بهترین مدل های مانتو لاکچری جدید

مدل های مانتو لاکچری

    در میان جدیدترین مدل های مانتو لاکچری می توانید مدل ها و نمونه هایی از انواع مدل مانتو چرم، حریر، گیپور، شیمر، چهارخونه را مشاهده کنید که هر یک با زیبایی و استایل خاص خود برای اندام و تیپ های مختلف، مناسب است. با مراجعه به بهترین مزون های تهران می توانید مدل های جدید مانتو به ویژه مدل های لاکچری را دنبال کنید.

    مدل های مانتو لاکچری

    جدیدترین مدل های مانتو لاکچری را در زیر مشاهده می کنید:

    مدل های مانتو لاکچری

    جنس چرم در مانتوهای لاکچری عالی به نظر می رسد و در صورتی که از رنگ های تیره و داغ در کنار آن استفاده کنید، تیپ و استایل شما فوق العاده خواهد بود. مانتوهای چرم برای فصول گرم سال، آن قدرها مناسب نیستند و بهتر است که این نوع مانتوها را برای فصلی چون پاییز مورد استفاده قرار دهید.

    مدل های مانتو لاکچری

    ترکیب رنگ های روشن با پارچه های گران قیمت در یک استایل اسپرت و در عین حال مجلسی، عالی خواهد بود. اگر بخواهید مانتو مجلسی مورد نظر شما، برای حضور اجتماعی روزانه مناسب باشد، این استایل را عالی و بی نقص خواهید یافت.

    مدل های مانتو لاکچری

    مانتوهای دارای یقه ملوانی از انتخاب های بانوانی هستند که می خواهند سبک و استایل خاصی را دنبال کرده و در این خصوص رنگ های ملایم را بهترین ها خواهید یافت.

    مدل های مانتو لاکچری

    ترکیب رنگ های قهوه ای روشن تا تیره و ارغوانی کدر برای چنین سبک هایی از مانتو عالی به نظر می رسد و می توان این مدل ها را برای استایل های امروزی و مدرن انتخاب کرد. به ویژه در کنار هم قرار دادن دو رنگ با توناژ متضاد و در عین حال در یک طیف، عالی خواهد بود.

    مدل های مانتو لاکچری

    رنگ های روشن برای تیپ های روشن و کنار هم قرار دادن با تیپ آرایشی و موی روشن، مناسب است. ترکیب رنگ آبی و رنگ موهای روشن، شیک و جذاب بوده و برای ظاهر شدن در میهمانی ها و مجالسی بی نظیر خواهد بود.

    مدل های مانتو لاکچری

     

    مدل های مانتو لاکچری

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده بیشتر مدل مانتو های جدید روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    مدل های مانتو لاکچری

    پارچه های با گل و طرح های برجسته، از گران قیمت ترین پارچه هایی هستند که در دوخت و طراحی مانتو از آن ها استفاده می شود. انواع مانتو شلوار یا مانتو دامن لاکچری با این پارچه های، جلوه ای بی نظیر خواهند داشت.

    مدل های مانتو لاکچری

    مانتوهای آزاد با استایل شیک امروزی و پارچه های گران قیمت، می توانند حتی در استایل لباس مجلسی ظاهر شده و در میهمانی هایی که قصد خارج کردن مانتوی خود را نداشته باشید، جایگزین عالی لباس مجلسی باشند.

    مدل های مانتو لاکچری

     

     

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید