مدل لباس عروس پرنسسی جدید + تصاویر

مدل لباس عروس پرنسسی جدید

    یکی از اقلامی که برای برگزاری مراسم عروسی باید از پیش انتخاب و آماده کرده باشید، لباس عروسی است. با مشاهده انواع مدل لباس عروس پرنسسی جدید احتمالا انتخاب شما از میان چنین مدل هایی خواهد بود. همان اندازه که در انتخاب سفره عقد یا خرید جهیزیه داماد و جهیزیه عروس وسواس و دقت به خرج می دهید، باید خرید یا اجاره لباس عروس خود را نیز با توجه کامل همراه سازید.

    تنها یک شب در زندگی خود این لباس سفید خوشبختی را به تن کرده و باید این فرصت را به خوبی مورد استفاده قرار داده و زیباترین تصویر را از خود در آینه خلق کنید.

     

    در ادامه با زیباترین مدل لباس عروس پرنسسی جدید آشنا می شویم.

    مدل لباس عروس پرنسسی جدید

    لباس عروس پرنسسی آستین دار

    اگر می خواهید لباس عروس شما کاملا پوشیده بوده و در ضمن دامنی پف دار و باشکوه داشته باشد، می توانید از لباس عروس پرنسسی آستین دار بهره مند شوید. لباس عروس پرنسسی آستین دار گزینه ای عالی برای انتخاب یک لباس عروس پوشیده مدرن به حساب می آید و می توانید این لباس را با انواع تاج عروس و تورهای کوچک و بلند همراه سازید.

    به علاوه دامن این نوع لباس عروس می تواند از پارچه هایی چون ساتن بوده و یا توری کار شده باشد. لباس های عروس با دامن توری وزن کمتری داشته و حرکت کردن با آن ها برای عروس راحت تر خواهد بود. اما پارچه های سنگین تر، وزن بیشتری نیز به لباس عروس داده و عروس برای راه رفتن باید ملاحظه بیشتری داشته باشد.

    مدل موی همراه با این سبک لباس عروس، می تواند جمع کرده و یا کاملا باز باشد. پیچ و تاب موهای باز و رها شده روی شانه ها در مدل لباس عروس پرنسسی جدید آستین دار عالی خواهد بود و عروسی باشکوه و زیبا به وجود می آورد.

     

    لباس عروس پرنسسی بدون آستین

    اما اگر در قید و بند پوشیده بودن لباس عروس نیستید، می توانید از مدل لباس عروس پرنسسی بدون آستین استفاده نمایید.این مدل لباس عروس معمولا با تورهای بلند و دنباله دار هماهنگ بوده و زیبایی خاصی به وجود می آورد. مدل بالاتنه لباس عروس پرنسسی بدون آستین می تواند با آستین های تا سرشانه یا مدل رکابی همراه باشد. در مدل لباس عروس پرنسسی بدون آستین نیز استفاده از موهای شینیون شده یا کاملا باز، به هر صورت عالی خواهد بود. لباس عروس های بدون آستین  دارای این امتیاز هستند که هر مدل مویی با آن ها سازگاری دارد و از این جهت در انتخاب های محدوده شده قرار نمی گیرید. این سبک از لباس عروس همیشه با مد روز مطابقت داشته و هرگز نم توانیم بگوییم که چنین مدل لباس های عروس از مد افتاده اند.

    لباس عروس پرنسسی آستین دار

    لباس عروس پرنسسی آستین دار

     

    لباس عروس پرنسسی با یقه دکلته

    یقه دکلته یکی از بهترین و زیباترین یقه های مورد علاقه عروس خانم ها است. این مدل یقه ضمن آن که کمی آستین روی بازوها دارد، فرمی عالی از لباس عروس را نشان داده و زیبایی خاصی به وجود می آورد. این مدل لباس عروس برای افرادی که قدی کوتاه تر دارند، بیشتر مناسب است و در چنین مدل اندامی، نمایی قابل توجه خواهد داشت.

    مدل موی مناسب لباس عروس دکلته با دامن پف دار پرنسسی، می تواند شینیون عروس بوده و به این صورت زیبایی یقه این لباس بیشتر مشخص گردد. با لباس عروس یقه دکلته، گردن بندهای پهن زیبایی زیادی خواهند داشت و شاید آقای داماد از این جهت در خرج بیشتری بیفتد!

    لباس عروس پرنسسی دکلته

    لباس عروس پرنسسی دکلته

     

    لباس عروس پرنسسی رنگی

    مدتی است که لباس عروس های رنگی مد شده و برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند که با انتخاب لباس عروس پرنسسی رنگی، در شب عروسی خود متفاوت باشند. رنگ های صورتی روشن، یاسی، لیمویی و سایر رنگ های ملایم برای لباس عروس ها عالی به نظر می رسند و تجربه نشان داده است که این تیپ لباس عروس ها، در عکاسی نیز عالی خواهند بود.

    شما می توانید با انتخاب لباس عروس پرنسسی رنگی، در شب عروسی خود متفاوت از تمام عروس ها بوده و سبکی خاص را دنبال نمایید. البته این سنت شکنی باید با سبک آرایش خاصی نیز همراه بوده و مدل آرایش مو در آن نیز با دقت و ظرافت انتخاب شود. به یاد داشته باشید که تنها فرصت شما برای پوشیدن پیراهن سپید عروسی، در چنین شبی است و شاید بهتر باشد لباس عروس های رنگی را برای مراسمی چون نامزدی اختصاص داده و در شب عروسی خود همان لباس سنتی عروسی سپید رنگ را به تن کنید.

    لباس عروس پرنسسی پفی رنگی (سبز)

    لباس عروس پرنسسی رنگی

     

    نتیجه گیری

    انتخاب لباس عروس از آن دسته خریدهایی است که باید دقت زیادی در آن به خرج داده و مدل های متفاوتی را بازدید کرد. مراجعه به مزون های لباس عروس، تماشای ژورنال های لباس عروس و جستجو در فضای اینترنت از بهترین روش های کشف مدل لباس عروس پرنسسی جدید و پیدا کردن بهترین نمونه ها است. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل های بیشتر لباس عروس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    نظرات
    guest
    2 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    فاطمه
    فاطمه
    3 ماه قبل

    عالیه ولی چطور میشه خرید؟

    آسونا
    آسونا
    3 ماه قبل

    همشون رو دوست دارم

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید