۸ ترفند مهم در آرایش چشم ریز

8 ترفند مهم در آرایش چشم ریز
    آرایش چشم ریز می‌تواند کمی سخت باشد، زیرا بیشتر پلک‌های شما پنهان هستند و امکان مانور دادن روی پلک‌ها و اطراف چشم کاهش پیدا می‌کند. اما داشتن چشم‌های ریز به این معنی نیست که باید کلا بی‌خیال آرایش چشم ریز و بادامی شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سراغ تکنیک‌های آرایشی بروید. به همین دلیل، ما در این مقاله از مجله سورپلاس به ۸ ترفند مهم در میکاپ چشم ریز می‌پردازیم. پس پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

    چگونه چشم ریز را آرایش کنیم؟

    افرادی که چشم‌های ریزی دارند، فکر می‌کنند ظاهر چشمانشان زیبا نیست، اما واقعیت این است که چشم‌های ریز را می‌توان مانند چشم‌های درشت با میکاپ زیباتر کرد. مطمئناً، یادگیری تکنیک‌های آرایش چشم ریز و پف ‌دار کمی زمان می‌برد. پس بیایید ببینیم نحوه مدل آرایش چشم ریز چگونه است:

    1. برای آرایش چشم ریز از پرایمر استفاده کنید

    استفاده از پرایمر برای چشم‌های ریز بسیار مهم است. پرایمر بقیه آرایش را در جای خود نگه می‌دارد و از چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند. پلک چشم‌های ریز تمایل دارند روی خود تا شوند و فوراً سایه چشم و خط چشم را با هم آغشته کنند. در واقع آرایش چشم با پرایمر، بدون توجه به هر اتفاقی در جای خود باقی می‌ماند. همچنین پرایمر رنگدانه و طول عمر سایه روی پلک را افزایش می‌دهد، بنابراین نیازی به تمدید دوباره آرایش نخواهید داشت و ظاهر آرایش شما همیشه تمیز خواهد ماند.
    میکاپ چشم ریز

    2. چروک پشت چشم ریز را با سایه پوشش دهید

    این موضوع احتمالاً مهم‌ترین مرحله در افزودن عمق و وضوح به چشمان ریز است. هنگامی که سایه را روی چین پشت پلک خود اعمال می‌کنید، سایه را کمی بالاتر از چین واقعی پلک خود در نظر بگیرید. با انجام این کار، چشمان شما بازتر و درشت‌تر به نظر می‌رسند. اگر سایه را روی چین و چروک طبیعی خود بزنید، وقتی چشمان شما باز است زیر استخوان ابرو ناپدید می‌شود. از آنجایی که سایه در چین و چروک پلک گیر کرده است، پس اثرش در طول روز از بین می‌رود.

    3. آرایش چشم بادامی ریز را به سمت بالا اعمال کنید

    هنگام استفاده از سایه به گوشه بیرونی چشم خود، رنگ را به سمت بالا و به سمت دم ابروی خود اعمال کنید. این کار باعث می‌شود که چشمان شما کشیده تر به نظر برسند و ریز بودن آن کمتر به چشم بیاید. خط چشم بادامی ریز به سمت پایین چشمان شما را افتاده و خسته نشان می دهند، این دقیقاً همان چیزی است که ما سعی می‌کنیم از آن اجتناب کنیم. پس همیشه خط چشم، سایه و هایلایتر را به سمت بالا اعمال کنید تا ظاهری زیبا به شما بدهد و چشمانتان را درشت کند.
    آرایش چشم ریز و بادامی

    4. در آرایش چشم ریز به چشم‌های خود عمق دهید

    استفاده از عمق دادن به چشم که به چین مربوط به پلک بالا و استخوان زیر ابرو اشاره دارد، به زیباتر شدن چشمان شما کمک می‌کند. با پرایمر مشکی یا قهوه‌ای به چشم‌ها عمق ظریفی ببخشید. آرایش برای چشم ریز می‌تواند مژه‌های شما را پرپشت‌تر نشان دهد.
    برای اینکه چشمانتان بزرگتر به نظر برسند، ناحیه زیر چشمان خود را با یک پرایمر سفید روشن‌تر کنید. همچنین از اعمال پرایمر تیره زیر چشم خودداری نمایید، زیرا چشم‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهند. عمق دادن به چشم‌ها معمولاً توسط آرایشگرهای حرفه ای در آرایشگاه عروس انجام می‌شود.
    آرایش چشم کوچک

    5. از رنگ‌های تیره در بیرون و از رنگ‌های روشن در داخل چشم استفاده کنید

    از رنگ‌های روشن‌تر در گوشه‌های داخلی و از رنگ‌های تیره‌تر در گوشه‌های بیرونی چشم خود استفاده کنید. با به خاطر سپردن این ترفند ساده، به زیبایی آرایش چشم‌های ریز خود بیافزایید. استفاده از رنگ‌های تیره روی پلک و گوشه‌های داخلی باعث می‌شود چشم‌های شما کوچک‌تر و روشن‌تر به نظر برسند. روش آرایش چشم ریز در این مورد برای سایه زیر چشم نیز صادق است. سایه را در امتداد خط مژه پایین اعمال کنید.
    بهترین آرایش برای چشم ریز

    6. گوشه‌های داخلی چشم خود را برجسته کنید

    این ترفند کاربردی می‌تواند آموزش آرایش چشم ‌های ریز را برای افراد مبتدی آسان تر کند. برجسته کردن گوشه‌های داخلی چشم با استفاده از سایه روشن یا مات، می‌تواند به چشمان شما بُعد دهد و آرایش شما را شیک تر کند. این کار همچنین بقیه آرایش شما را متعادل‌تر می‌کند. فقط یادتان باشد که سایه شما باید روشن باشد، استفاده از سایه تیره باعث ریزتر شدن چشمان شما می شود.

    7. برای آرایش چشم ریز یک زیرسازی نازک انجام کنید

    یک خط چشم نازک مشکی یا قهوه‌ای روی بن مژه باعث می‌شود تا سایه و هایلایتر نیز به خوبی دیده شوند. این کار از تیره به نظر رسیدن چشم جلوگیری می‌کند. توصیه می‌کنیم خط چشم را ضخیم نکشید، زیرا توجه را بیشتر جلب می‌کند. همچنین استفاده بیشتر از خط چشم مستعد لکه شدن است. زیرا وقتی چشمان خود را باز می‌کنید، مقداری از این خط مشکی یا قهوه‌ای روی پلک جمع می‌شوند.
    روش آرایش چشم ریز

    8. به مژه‌های پایینی خود برای مدل آرایش چشم ریز ریمل بزنید

    بسیاری از  خانم ها به مژه های پایینی چشم های خود ریمل نمی زنند. اما واقعیت این است که به مژه‌های پایینی خود برای مدل آرایش چشم ریز ریمل بزنید تا چشم های شما را درشت تر نشان دهد. ریمل زدن به مژه‌های بالا و پایین علاوه بر اینکه به مژه های شما حجم می دهد، نقش موثری در ظرافت ظاهری آرایش چشم‌ کوچک دارد. بسیاری از آرایشگرها هنگام آرایش عروس از ریمل روی مژه‌های بالایی و پایینی مژه مصنوعی استفاده می کنند.
    نحوه آرایش چشم ریز

    با چند ترفند، آرایش چشم ریز را کامل تر کنید

    مدل چشم‌ های تمامی ما با یکدیگر متفاوت است. زیرا چشمان ریز تنها بخش زیبایی ما هستند که باید از آنها به خوبی نگهداری کنیم. با این حال، وقتی وارد دنیای میکاپ می‌شویم، نحوه آرایش چشم ریز متفاوت از چشم درشت خواهد بود. هدف در میکاپ چشمان ریز، درشت تر کردن و افزایش جذابیت ظاهری آنهاست. 8 ترفندی که در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم را می توانید برای سبک آرایش چشمان خود نیز اعمال کنید.
    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Avin
    Avin
    3 سال قبل

    فک کنم از بقیه پیشنهاداتتون یه کم مفید تر بود

    سمیرا
    سمیرا
    پاسخ به :  Avin
    3 سال قبل

    ممنون عزیزم

    سارا جون
    سارا جون
    2 سال قبل

    ممنونم

    نازنین
    نازنین
    2 سال قبل

    عالی بود

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آراء: 40

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید