مدل موی فر جدید ۲۰۲۱

مدل موی فر
    مدل موی فر باز یکی از مدل موهای شیک و زیبا برای داشتن استایل جذاب است؛ این مدل مو هم برای خانم‌ها و هم برای آقایانی است که می‌ خواهند مدل موی خاص داشته باشند.
    مدل موی فر باز بیشتر برای کسانی مناسب است که صورت‌های پهن و یا گرد دارند. با مدل موی باز می‌توانید قسمت‌هایی از صورتتان را که دوست دارید پنهان باشند یا کمتر دیده شوند را بپوشانید. علاوه بر آن مدل موی فر امسال ترند دنیای فشن شده است و بین خانم‌ها و آقایان خوش استایل بسیار محبوب است. حتی اگر موهایتان صاف و لخت است، پیشنهاد می‌ دهیم برای مهمانی یا حتی فعالیت‌ های روزمره‌ تان حتما مدل موی فر را امتحان کنید و از ظاهر جذابتان لذت ببرید. در ادامه با هم نمونه‌های جدید و شیکی از کوتاهی و مدل‌های موی فر باز زنانه  را می‌ بینیم.
    مدل موی فر باز زنانه و مدل موی فر باز مردانه تنوع زیادی دارد؛ از مدل موهای کوتاه گرفته تا بلند. امسال هم آنقدر مد شده است که کسانی که موی لخت و صاف دارند هم شروع به فر کردن موهای خود گرفته‌اند. اما چیزی که مهم است و زیبایی بیشتری به موهایتان می‌دهد، داشتن موی سالم است.

    مدل موی فر

    در زیر بهترین نمونه های مدل موی فر را مشاهده می کنید:
    مدل موی فرَ
    در میان انواع مدل موهای فر، مدل موی فر کوتاه جذابیت زیادی داشته و به ویژه برای افرادی که دارای گردن بلندی هستند، زیبایی و جلوه خاصی خواهد داشت. مدل موهای مجعد کوتاه، به رنگ روشن جذابیت بیشتری خواهند داشت و به نظر می رسد که بتوان با استفاده از رنگ های روشن، جلوه بیشتری به مدل موهای کوتاه بخشید. این مدل مو با لباس مجلسی نیز هماهنگی خوبی دارد.
    مدل موی فرَ
    همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید، مدل موهای کوتاه مجعد با رنگ های روشن و آتشین تناسب خوبی داشته و می توان استایل های خاص و مدرنی را با این تیپ مو، ایجاد کرد.
    مدل موی فرَ
    اگر چه به نظر می رسد که این فرم بهم ریخته و آشفته موهای مجعد، چندان جالب نباشد و شاید شما حاضر نباشید چنین مدل مویی را برای خود انتخاب کنید؛ اما این سبک موی فر برای بسیار از استایل ها، جذابیت داشته و بسیاری از افراد از داشتن چنین مدل مویی استقبال می کنند. لازم است که برای زیبا شدن و زیبا به نظر رسیدن با این مدل مو، حتما تناسب خوبی در استفاده از آن، به کار ببرید.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع مدل مو ساده روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    مدل موی فرَ
    مدل موی فر بلند
    همان طور که همیشه انتظار داریم، موی بلند در هر استایل و سبکی، زیبایی عالی برای خانم ها داشته و خانم هایی که موهای بلند و سالمی داشته باشند، به شکلی فاکتورهای بیشتری از زیبایی را با خود یدک می کشند. در این سبک و استایل نیز مدل موی بلند، جلوه بیشتری داشته و به مراتب زیباتر به نظر می رسد.
    مدل موی فرَ
    سخن پایانی
    شما چه مدل های دیگری از موی مجعد را می پسندید که در بالا و در میان تصاویر فوق؛  اشاره ای به سبک آن ها نشده باشد؟ این مدل ها و استایل ها را با ما و دیگر کاربران وب سایت سورپلاس در میان بگذارید.
    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آراء: 6

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید