جدیدترین مدل های مانتو ترمه

مانتو ترمه

    شاید به نظر برسد که همیشه بهترین مدل های مانتو لزوما مدل های جدید و با طراحی های مدرن هستند، اما اگر نگاهی به مدل های مانتو ترمه بیندازید، متوجه خواهید شد که این مانتوهای سنتی دارای حال و هوای خاصی بوده و با به تن کردن آن ها، کوله باری از فرهنگ و هنر یک ملت را به ارث خواهید برد. به ویژه این که در چند سال اخیر طرح های بسیار متنوعی از این سبک مانتوها طراحی و تولید شده و اکنون افراد با سلایق گوناگون، شانس انتخاب مدل های مناسب و مورد پسند خود را دارند.

    مدل مانتو ترمه

    مدل های مانتو ترمه در سبک های گوناگون عرضه شده است. شما ممکن است مدلی را انتخاب کنید که تمام سطح آن، ترمه دوزی شده و در واقع از پارچه ای با این طرح دوخته شده باشد. همین طور مدل هایی را در لیست جدیدترین مانتوها ترمه می بنییم که تنها در بخش یقه یا آستین، ترمه دوزی شده اند. در واقع این مدل ها برای افرادی که به دنبال طرح های ساده تری هستند، کاربرد داشته و می توان به این ترتیب در عین حال که یک مانتوی ساده خریداری می کنیم، همان طرح و مدل خاص ترمه ای را نیز در طراحی و تزئینات مانتو داشته باشیم.

    مانتو ترمه

    مانتو ترمه

    قیمت مانتو ترمه

    مانتوهای ترمه بابت تزئیناتی که دارند، معمولا از رده قیمتی بالاتری برخوردار هستند. به ویژه اگر شما مدلی را انتخاب کنید که طرح ترمه دوزی جزء خود پارچه نبوده و به شکل جداگانه روی پارچه خام مانتو دوخته شده باشد، باید انتظار قیمت بالاتری برای خرید چنین مدل مانتو داشته باشید.

    مانتو ترمه

    مانتو ترمه

    بهترین مدل های مانتو ترمه دوزی شده

    برای انتخاب بهترین مدل ها از مانتوهای ترمه دوزی شده، به دنبال مدلی باشید که با اندام شما تناسب خوبی داشته و همین طور طرح و رنگ آن، با رنگ پوست و موهایتان سازگاری داشته باشد. ممکن است مدل های کوتاه، بلند، تنگ یا آزاد را انتخاب کنید، اما با در نظر گرفتن رنگ و طرح مانتوها نیز می توانید انتخابی به مراتب بهتر با سبک و استایل خود رقم بزنید.

    مانتو ترمه

    کلام آخر

    شما چه سبک مانتویی را بیشتر می پسندید و دوست دارید؟ برای خرید یک مانتوی سنتی، مدل های خوشنویسی شده را ترجیح می دهید یا این سبک مانتوها برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ پیشنهاد می کنیم که این مطلب و تصاویر آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید