جدیدترین مدل های مانتو ترمه

مدل مانتو سنتی با پارچه ترمه مجلسی
    مدل مانتو سنتی با پارچه ترمه مجلسی به زیبایی ظرافت جاودانه عناصر کلاسیک را با روند مد امروزی ترکیب می‌کند. مانتوهای ترمه که به ظاهر پر جزئیات مشهور هستند، از المان‌های گلدوزی ظریف، الگوهای جسورانه و برش‌های خلاقانه بهره می‌برند تا تداعی کننده سبک‌های سنتی و کلاسیک پوش ایرانی باشند.
    این مانتوها در انواع طرح ها و  رنگ‌های مختلف و با پارچه‌های نفیس دوخته می‌شوند تا بتوانند نیازهای بانوان و دختران را در تمام سنین به خوبی پاسخ دهند. در این مطلب از مجله سورپلاس قصد داریم شما را با چند مدل مانتو با پارچه ترمه و سنتی آشنا کنیم، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

     مانتو مدل ترمه با طرح فیل و اسب

    مانتو مدل ترمه با طرح فیل و اسب یکی از مدل‌های فوق االعاده جذاب دخترانه است که در طراحی آن از عناصر نمادین زیادی به کار رفته است. این مدل مانتو در عین حال که ظاهری پرجزئیات را نمایش می‌دهد، یک سبک طراحی پر زرق و برق نیز دارد. بنابراین ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن امروزی را تشکیل می دهد.
    مانتو مدل ترمه با طرح فیل و اسب

     مدل مانتو طرح ترمه روی آستین و جیب

    مدل مانتو طرح ترمه روی آستین و جیب با طرح‌های سنتی توانسته ترکیبی از سبک‌های مدرن و سنتی را در خود ادغام کند. قسمت مشکی جلوی مانتو باعث شده تا ظاهر مانتو به طرح‌های امروی نزدیک تر باشد، اما عناصر سنتی آستین و جیب به آن ظاهری خلاقانه و منحصر به فرد داده است.
    مدل مانتو طرح ترمه روی آستین و جیب

     مدل مانتو ترمه دوزی با طرح‌های سنتی

    مدل مانتو ترمه دوزی با طرح‌های سنتی به خاطر سبک طراحی بسیار خاص طرافداران زیادی دارد. این مانتو چندین عنصر سنتی مانند گل را با طرح ها مفهومی دیگر ترکیب کرده است تا ظاهری خاص به مانتو بدهد. پوشیدن این مانتو باعث می‌شود تا ظاهر خاص و متفاوت خود را به دیگران نشان دهید.
    مدل مانتو ترمه دوزی با طرح‌های سنتی

     مدل مانتو ترمه مجلسی با طرح گلیم

    مدل مانتو ترمه مجلسی با طرح گلیم یک سبک طراحی آشنا را به نمایش می‌گذارد. طرح‌هایی که کل مانتو را در بر گرفته‌، از نقوش روی گلیم گرفته شده‌ است. سبک طراحی مانتو با رنگ‌های زنده و پرجنب و جوش به خوبی جلب توجه می‌کند.
    مدل مانتو ترمه مجلسی با طرح گلیم

     مدل مانتو با پارچه ترمه جدید با طرح خورشید

    مدل مانتو با پارچه ترمه جدید با طرح خورشید و آستین‌های سبز به سبک سنتی ایرانی وفادار است. این مانتو به خوبی توانسته نمادهای دایره‌ای شبیه به خورشید که در سنت‌های ایرانی به وفور وجود دارد را در یک ترکیب متعادل با رنگ ساده آستین ترکیب کند تا جلوه خود را به خوبی نشان دهد.

     مانتو مدل ترمه با طرح فرش

    مانتو مدل ترمه با طرح فرش را باید یکی از بهترین مدل مانتو سنتی با پارچه ترمه مجلسی را به حساب آورد این مانتو توانسته طرح فرش‌های ایرانی را ترکیب رنگی عالی ارائه دهد تا سبک تمام سنتی را بدون عناصر مدرن به نمایش بگذارد.

     مدل مانتو سنتی با پارچه ترمه مجلسی

    مدل مانتو سنتی با پارچه ترمه مجلسی از شانه تا پایین با طرح‌های مفهومی خاص و رنگ‌های شاد و زنده طراحی شده است. آستین‌های ساده و مشکی باعث ایجاد تعادل رنگی شده‌ تا توجهات را به خوبی روی جزئیات نشان دهند.
    مدل مانتو سنتی با پارچه ترمه مجلسی

     مانتو مدل ترمه با نوارهای سنتی

    مانتو مدل ترمه با نوارهای سنتی که لبه‌های داخلی و آستین را زینت بخشیده‌اند، یک سبک طراحی سنتی را با عناصر مدرن ترکیب کرده است. رنگ صورتی نیم تنه پایینی ظرافتی زنانه به مانتو داده، از طرفی رنگ مشکی بالا تنه یک ظاهر باوقار ایجاد کرده است.
    مانتو مدل ترمه با نوارهای سنتی

     مانتو مدل ترمه با ظاهر کلاسیک مشکی

    مانتو مدل ترمه با ظاهر کلاسیک مشکی که با حداقل جزئیات سنتی همراه است، بیشتر یک مانتو مدرن محسوب می‌شود تا سنتی. عناصر سنتی در پایین مانتو ظاهر ظریف و بازیگوشانه به آن داده است. همین جزئیات سنتی به مانتو سبکی اسپرت بخشیده است.
    مانتو مدل ترمه با ظاهر کلاسیک مشکی

     مانتو مدل ترمه مشکی و قرمز

    مانتو مدل ترمه مشکی و قرمز از دو رنگ اصلی در طرح‌های سنتی ایرانی بهره برده است. رنگ قرمز که نیم تنه پایین را تشکیل می‌دهد، ظاهر اغواگرانه به مانتو داده است. همچنین جزئیات طراحی روی آستین و لبه داخلی مانتو به ظرافت آن افزوده‌اند.
    مانتو مدل ترمه مشکی و قرمز

    شما کدام مدل مانتو را بیشتر می پسندید؟

    در این مطلب چندین مدل مانتو سنتی با پارچه ترمه مجلسی را به شما معرفی کردیم، اکنون به خوبی می‌دانید که جه مدل مانتویی می‌خواهید. توجه به جزئیات طراحی مانتو اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا این جزئیات سنتی هستند که ظاهر مانتو را خاص و متفاوت کرده‌اند. هر مدلی را که انتخاب می‌کنید، هدف آن را مشخص کنید. همه این مدل ها برای موقعیت‌های مختلف از جمله مهمانی، دانشگاه، محل کار و دیگر مکان های مختلف عالی هستند. از طرفی، تنوع مدل‌ها زیاد هستند و ببینید کدام مدل از مانتوها بیشتر با استایل شما هماهنگ می شوند.
    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید