۷ مدل مانتو مشکی ساده و شیک

مانتو مشکی ساده و شیک

    اگر چه خداوند در طبیعت رنگ های بسیاری را خلق کرده است و استفاده از این ترکیب رنگ ها در پوشش روزمره می تواند به شادابی روحیه کمک کند؛ اما مدل مانتو مشکی ساده و شیک چیزی نیست که بتوانیم به این راحتی از آن چشم پوشی کنیم. مانتوهای مشکی و به ویژه لباس مجلسی به رنگ مشکی، جذابیت بسیار زیادی دارد. اگر به خوبی بدانید که مانتو مشکی ساده و شیک را از چه جنس و مدلی انتخاب کرده و چطور سایر بخش های پوشش خود را با آن ست کنید؛ این مدل مانتو می تواند از هر مانتوی رنگی دیگری جذاب تر و زیباتر باشد.
    در ادامه به چند نمونه و راهنمایی در خصوص انتخاب مانتو و کاربردهای آن ها می پردازیم.

    مانتو مشکی ساده و شیک

    1. مانتو مشکی ساده و شیک کوتاه و جلوباز

    مانتوهای مشکی کوتاه، جذابیت زیادی دارند و می توانید از انواع مدل های کوتاه و مانتو جلوباز با رنگ مشکی بهره مند شوید. معمولا این مانتوهای مشکی کوتاه و جلوباز، کمی آزاد بوده و به طور کامل نمی چسبند. اضافه کردن کمر یا چند دکمه که امکان باز نگه داشتن آن ها نیز در ترکیب مانتو وجود داشته باشد؛ در این مدل مانتوهای مشکی جلوباز و کوتاه، جالب خواهد بود.

    مانتو مشکی ساده و شیک کوتاه و جلوباز

    مانتو مشکی ساده و شیک کوتاه و جلوباز

    2. مانتو مشکی براق

    از آن جایی که مشکی رنگی جذاب و مجلسی است؛ برای تهیه مانتو مشکی مجسلی که بتوانید آن را در مجالس و میهمانی ها به تن کنید، انتخاب مانتو مشکی براق گزینه ای عالی خواهد بود. در صورتی که چنین مانتوی با کمی تزیینات نیز همراه باشد، می تواند یک پوشش مجلسی عالی بوده و کاملا لوکس و گران قیمت نیز به نظر برسد.

    مانتو مشکی براق

    مانتو مشکی براق

    3. مانتو مشکی بلند

    برای انتخاب یک مانتوی بلند و رسمی، مانتوهای مشکی بهترین گزینه هستند. از آن جایی که رنگ مشکی باعث می شود که اندام شما کشیده تر به نظر رسیده و قدی بلندتر نیز از خود نشان دهید؛ برای خرید مانتوهای بلند، مشکی از بهترنی گزینه ها خواهد بود. یک مانتوی مشکی بلند و ساده، می توانید عالی ترین انتخاب برای شرکت در یک مراسم رسمی و یا محفل کاری باشد. در صورتی که می خواهید چنین مانتویی را در یک میهمانی به تن کنید، نمونه های تزیین شده به همراه مروارید دوزی یا اضافه کردن حریر و غیره نیز می توانند کاملا تاثیرگذار باشند.

    مانتو مشکی بلند

    مانتو مشکی بلند

    4. مانتو ساده دو رنگ

    اگر چندان مایل به پوشیدن مانتوی یکدست مشکی نباشید و با این همه وجه شیک بودن مانتوهای مشکی، شما را به این مدل خرید ترغیب می کند؛ می توانید از مانتو مشکی ساده و شیک دو رنگ استفاده کنید. ترکیب رنگ مشکی با انواع رنگ ها عالی خواهد بود. به طور نمونه ترکیب رنگ مشکی و سفید با ست کردن کیفی در همان سبک، ایده آل به نظر می رسد. به علاوه همان طور که در تصویر مشاهده می کنید؛ می توانید از نمونه هایی کار شده در مدل های مانتوهای دو رنگ بهره برده و گزینه شیک تر و مدرن تری در اختیار داشته باشید.

    مانتو مشکی ساده و شیک دو رنگ

    مانتو مشکی ساده و شیک دو رنگ

    5. مانتو مشکی آستین کلوش

    مانتوهای مشکی با آستین کلوش و بدنه آزاد؛ گزینه هایی عالی برای افراد بدون اضافه وزن هستند. توجه داشته باشید که پوشیدن مانتوهای با آستین کلوش برای افرادی که بازوهایی پر داشته و یا اضافه وزن دارند، چندان جالب نبوده و آن ها را حجیم تر نشان می دهد. اما اگر اضافه وزن ندارید، مانتو مشکی آستین کلوش می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. این مانتوها در انواع جلوباز با کمربند یا جلوباز بدون کمربند ارائه شده و معمولا بلند و ماکسی هستند.

    مانتو مشکی ساده و شیک آستین کلوش

    مانتو مشکی ساده و شیک آستین کلوش

    6. مانتو مشکی گلدوزی شده

    برای آن که یک مانتو مشکی گران قیمت و کار شده پوشیده و هر جا که قم می گذارید؛ جذاب و دلربا به چشم آیید، مانتو مشکی گلدوزی شده مشابه چیزی که در تصویر زیر مشاهده می کنید؛ عالی به نظر می رسد. این مانتو می تواند برای شرکت در میهمانی ها، عروسی ها و حتی جلسات رسمی عالی باشد.

    مانتو مشکی گلدوزی شده

    مانتو مشکی گلدوزی شده

    7. مانتو مشکی ساده و شیک توردوزی شده

    مانتوهای توردوزی شده از محبوب ترین مدل های مانتوهای امروزی و جدید هستند. در صورتی که انتخاب شما یک مانتوی مشکی بلند باشد، مدل توردوزی شده آن می تواند به زیبایی این مانتو افزوده و باعث شود که با پوشیدن آن، احساس فوق العاده ای از زیبایی داشته باشید. با پوشیدن این مانتو مانند پرنسس ها راه خواهید رفت و حس زنانگی شما به خوبی راضی و اغنا می شود.

    مانتو مشکی توردوزی شده

    مانتو مشکی توردوزی شده

    نتیجه گیری

    انتخاب مدل مانتو در طیف گسترده ای قرار می گیرد و انواع مدل های رسمی و مجلسی و ساده آن را می توان تهیه کرد. توجه داشته باشید که انتخاب مدل مانتو پایه ترکیب تیپ بیرون از منزل شما است و بر اساس آن، باید کیف و کفش و روسری خود را انتخاب نمایید. شما چه مدل مانتوهای مشکی را به عنوان مدل مانتو جدید را برای خود می پسندید و کدام نمونه ها به نظرتان جذاب تر است؟

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    سلام
    سلام
    3 سال قبل

    مانتو اولیه چنده؟

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید