بهترین استایل برای حضور در مراسم عروسی

حضور در مراسم عروسی

    اگر به یک جشن عروسی دعوت شده اید، حتما برای آمادگی جهت حضور در مراسم عروسی به دنبال یک استایل شیک و خاص هستید. اما باید در نظر داشته باشید که با رعایت نکاتی، بهترین لباس، سبک آرایش صورت و مو را انتخاب کرده و ضمن داشتن زیبایی، عجیب و حتی گاهی اوقات خارج از جمع، به چشم نیایید.

    بدیهی است که عروس و داماد، به عنوان نورچشمی های مراسم عروسی در نظر همه آمده و قرار است لباس عروس با رنگ خاص خود در میان دیگران، درخشیده و متمایز باشد. با این حساب انتخاب رنگ لباس مجلسی به رنگ سفید، کمی غیرعقلانی به نظر می رسد و به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که چنین چیزی را برای لباس میهمانی خود جهت حضور در مراسم عروسی انتخاب کنید.

    در ادامه با سورپلاس همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

    استایل مناسب حضور در مراسم عروسی

    استایل مناسب برای حضور پیدا کردن در یک جشن عروسی، به جهات مختلفی قابل توجه خواهد بود:

    1. لباس مناسب جهت حضور در مراسم عروسی

    بهتر است ابتدا با توجه کردن به سبک اندام خود و البته استایل شخصی که می پسندید، یک لباس مناسب فارغ از این که تنگ یا گشاد باشد، انتخاب کنید. حال تا حد ممکن سعی داشته باشید که این لباس هیچ شباهتی به لباس عروس برای خانم ها و لباس داماد برای آقایان نداشته باشد. به ویژه اگر شما از نزدیکان عروس و داماد هستید، حتما دقت داشته باشید که لباس تان کاملا متمایز و متفاوت باشد. انتخاب رنگ سفید برای لباس میهمانی شرکت در مراسم عروسی، یک اشتباه بزرگ است که متاسفانه برخی از خانم ها مرتکب می شوند.

    حضور در مراسم عروسی

    2. موهای خود را شبیه به موهای عروس آرایش نکنید

    البته که قرار است شما هم آرایش موهایتان را تا حد ممکن عالی پیش برده و حتما رنگ و لعاب خوبی به آن بدهید. اما تا حد امکان بر این تلاش باشید تا سبک آرایش موهای شما، چیزی متفاوت از سبک آرایش موهای عروس باشد. به این ترتیب می توانید بهترین استایل را برای حضور در مراسم عروسی داشته و در عین حال، شبیه به عروس یا کسانی که خواسته اند، خود را شبیه به عروس آرایش کنند، به نظر نرسید.

    3. سبک متعادل آرایش صورت را در پیش بگیرید

    اگر چه قرار است در یک میهمانی و مجلس عروسی، آرایش غلیظ و کاملی داشته باشید، اما این هرگز به معنای آن نیست که باید تمام صورت خود را با آرایش های پررنگ آغشته کرده و از سایه هفت رنگ استفاده کنید. همچنان شیک بودن را به یک آرایش غلیظ و رنگارنگ ترجیح داده و به جای جلب توجه منفی، زیبایی همراه با ملاطفت را انتخاب کنید.

    پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به صفحه معرفی بهترین آرایشگاه عروس و سالن زیبایی سربزنید.

    کلام آخر

    شما چه توصیه های دیگری دارید که در بالا به آن ها اشاره نشده باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید