۲۵ نمونه از بهترین موارد پیام تبریک شب یلدا

تبریک شب یلدا

    شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال و شروع زمستانی سرد و سپید، از زیباترین شب هایی است که ما ایرانیان از باستان آن را جشن گرفته و همیشه گرامی اش داشته ایم. آداب و رسوم شب یلدا و دورهمی های آن، هیچ گاه ترک نشده و همیشه در خاطرمان باقی می مانند. اما برای چنین شبی، نباید از ارسال پیام تبریک شب یلدا که چون متن تبریک تولد در قالب های مختلف نوشته می شود، غافل شوید. با ارسال این پیام های تبریک به صورت پیامکی یا در یکی از اپلیکیشن های پیام رسان، نزدیک شدن به شب یلدا و شادی شورانگیز آن را به دوستان، اقوام، همکاران و عزیزان خود، شادباش بگویید.

    در ادامه به برخی از بهترین نمونه های پیام تبریک شب یلدا می پردازیم.

    پیام تبریک شب یلدا

    پیام تبریک شب یلدا

    پیام تبریک شب یلدا

    1.     آخرین روزهای پاییز می گذرد عشق من و من همچنان چشم به راه هزاران بهار با تو هستم. یلدایت مبارک و تمام عمرت یلدایی و طولانی باد…
    2.     چون تیر رها گشتـه ز چله شده ایم!
    مهمان شمــا در شب چله شده ایم!
    از برکت ایـن سفره ی الــوان شما
    تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم!


    3.     شب چله را پیشاپیش تبریک می گویم و آرزو می کنم چهل تا چهل سال زنده و سلامت باشی!
    4.     میان همهمه برگ های خشک پاییز فقط تو ماندی که هنوز از بهار لبریزی، روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ! پیشاپیش یلدا مبارک
    5.     از این یلدا تا یلدای بعدی، عاشقانه دوستت خواهم داشت و هزاران یلدا را به انتظار تو چشم به راه این کوچه می دوزم… آسمان دلت همیشه بهاری و عمرت یلدایی…

    پیام تبریک شب یلدا

    پیام تبریک شب یلدا

    6.     چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده، جوجه هات شمردی یا نه؟!
    7.     روی زیبای تو به سرخی انار، موهای سیاهت به زیبایی سیاهی شب یلدا، خنده های مرواریدی ات به زیبایی تلالو نور و عمرت به بلندای طولانی ترین شب سال… یلدا مبارک!
    8.     یلدا به ما یاد می دهد که زندگی بسیار کوتاه است و باید ارزش یک دقیقه بیشتر آن را در کنار یکدیگر بدانیم…
    9.     تا شقایق هست زندگی باید کرد… در این شب یاد می گیریم که هیچ چیز ارزشمندتر از زندگی و هیچ چیز زودگذرتر از عمر نیست… یلدا مبارک.
    10.    شب یلدا همیشه جاودانی ست، زمستان را بهار زندگانی ست… شب یلدا شب فر و کیان است، نشان از سنت ایرانیان است…

    تبریک شب یلدا

    پیام تبریک شب یلدا

    11.    سهم من از شب یلدا سرخی گونه های تو و سیاه چشمان و گیسوان تو است… به این سبب هر شب من یلدایی و هر روز تو بهاری باشد…
    12.    بیا ای دل کمی وارونه گردیم، برای هم بیا دیوونه گردیم
    شب یلدا شده نزدیک ای دوست، برای هم بیا هندونه گردیم!


    13.    چنین شبی را به نور سال ها و قرن های قدمت ایران زمین زنده نگاه می داریم. شب یلدا، شب زایش مهر و میترا، شب تولد نور و روشنایی، بر تمام ایرانیان مبارک باد.
    14.    بیا از پاییز هزار رنگ گذشته و به سپیدی یکدست زمستان برسیم… یلدایت مبارک و دلت همیشه پر از خنده و چشمانت پر از شادی…
    15.    شب یلدا غروب پاییز نیست، طلوع زمستان هم نیست… شب یلدا بهانه ای کوچک است برای غروب کردن غم ها و طلوع هر آن چه شادی که می توانیم پیش رو داشته باشیم…
    16.    باور نور، روشنایی و امید به سپیدی هاست که از سیاهی شب یلدا، سپیدی صبح زمستان را نوید می دهد… یلدای تمام ایران زمین مبارک باد.
    17.    هزار و یک شب یلدا در میان سیاهی چشمان تو به سر شد و آرزو می کنم هزار و یک شب دیگر این قصه شنیدنی و شیرین به درازا بکشد…

    تبریک شب یلدا

    پیام تبریک شب یلدا

    18.    سفیدی برف را برای روح تو، سرخی انار را برای قلب تو، شیرینی و حلاوت هندوانه را برای عشق تو و بلندای شب یلدا را برای زندگی زیبای تو آرزومندم… یلدا مبارک!
    19.    اگر سهم من از این دنیا تنها بلندای این شب است، بگو یلدا بایستد تا خوب تماشایت کنم و یک دقیقه بیشتر نقش چشمان تو را بر چهره خود تاب بیاورم… یلدایت مبارک عشق من!
    20.    دو قدم مانده به رقصیدن برف، یک نفس مانده به سرما و به یخ، چشم در چشم زمستانی دگر، تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان، یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما… شب یلدا مبارک.


    21.    تو دلداری چو من دیوونه داری، تو مجنونی چو من بی خونه داری، شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست، اگر در یخچالت هندونه داری… یلدا مبارک!
    22.    با بودن تو هر شب، شب یلداست و دقیقه ها به دقیقه ها پیوند می خورند، لاک پشت های زمان از حرکت بازمی ایستند و تو در درگاهی ایستاده ای و مرا می نگری… برای ثبت این لحظه نه تنها به این شب یلدا، بلکه به هزاران یلدای دیگر نیاز خواهم داشت…
    23.    محفل آریایی تان طلایی باد، دل هایتان دریایی باد، شادی هایتان یلدایی باد… پیشاپیش شب اهورایی یلدا مبارک باد.


    24.    امشب شب یلداست! بگذاریم هر چه تاریکی است بیرون رفته و غصه ها از وجودمان رخت بربندند. امشب بیداری را پاس می داریم تا روشنایی فردا با شکوه و عظمت تمام بر ما بتابد.
    25.    بلندترین و طولانی ترین شب سال، بر پیشانی خورشید سحرگاهی بوسه می زند و من صدای بال فرشتگان را می شنوم که در این حوالی سرگردان رسیدن سپیدی زمستان هستند. یلدا مبارک!

    تبریک شب یلدا

    پیام تبریک شب یلدا

    نتیجه گیری

    شما از چه عبارات و جملاتی برای ارسال پیام تبریک شب یلدا استفاده می کنید؟ ترجیح می دهید این پیام جملاتی کوتاه و یا آهنگین باشد؟ نظریات و جملات خود را در بخش پرسش و پاسخ و پیام های سورپلاس با ما و سایر خوانندگان خوش قریحه در میان بگذارید.

    در پیج اینستاگرام بازار شام، می توانید بهترین محصولات مربوط به شب یلدا را دنبال کرده و از ایده های جدید لذت ببرید

     

    نظرات
    guest
    5 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    آروین
    آروین
    2 سال قبل

    بهترین پیام برای یار به مناسبت شب یلدا:
    تو شب یلدااااای منی

    دریایی
    دریایی
    2 سال قبل

    امشب تو را یک دقیقه بیشتر دوست دارم
    یلدا مبارک

    ممدرضا
    ممدرضا
    2 سال قبل

    یلدا بهانه ایست برای اینکه دقایقی بیشتر کنار هم باشیم
    شب یلدای همگی مبارک

    ستاره
    ستاره
    2 سال قبل

    سهم من از شب یلدا سرخی گونه های تو و سیاه چشمان و گیسوان تو است… به این سبب هر شب من یلدایی و هر روز تو بهاری باشد
    خیلی قشنگ بود مرسی یلداتون مبارک

    محمدی
    محمدی
    3 ماه قبل

    یلدا یعنی هیچکس بار زندگی را تنها نمی برد و هر فردی که خداوند او را برای آزمون بزرگ ، برگزیده و ثروتی بخشیده ، در این ایام ، داشته های خود را با دیگران تقسیم می کند ، یلدای مهربانی بر همه عاشقان ایران و ایرانی مبارک باد .

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آراء: 10

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید