راهنمای انتخاب اکستنشن رنگی مو

اکستنشن رنگی مو

    ممکن است برای تغییر در رنگ و حالت موهای خود راه‌ های زیادی را تجربه کرده یا راهکارهای مختلفی را مد نظر داشته باشید. اکستنشن‌های رنگی زیباترین، کم هزینه‌ترین و راحت‌ترین تغییرات را در موها ایجاد می ‌کنند و بدون خطر و عوارض رنگ‌های شیمیایی و مواد دکلره مانند هایلایت مو، ظاهری استثنایی به موهای شما خواهند بخشید. در ادامه راهنمای انتخاب اکستنشن رنگی مو را در اختیارتان قرار می دهیم.

    آشنایی با اکستنشن رنگی مو

    اکستنشن در واقع روشی است که طی آن رشته ‌هایی از موهای مصنوعی یا تارهایی از موهای طبیعی افراد دیگر به موهای شما متصل می‌ شود. در اکستنشن رنگی مو، تارهای مصنوعی در رنگ‌های دلخواه وجود دارند و می توانید مطابق سلیقه و دلخواه خود رنگی خاص یا ترکیبی از رنگ‌ها را انتخاب کنید و به موهای طبیعی خود پیوند بزنید.
    باید توجه داشته باشید که رشته‌ های موی مصنوعی را باید با همان رنگ ثابت خودشان مورد استفاده قرار دهید و نمی ‌توانید آن ‌ها را رنگ کنید اما اگر اکستنشن موی طبیعی که قیمت بالاتری در قیاس‌ با موهای مصنوعی دارد را انتخاب کنید، می ‌توانید آن ‌ها را با توجه به مدل رنگ موهای خود به رنگ دلخواه درآورید.

     

    اکستنشنهای رنگی مو

    اکستنشن رنگی مو

    راهکارهایی برای انتخاب اکستنشن رنگی مو

    اگر قصد دارید اکستنشن مو را به نحوی انجام دهید که طبیعی و زیبا به نظر برسد باید توصیه‌ ها و دستورالعمل‌ های زیر را مورد توجه قرار دهید:

    رنگ اکستنشن رنگی مو را از نزدیک بررسی کنید

    اگر به خرید آنلاین اقدام کرده‌اید یا تنها عکس رنگ اکستنشن مویی که مد نظر دارید را دیده‌اید باید بدانید که طیف رنگی مو ممکن است تحت تاثیر نور یا تاریکی فضا مختلف به نظر برسد. به همین جهت لازم است اکستنشن، رنگ و جنس آن را از نزدیک ارزیابی کنید.

    بهتر است رنگ اکستنشن رنگی هماهنگ با با نوک موها باشد

    جلوه اکستنشن رنگی مو در نوک و قسمت‌های انتهایی مو بیشتر مشاهده می ‌شود و به همین خاطر طیف رنگی اکستنشن باید با رنگ نوک موها هارمونی ایجاد کند. چنانچه ریشه موهایتان طیف رنگی تیره دارد، جای نگرانی نیست چون تارهای رنگی اکستنشن لابه‌لای موهای بخش‌های بالایی سر قرار می‌گیرند و دیده نمی‌شوند.

    مدل اکستنشن مو رنگی

     

    به هماهنگی رنگ اکستنشن با طیف رنگی نوک موهای بالیاژ شده توجه کنید

    وقتی از روش بالیاژ برای تغییر رنگ موهایتان استفاده می ‌کنید، نوک یا قسمت پایینی موهایتان روشن ‌تر می‌ شود. نتیجتا لازم است رنگ اکستنشن را با رنگ بخش‌های انتهایی مو تطابق دهید. برای اینکه اکستنشن‌های بخش ریشه و قسمت ‌های بالایی مو طبیعی به نظر برسند یا در میان دیگر تارهای مو پنهان شوند نیز می ‌‌توانید آن‌ ها را به رنگ قسمت‌ های بالایی موهای خود درآورید.

    به تطابق رنگ اکستنشن با طیف روشن هایلایت مو توجه کنید

    چنانچه موهای خود را هایلایت کرده ‌اید برای طبیعی ‌تر جلوه کردن رنگ موها باید به سنخیت و تطابق رنگ اکستنشن با رنگ‌های روشن‌تر مو دقت کنید. اگر هایلایت موهای شما دو رنگ یا بیشتر دارد، اختیار عمل با شما است تا به انتخاب رنگ‌های گوناگون و فانتزی بپردازید.

    اگر در انتخاب رنگ شک دارید، رنگ روشن بهترین گزینه است

    ممکن است در هنگام انتخاب رنگ اکستنشن مو بین دو یا چند رنگ خاص مردد باشید. در این صورت توصیه ما انتخاب روشن‌ترین رنگ است چراکه در صورت دلخواه می ‌توانید آن را تیره کنید. اما اگر رنگ تیره‌ را انتخاب کنید، روشن کردن این تاره‌های مو با دکلره سخت و گاها غیر ممکن خواهد بود.

    نظرات
    guest
    2 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    نگار
    نگار
    2 سال قبل

    اکستنشن صورتی خیلی جذابه

    هدی
    هدی
    2 سال قبل

    این اکستنشن های رنگی واسه تینیجرا خوبه

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید