاعفی داشته و مدلی شیک و متفاوت به لباس مجلسی شما می بخشد.

    همچنین بخوانید: نکاتی که حین انتخاب مدل لباس مجلسی بلند گیپور باید بدانید

    در ادامه به طرح چندین لباس مجلسی آستین دار بلند می پردازیم.

    مدل لباس مجلسی آستین دار بلند

    1. لباس مجلسی آستین دار بلند بالاتنه گیپور

    همان طور که گفتیم یکی از جذاب ترین انواع آستین در لباس های مجلسی، آستین های گیپور هستند. در حالی که این آستین های گیپور با بالاتنه گیپور در طراحی لباس همراه شوند، زیبایی و جلوه به مراتب افزون تری به وجود خواهند آورد. این نوع لباس برای اندام کشیده و بلند و نیز به موازات آن برای افرادی که اضافه وزن دارند، عالی خواهد بود.

    لباس مجلسی آستین دار بلند بالاتنه گیپور

    لباس مجلسی آستین دار بلند بالاتنه گیپور

    2. لباس مجلسی آستین دار بلند ساده

    لباس مجلسی آستین دار بلند ساده، به شکلی طراحی می شود که آستین نیز طرح پارچه خود لباس را داشته و از الگوی طراحی آن پیروی کند. در این مدل لباس ها، باید بر فاکتور رنگ مانور داده و طوری انتخاب کنید که بیشترین جلوه را حین پوشیدن آن به وجود بیاورید. این مدل لباس مجلسی برای شرکت در میهمانی های رسمی و کوچک تر سازگاری و مناسبت خواهد داشت.

    لباس مجلسی آستین دار بلند ساده

    لباس مجلسی ساده

    3. لباس مجلسی آستین دار بلند و دکلته

    شاید انتظار دارید که لباس های مجلسی آستین دار، کاملا پوشیده بوده و از مدل و سبک دیگری پیروی نکنند. اما واقعیت این است که در این مدل لباس های مجلسی نیز می توانیم گونه های باز و یا به طور مثال با یقه ی دکلته را شاهد باشیم. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید لباس آستین دار دکلته با طراحی و دوخت منحصر به فرد خود، کاملا عالی و ایده آل به نظر می رسد و می توان از آن در میهمانی های بزرگ به عنوان یک لباس لوکس استفاده کرد.

    لباس مجلسی آستین دار بلند و دکلته

    لباس مجلسی آستین دار بلند و دکلته

    4. مدل لباس مجلسی آستین دنباله دار

    یکی از انواع لباس های مجلسی، لباس مجلسی آستین دنباله دار است. در این نوع لباس آستین ها کاملا بلند بوده و دارای یک برش از ساعد و دنباله دار هستند. این دنباله های آستین، می توانند به اندازه قد خود لباس بوده و جذابیت خاصی به وجود بیاورند. معمولا از چنین سبک آستینی برای لباس هنرپیشه ها و هنرمندان استفاده می شود.

    مدل لباس مجلسی آستین دنباله دار

    مدل لباس مجلسی آستین دنباله دار

    5. لباس مجلسی با آستین چسبان

    یکی از انواع مدل های آستینی که در لباس های مجلسی به کار گرفته می شود، آستین های تنگ و چسبان است. معمولا این مدل آستین در کنار لباس های جذب و اندامی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه دوخت این نوع لباس مجلسی، باید دارای مقداری خاصیت کشسانی بوده و به ویژه در بخش آستین ها در بدن شخص، انعطاف پذیر باشد. لباس مجلسی با آستین چسبان، غالبا به همراه بدنه لباس جذب مورد استفاده قرار گرفته و لباس های بلند و ماکسی بهترین کاندیدها برای این نوع لباس به شمار می روند.

    لباس مجلسی با آستین چسبان

    لباس مجلسی با آستین چسبان

    6. لباس مجلسی آستین بلند کلوش

    آستین های کلوش همواره مورد توجه قرار داشته و به نظر می رسد که هرگز از مد روز خارج نشوند. اگر برای خرید لباس مجلسی بلند، به دنبال مدل های آستین کلوش هستید؛ این دل کلوش از آرنج را عالی خواهید یافت. این مدل لباس مجلسی آستین بلند کلوش، می تواند گزینه ای عالی برای یک میهمانی شب بوده و حتی در انواع مدل لباس عروس نیز مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از بهترین ترکیب های مدل لباس مجلسی با آستین های کلوش از آرنج، مدل لباس ماهی است که در کنار آستین های کلوش بسیار دیدنی است.

    لباس مجلسی آستین بلند کلوش

    لباس مجلسی آستین بلند کلوش

    نتیجه گیری

    برای انتخاب و خرید لباس مجلسی شیک، به سراغ مدل هایی بروید که دارای آستین های کار شده بوده و به شکلی اضافه شدن آستین به آن ها، یک امتیاز به حساب آید. به این صورت نه تنها از پوشیدن لباس مجلسی آستین دار احساس نارضایتی نخواهید داشت، بلکه این آستین به زیبایی شما و لباس می افزاید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل لباس مجلسی جدید 1400 روی لینک مشخص شده کلیک کنید و حتما این نکات مهم را در نظر داشته باشید تا در مهمانی بدرخشید و نظر همه را به خود جلب کنید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید