مانتو کتی ، تیپی متفاوت و جذاب برای خانم های امروزی

مانتو کتی

    اگر به دوره تحول پوشش بانوان در چند دهه گذشته نگاه کنیم، میل آن ها به پوشیدن لباس های رسمی تر و با داشتن تزیینات بیشتر، به وضوح قابل مشاهده است. مانتوهای کار شده در میان مانتوهای رسمی، جایگاه تثبیت شده ای برای خود به دست آورده اند. همین طور نسل مانتو کتی با داشتن استایل شیک و رسمی یا به اصطلاح خودمانی اطوکشیده خود، در چند سال گذشته فوق العاده محبوب گشته است.
    در ادامه با سورپلاس همراه شده و برخی از برترین و پرطرفدارترین مدل های مانتو کتی را دنبال نمایید.

    مدل های مانتو کتی

    1. مانتو کتی یقه انگلیسی جیب دار

    اگر به دنبال یک مدل مانتو کتی کاملا استایلیش و رسمی باشید، مدل های یقه انگلیسی با جیب های صاف و پوشش دار، مناسب هستند. مدل آستین این مانتوها باید کاملا جذب بوده و راسته باشد. ساختار و ترکیب خود مانتو نیز راسته و بدون فرم کلوش یا باز شوندگی در بخش دامن خواهد بود. این مدل مانتو قدی بالای زانو داشته و معمولا جلوباز و بدون دکمه یا حداکثر با یک تک دکمه بزرگ همراه می شود.

    مانتو کتی یقه انگلیسی جیب دار

     

    2. مانتو کتی یقه گرد

    اما اگر به دنبال مدل دیگری مانتو مجلسی کتی هستید که کمتر رسمی باشد و بتوانید از آن برای حضور خود در محافل کمی صمیمانه تر استفاده کنید، مانتو کتی یقه گرد را توصیه می کنیم. این مدل مانتو جلو باز بوده و می تواند با پارچه ای کار شده، همراه باشد. گلدوزی، گل برجسته، مروارید دوزی و حتی خامه دوزی روی این مدل مانتو عالی خواهد بود و باعث می شود ترکیب کتی و جلوباز آن، با این تزیینات عالی تر به نظر برسد. قد این مدل مانتو نیز بالای زانو یا حداکثر تا سر زانو در نظر گرفته می شود و باید انتخاب خود را طوری انجام دهید که قد مانتو برای شما تا اینجا قرار بگیرد.

     

    3. مانتو کتی ملوانی

    برای دختران جوان، مدل مانتو کتی ملوانی، گزینه ای کاملا مناسب و درخور به شمار می رود. این مدل مانتو به زیبایی روی اندام نشسته و ضمن داشتن ترکیبی استایلیش و شیک، ملاحت خاصی به شما می بخشد. این مدل نیز جلوباز طراحی شده و معمولا قد تا زانو برای آن در نظر گرفته می شود. آستین های راسته یا با چاک یک وجبی، برای مانتوهای کتی ملوانی عالی هستند و می توانند به ترکیب آن، جلوه بیشتری ببخشند.

    مانتو کتی ملوانی

     

    4. مانتو کتی آستین پف دار

    دختران جوان تر، علاقه مند به پوشیدن مانتوهایی با طرح های فانتزی تری هستند. برای این دسته از دختران، مانتوهای کتی آستین پف دار که دارای دامن کمی پف دار نیز هستند، انتخابی مناسب خواهد بود. برای این دسته از مانتوهای مدل کت، استفاده از پارچه های گل دار یا طرح برجسته عالی است. همین طور شما می توانید یک مانتو به این شکل با پارچه ساده را خریداری کرده و با سلیقه شخصی خود، روی آن را با مروارید دوزی، گل دوزی، گل برجسته، نواردوزی و غیره تزیین نمایید تا شکل دلخواه شما را پیدا کند.

     

    5. مانتو کتی کلوش

    انتظار داریم که مانتوهای کتی، ساختار کشیده و رسمی داشته باشند، اما در نسل جدید این مانتوها انواع و اقسام مدل های فانتزی را نیز می بینیم. به طور نمونه مانتو کتی کلوش، با داشتن دامنی کلوش و آستین هایی که از بخش آرنج به پایین باز شده و فرم کلوش به خود گرفته اند، از این دست هستند. این مدل مانتوها را می توان با یقه های گرد یا هفت ترکیب کرده و به دلیل ساختار خود معمولا از پارچه های طرح دار یا تزیینات اضافی روی پارچه ساده برخوردار هستند.

    مانتو کتی کلوش

     

    6. مانتو کتی ساده

    در میان تمام انواع مدل های مانتوهای فرم کت، مدل ساده آن نیز درخور و زیبا بوده و می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده روزمره شما باشد. این مدل مانتو معمولا کمی آزاد بوده و در بخش بدنه و آستین ها، گشادتر از مدل های قبلی است. شما احساس راحتی زیادی در این مدل کرده و به همین سبب می توانید آن را برای استفاده روزمره خود انتخاب کنید. خرید رفتن، حضور در محل کار و غیره با این مدل مانتو، سازگاری داشته و ست کردن کیف و کفش و شال و روسری با آن نیز راحت خواهد بود. معمولا این مدل مانتو با پارچه ای ساده و بدون طرح همراه شده و کمتر علاقه مند به ایجاد تزیینات روی آن هستیم.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل مانتو دخترانه جدید روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    سخن پایانی

    در بالا برترین و پرطرفدارترین مدل های مانتو کتی را مشاهده کردید که هر یک به نوعی زیبایی و استایل خاص خود را داشتند. شما کدام یک از این مدل ها را برای خود ترجیح داده و چه مدل های دیگری از مانتو در این سبک را می شناسید که در گروه بندی بالا جایی نداشته است؟ نظریات خود در این زمینه را با ما و دیگر خوانندگان سورپلاس در میان بگذارید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آراء: 0

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید