بهترین ایده های سورپرایز کردن دوست

سورپرایز کردن دوست

    آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برنامه ای برای سورپرایز کردن دوست خود بچینید؟ حقیقت این است که سورپرایز کردن همیشه متعلق به جنس مخالف نیست، بلکه گاهی لازم است تا دوستان خود را نیز سورپرایز کرده و به این وسیله به آن ها میزان علاقه مندی و توجه خود را نشان دهید. اگر نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با ایده های سورپرایز کردن دوست آشنا شوید.

    ایده های سورپرایز کردن دوست

    اگر سال ها است که از جمع دوستان صمیمی خود لذت می برید و می خواهید توجه خود را به گونه ای به این همراهان خود نشان دهید، می توانید از این ایده های سورپرایز کردن دوست کمک بگیرید:

    کلیپی کوتاه بسازید

    به لطف پیشرفت تکنولوژی، امروز همه افراد می توانند به کمک تلفن های همراه هوشمند خود، یک کلیپ کوتاه بسازند. کافی است یکی از این نرم افزارهایی که قابلیت ساخت کلیپ دارند را دانلود کرده و کار خود را آغاز کنید. به شما پیشنهاد می کنیم از تصاویر خاطره انگیزی برای ساخت کلیپ استفاده نمایید که شما را به دوران خوشی می برد. همچنین برای موسیقی کلیپ، گزینه ای را برگزینید که با آن خاطره های بسیار دارید. به این صورت کلیپی را تهیه می کنید که لحظات خوشی را برای شما و دوستانتان تداعی می کند. پس از ساخت آن، بی مقدمه کلیپ را برای دوستانتان ارسال کنید. مطمئنا تاثیر فوق العاده این کار خود را خواهید دید.

    ایده های سورپرایز کردن دوست ؛ یک هدیه کوچک خریداری کنید

    یکی دیگر از ایده های سورپرایز کردن دوست خرید یک هدیه کوچک است. برای غافلگیر کردن احتیاجی نیست که حتما کادوهای گران قیمت خریداری کنید. یکدستبند کوچک، یک جاسوئیچی و حتی یک کارت با یک متن زیبا می تواند مقصود شما را برساند. به شما پیشنهاد می کنیم هر از چندگاهی یک هدیه کوچک برای دوست خود خریداری نمایید دوستی های زیبای خود را پایدار نمایید.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده بهترین ایده های خرید هدیه مردانه روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

     

    سورپرایز کردن دوست

    سورپرایز کردن دوست

    برنامه ای که مدت ها در ذهن دارد را شما پیاده سازی کنید

    حتما به عنوان یک دوست صمیمی از برنامه ها و علاقه مندی های دوستان خود آگاه هستید. به شما پیشنهاد می کنیم برای سورپرایز کردن دوست خود، برنامه ای که او مدت ها در سر دارد را شما پیاده سازی کنید. چگونه؟ مثلا اگر مدت ها برای رفتن به یک تئاتر کمدی برنامه چینی می کند، و یا اینکه برای دیدن فیلمی نقشه دارد، چه خوب است که این موارد را بشناسید و این شما باشید که برای پیاده سازی این برنامه ها تلاش می کنید. مطمئن باشید که دوست خود را به شدت خوشحال می کنید.

    سخن پایانی

    ایده های سورپرایز کردن دوست بیشمار است و این کاملا به شناخت شما از دوستتان بستگی دارد. هر کاری که می تواند منجر به خوشحالی دوست شما شود، خود نوعی غافلگیری به شمار می رود. دوست گوهر گرانبهایی است پس لازم است که علاقه خود را به این جمع های زیبا نشان دهید.

    نظرات
    guest
    9 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    سارا بانو
    سارا بانو
    3 سال قبل

    میتونیم توی عروسیش یا جشن تولدش براش یه آواز بخونیم

    سارا
    سارا
    پاسخ به :  سارا بانو
    3 سال قبل

    چرا که نه اگه دوست داره?

    سارا
    سارا
    3 سال قبل

    من براش یه آهنگ خواستم بخونم اما چون یک ساله ندیدمش یادم رفته آهنگ دوست داره یا نه

    مولود
    مولود
    پاسخ به :  سارا
    2 سال قبل

    نمد منم موندم

    دلوین
    دلوین
    3 سال قبل

    سلام. ما میخواستیم اون رو بترسونیم آیا شما موافقین یانه

    ..S..
    ..S..
    پاسخ به :  دلوین
    2 سال قبل

    جالب میشود ، ویهو سوپرایز می شود

    نفس
    نفس
    پاسخ به :  دلوین
    2 سال قبل

    شاید ممکنه ازتون خیلی ناراحت بشه به نظر من خیلی فکر خوبی نیس

    🙂💕ناناز
    🙂💕ناناز
    9 ماه قبل

    می تونید با اکیپ تون یا تنهایی برید دم در خونشون ، بهش زنگ بزنی بیاد پایین بعد برف شادی هم بریزید رو سرش😅😂 سورپرایز بشه قشنگ ،🙃کادو هم ببرید

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آراء: 34

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید