چک لیست لوازم آرایش عروس و داماد

لیست لوازم آرایش عروس و داماد

    حتما می دانید که در جریان آماده شدن و خریدهای پیش از عروسی و شروع زندگی مشترک تنها خرید جهیزیه داماد و جهیزیه عروس کفایت نخواهد کرد و خریدهای دیگری نیز در راه خواهند بود. چک لیست لوازم آرایش عروس و داماد شامل لیست خریدهای لوازم آرایش، بهداشتی و زیبایی هستند که باید در زمره خریدهای پیش از عروسی جایشان دهیم.

    اگر بدون آمادگی قبلی به فروشگاه ها و بوتیک های لوازم آرایشی و زیبایی خانم ها و آقایان مراجعه کنید، احتمالا با انبوهی از گزینه ها و پیشنهادهای فروشنده های این مراکز روبرو خواهید شد. همان طور که می دانید دنیای لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی بی اندازه گسترده بوده و اگر بخواهید تنها بدون داشتن چک لیست لوازم آرایش عروس و داماد برای خرید بروید، احتمالا با مشکلاتی روبرو شده و در ضمن مبالغ بیشتری از حد نیاز را صرف و خرج خواهید کرد.

    به همین دلیل در ادامه قصد داریم که به اقلام ضروری چک لیست لوازم آرایش عروس و داماد بپردازیم.

    چک لیست لوازم آرایشی عروس و داماد

    چک لیست لوازم آرایشی عروس و داماد را در زیر در دو گروه چک لیست لوازم آرایش عروس و چک لیست لوازم آرایش داماد قرار می دهیم. توجه داشته باشید که در خرید این دو گروه باید به برندهای محصولات، دقت کافی داشته باشید. بدیهی است که خرید محصولات کمتر از برندهای قوی تر به مراتب مطلوب تر از خرید محصولات بیشتر از برندهای ضعیف، تقلبی و … خواهد بود.

    خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با سلامت پوست، مو و به طور کلی سلامت عمومی شما ارتباط داشته و خرید از برندهای ضعیف یا ناشناخته می تواند عواقب ناخوشایند و بعضا جبران ناپذیری داشته باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم که همیشه چه در زمان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی عروس و داماد و چه به طور کلی در طول زندگی، به برند لوازم آرایش و بهداشتی اهمیت داده و حتما در این خصوص با ظرافت وارد خرید شوید.

    چک لیست لوازم آرایش عروس

    چک لیست لوازم آرایش عروس

    در این لیست باید اقلام زیر را در نظر داشته باشید:

    1. لوازم آرایش پوست

    در گروه لوازم آرایش پوست باید کرم پودر، کرم های مرطوب کننده، کرم لایه بردار، کرم برنز، پنکیک، کانسیلر و کرم های دور چشم، کرم های روشن کننده، رژ گونه، تثبیت کننده آرایش و … را جای دهیم.

    2. لوازم آرایش چشم

    لوازم آرایش چشمی نیز شامل خط چشم، مداد چشم، ریمل مشکی، ریمل رنگی، فر کننده مژه، تقویت کننده مژه، مژه مصنوعی، چسب مژه، مداد ابرو، ژل ابرو، سایه ابرو، سایه چشم و … می شوند.

    3. لوازم آرایش لب

    برای خرید لوازم آرایش لب عروس لازم است که خط لب، مداد لب، رژ لب جامد، رژ لب مدادی، رژ لب مایع، حجم دهنده لب، براق کننده لب و غیره را تهیه نماییم.

    4. لوازم آرایش ناخن

    لوازم آرایش ناخن چندان گسترده نیستند و در یک ست ناخنگیر و سوهان ناخن، ابزار مانیکور ناخن، کرم ناخن، یک ست رنگی لاک، لاک خشک کن و برق ناخن محدود می شوند.

    5. لوازم آرایش مو

    لوازم آرایش مو عروس را باید در مواردی از جمله اسپری باز کننده گره مو، واکس مو، نرم کننده مو، ژل مو، اسپری حالت دهنده مو، کرم حالت دهنده مو، ماوس فر کننده مو، انواع برس مو شامل برس های گرد یا تخت، بابیلیس و فر کننده مو، سشوار، اتو مو، سشوار چرخشی و حالت دهنده مو و … خلاصه کرد.

    چک لیست لوازم آرایش عروس

    6. لوازم بهداشتی

    لوازم بهداشتی عروس شامل صابون زیبایی، صابون مرطوب کننده، خمیردندان، نخ دندان، لوسیون مرطوب کننده بدن، لوسیون براق کننده و … هستند.

    7. سایر موارد

    از دیگر مواردی که می توان در چک لیست لوازم آرایش عروس جای داد باید به کیف یا جعبه لوازم آرایش رومیزی و کیف لوازم آرایش داخل کیف، حوله حمام، حوله صورت، عطر، مام زیربغل، اپی لیدی، لباس خواب، لباس زیر و … اشاره کرد.

    پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به صفحه معرفی بهترین آرایشگاه عروس و سالن زیبایی سربزنید.

    چک لیست لوازم آرایش داماد

    1. لوازم اصلاح آقایان

    در این گروه باید ماشین ریش تراش، موزن گوش و بینی، خودتراش، افترشیو اسپری و کرمی و … را جای بدهیم.

    2. لوازم آرایش مو

    در فهرست لوازم آرایش مو آقایان؛ واکس مو، سشوار، شانه مو، برس مو در سایزهای مختلف، ژل مو و … جای می گیرد.

    ست ناخن گیر

    ست ناخن گیر

    3. سایر موارد

    همین طور در چک لیست لوازم آرایش و بهداشت آقایان باید مواردی چون ناخنگیر، مام زیر بغل، شامپو، کرم ضدآفتاب، خمیر دندان، ادکلن، تافت مو، حوله حمام، حوله صورت، لباس خواب، لباس های زیر، لباس راحتی و … را در نظر داشته باشیم.

    سخن آخر

    برخی از افراد بر این تصور هستند که لوازم آرایشی که باید خریداری شود، تنها مختص خانم ها است. اما این طور نیست، برای داماد نیز لازم است تا وسایل بهداشتی و آرایشی شخصی خریداری شود.

    به جز مواردی که در بالا ذکر شد، ممکن است شما بر حسب سلیقه خود اقلام دیگری را نیز در چک لیست لوازم آرایش عروس و داماد جای دهید. شما چه مواردی را در این گروه اضافه کرده و یا کدام یک از موارد را حذف کرده و خرید آن ها را غیرضروری می دانید؟ این موارد را در بخش نظریات با ما و سایر خوانندگان سورپلاس در میان بگذارید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آراء: 8

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید