تشکر تبریک تولد ، پیام های جدید و کامل

پیام های تشکر تبریک تولد

    همیشه به دنبال پیام های تبریک تولد هستیم، اما با دریافت چنین پیام هایی در سالروز تولد، باید جوابی نیز به آن ها بدهیم که به همان اندازه درخور و قابل توجه باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین پیام های تشکر تبریک تولد را با هم مرور کنیم. شما می توانید از این پیام ها در پاسخ به جملات و شعرهای زیبای تبریک تولدی که دوستان و آشنایاتان می فرستند، استفاده کنید.

    پیام های تشکر تبریک تولد

    خیلی ممنونم از تو و بانک و همراه اول که تولدم را تبریک گفتید. بقیه که من را آدم حساب نکردند.

    ***

    می‌گویند اگر عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگی‌ات شد، برای بودنش از او تشکر کن؛ من، اما سپاس‌های زیادی به تو بدهکارم. متشکرم که هستی و همیشه محبت و عشقت را نثار قلبم می‌کنی. ممنون که در روز تولدم به یادم بودی و محبت همیشگی‌ات را از من دریغ نکردی. بابت همه خوبی‌هایت ممنونتم.
    پیام های تشکر تبریک تولد
    ***
    دوست خوب و مهربانم، معجزه‌ای وجود دارد که دوستی نامیده می‌شود و در میان دل اقامت دارد. ما نمی‌دانیم که چگونه بوجود می‌آید و چگونه آغاز می‌شود، اما شادمانی که برایمان به ارمغان می‌آورد همیشه موهبتی خاص می‌بخشد و آن وقت است که متوجه می‌شویم که دوستی ارزشمندترین نعمت خداوند است. امروز وقتی تولدم را تبریک گفتی، معجزه خداوند را با چشم‌هایم دیدم. ممنون برای تبریک تولد.
    ***
    احساس خیلی خوبی است که در روز تولدت، تو را به یادشان باشد و تو امروز این احساس خوب را به من بخشیدی. ممنونم دوست خوبم برای اینکه تولدم را تبریک گفتی.
    ***
    پیام های تشکر تبریک تولد
    فکر نمی‌کردم تولد منو یادت باشه! سورپرایز شدم عزیزم.
    ***
    چقدر زیباست که تو روز تولدم را به من تبریک گفتی. ممنونم عشقم.
    ***
    سپاسگزارم بابت تبریک و آرزو‌های قشنگی که روز تولدم برایم داشتی.
    ***

    پیشنهاد میکنیم برای مشاهده بهترین نمونه های متن تولدم مبارک روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    پیام های تشکر تبریک تولد

    دو چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره: دوستای خوب و روزهای خوب

    یه چیز هم هیچ وقت از دل آدم نمیره، روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت

    ممنون از همه دوستان خوبم که در روز تولدم کنارم بودن و یا با ارسال پیام تبریک دلم را شاد نمودند.

    ***

    در این روز زیبا، عشق، دوستی و مهربانی را به قلب‌هایی پیشکش می‌کنم که جز دوست داشتن چیزی نیاموخته‌اند. زیباترین سپاس‌های من تقدیم به عزیزانم که روز تولدم به یادم بودید. از خداوند بزرگ صحت و سلامتی، عشق و امید برای شما خواهانم.
    ***
    دو چیز هیچ‌وقت از یاد آدم‌ها نمی‌رود: دوستان خوب و روز‌های خوب. یک چیز هم هیچ‌وقت از دل آدم نمی‌رود: روز‌های خوبی که با دوستان خوب گذشت. ممنون از همه دوستان خوبم که در روز تولدم کنارم بودند و یا با ارسال پیام تبریک دلم را شاد نمودند.
    پیام های تشکر تبریک تولد
    ***
    روز تولد هرکسی خاص‌ترین روز زندگی اوست، اما بدون داشتن همراهانی که این روز را تبریک بگویند، لطف و صفا ندارد. این شما بودید که باعث شدید روز تولدم برای من ماندگارترین روز شود. خالصانه از تبریکتان برای تولدم ممنونم.
    ***
    در کنار یکدیگر بودن، بهترین اتفاق‌ها رخ می‌دهد. امروز تولدم بود و تبریک شما اتفاق زیبایی که بهترین اتفاق روز تولدم بود. از دوستانی که تولد مرا تبریک گفتند سپاسگزارم که نه فقط امروز بلکه در تمام سال در کنار یکدیگر با شادی و مسرت خواهیم بود.

    پیشنهاد میکنیم برای مشاهده بهترین نمونه های متن تولدتون مبارک روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید