انتخاب شال برای لباس مجلسی + نکات مهم

شال و لباس مجلسی

    برخی از خانم ها مایل هستند تا با حضور در مراسم های مختلف، ضمن پوشیدن لباس های زیبای مجلسی، پوشش خود را حفظ کنند. به همین دلیل برخی از این خانم ها از توربان استفاده می کنند و برخی دیگر ترجیح می دهند تا شالی زیبا بر سر کنند. در این مطلب راهنمای انتخاب شال برای لباس مجلسی را در اختیارتان قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

    راهنمای انتخاب شال برای لباس مجلسی

    بسیاری از خانم های محجبه دوست دارند تا ضمن زیبا شدن در مراسم های مختلف، شالی زیبا بر سر کنند. به همین دلیل راهنمای انتخاب شال برای لباس مجلسی برای آن ها می تواند بسیار کمک کننده باشد.

    شال مناسب برای لباس مجلسی مشکی

    برای انتخاب شال برای لباس مجلسی مشکی، شما گزینه های زیادی پیش روی خود خواهید داشت. در حقیقت با لباس مجلسی مشکی دست شما باز است و می توانید استایل بی نظیری برای خود بسازید. از این رو کاملا به سلیقه و فضای مراسم نگاه کنید. مثلا اگر به مراسم شادی دعوت می شوید، می توانید از رنگ شال شاد استفاده نمایید تا ظاهری جذاب تری داشته باشید. مثلا شال های شانی و طرح دار برای مراسم هایی مانند عروسی و تولد بسیار مناسب هستند.

    شال مناسب برای لباس مجلسی قرمز

    لباس قرمز یکی از جذاب ترین لباس هایی است که هر خانمی دوست دارد در مراسم های مختلف، بر تن کنند. شال مناسب برای لباس مجلسی زیبا قرمز، شال هایی با رنگ کرم، مشکی، طوسی، سفید، خاکی، شتری و قهوه ای است.
    البته که ترکیب شال مشکی با لباس مجلسی قرمز بسیار مناسب است و این ترکیب رنگ می تواند درخشش و روشنایی قرمز را بهتر نشان دهد. به این ترتیب شما می توانید جلوه لباس خود را به خوبی نمایان کنید.
    اگر می خواهید ترکیب رنگ شادتری را با لباس مجلسی قرمز رنگ ایجاد نمایید، می توانید این لباس را با شال سفید ست کنید. البته با این کار درخشش لباس شما کمتر خواهد شد اما می تواید ترکیبی زیبا ایجاد نمایید.

    شال و لباس مجلسی

    شال و لباس مجلسی

     

    شال مناسب با لباس طلایی

    لباس طلایی نیز جذابیت ویژه ای دارد و بسیار از خانم ها این رنگ را برای لباس های خود انتخاب می کنند. برای آنکه ترکیب رنگ زیبایی با طلایی ایجاد نمایید و استایل شیکی داشته باشید، می توانید از شال های رنگ روشن و نزدیک به کرم استفاده نمایید. البته لازم است بگوییم که شال های مشکی، سفید و زرشکی نیز با این رنگ بسیار زیبا خواهند شد. اما اگر لباس شما پولکی و براق است، بهتر است شال خود را غیر براق و ساده انتخاب کنید.

    شال مناسب لباس سفید

    رنگ سفید رنگی خنثی است و می تواند به راحتی با سایر رنگ ها ست شود. البته اگر می خواهید شکوه و جلال لباس شب شما حفظ شود، از شال مشکی استفاده نکنید.

    ترکیب رنگ سفید با سبز اثر متفاوتی بر روی ظاهر شما خواهد گذاشت و استایل مدرن، شیک و با نشاطی به شما هدیه می دهد. در کل شما می توانید رنگ شال خود را با سایر اکسسوری هایی که استفاده می کنید، ست نمایید.

    شال و لباس مجلسی

    شال و لباس مجلسی

    سخن پایانی

    برای آنکه بتوانید استایل زیبایی با لباس مجلسی و شال ایجاد نمایید، بیشترین کاری که باید انجام دهید، توجه به هارمونی رنگ ها است. یعنی انتخاب شال برای لباس مجلسی تا حد زیادی منوط به انتخاب ترکیب رنگ است. هارمونی رنگ ها را بشناسید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن شال مناسب را برای لباس خود انتخاب نمایید.

    نظرات
    guest
    2 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    سارا زمانی
    سارا زمانی
    2 سال قبل

    دقیقا یکی از دغدغه هام همینه
    هر بار جایی میخوایم بریم نمیدونم چه سالی رو با لباسم ست کنم

    اسرا
    اسرا
    5 ماه قبل

    خیلی خوب

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آراء: 7

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید