تم تولد حیوانات جنگل، مناسب دخترها و پسرها

تم تولد حیوانات جنگل

    یکی از بهترین تم های تولد که هم برای دخترها و هم برای پسرها مناسب است، تم تولد حیوانات جنگل می باشد. این تم تولد را می توانید به راحتی با رنگ بادکنک های مختلف ست کرده و به خوبی جلوه بخش فضای تولد خواهد شد.

    با توجه به تکراری شدن تم های تولد قدیمی که بارها و بارها آن ها را در جشن تولدهای مختلف مشاهده کرده ایم، به نظر می رسد که دنبال کردن یک تم تولد خاص و جدید، بتواند به راستی فضای جشن تولدهایی که در پیش رو داریم را تغییر دهد. این تم تولد حیوانات جنگل درست همان چیزی است که می تواند کاملا متفاوت در یک فضای جشن ظاهر شده و بچه ها را نیز به خوبی به وجد بیاورد.

    ست کردن با تم تولد حیوانات جنگل

    از آن جایی که این تم تولد دارای ترکیب رنگ جذاب و متنوعی است، شما به راحتی می توانید میز تولد و سایر تزئینات را با آن هماهنگ پیاده سازی کنید. زرافه زرد رنگ، فیل طوسی و سایر رنگ هایی که در این تم قرار گرفته اند، این فرصت را به وجود آورده تا شما بتوانید بادکنک آرایی با رنگ های متنوع و مورد علاقه خود را داشته باشید.

    تم تولد حیوانات جنگل

    سفارش کیک با تم تولد حیوانات جنگل

    در صورتی که بخواهید کیک تولد کودک شما نیز با همین تم تولد هماهنگ باشد، می توانید به راحتی یک کیک تولد حیوانات حنگل سفارش داده یا یکی از حیواناتی که در این شکل از تم تولد حضور دارند را به تنهایی به عنوان کیک تدارک ببینید. اگر تصمیم دارید به دلیل شرایط کرونا در منزل خود به تهیه کیک بپردازید، می توانید با استفاده از تاپرهای تزئینی، کیک تولد ساده ای که در منزل تهیه کرده اید را تزئین کرده و به آن رنگ و روی همین تم تولد را ببخشید.

    تزئین میز تولد

    در صورتی که می خواهید تزئین میز تولد فرزند شما کاملا مطابق با این تم تولد حیوانات جنگل باشد، توصیه می کنیم که از همان طرح و رنگ ها برای دکور کردن میز استفاده کرده و حتی تاپرهایی از این الگو را در گوشه و کنار میز قرار دهید. استفاده از پاپ کورن های رنگی، شیرینی های خوش آب و رنگ با رنگ های قهوه ای تیره و روشن، طوسی، زرد و سبز و قرمز، فوق العاده خواهد بود و باعث می شود تا ضمن آن که کودکان برای میل کردن خوراکی ها هیجان زده شده و شوق و ذوق پیدا کنند، فضای جشن تولد نیز رنگ و لعاب بیشتری به خود بگیرد.

    تم تولد حیوانات جنگل

    سخن پایانی

    شما برای تدارک دیدن یک جشن تولد باشکوه، چه مدل تم تولدی را بیشتر ترجیح می دهید؟ تم تولد حیوانات جنگل تا چه اندازه برایتان جذاب است و این تم را برای چه گروه سنی بیشتر مناسب می دانید؟

    نظرات
    guest
    2 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    حانمی
    حانمی
    2 سال قبل

    تم تولد قشنگیه

    جواد
    جواد
    2 سال قبل

    تم تولد باغ وحشه؟

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آراء: 0

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید