لباس مجلسی بلند گیپور + نکات مهم

لباس مجلسی بلند گیپور

    تصور کنید که به یک مهمانی دعوت شده اید و حالا می خواهید یک لباس مجلسی زیبا بر تن کرده و همچون نگینی زیبا بدرخشید. اینجاست که احتمالا شما برای انتخاب یک لباس دچار سردرگمی خواهید شد؛ چرا که مدل ها و انواع مختلفی از لباس های مجلسی وجود دارند که شما می توانید برای مهمانی خریداری نمایید. اما در میان تمامی مدل لباس های شب، ما قصد داریم به شما پیشنهادی جذاب بدهیم و آن هم انتخاب مدل لباس مجلسی بلند گیپور و یا  یک مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور است. با ما همراه باشید تا با دلایل این پیشنهاد شما را آشنا نماییم.

    مدل لباس مجلسی بلند گیپور

    چه به یک عروسی دعوت شده باشید و یا یک مهمانی رسمی، فرقی نمی کند؛ احتمالا شما دوست دارید یک لباس شب بسیار زیبا و جذاب برای خود انتخاب نمایید که جلوه اندام شما را بهتر نشان دهد. یک لباس مجلسی بلند گیپور و یا لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور می تواند انتخابی بسیار مناسب باشد.

    لباس مجلسی بلند گیپور

    بدون تردید گیپور یکی از بهترین انواع پارچه است که می تواند به زیبایی روی یک لباس مجلسی و حتی لباس عروس جلوه کند. گیپور نوعی از پارچه توری است که در طرح ها و رنگ های بسیار گسترده ای طراحی و تولید می شود. از آن جایی که برای تهیه این نوع پارچه از ابریشم مصنوعی، پنبه و نخ استفاده می شود، کاربرد گسترده ای در صنعت مد و لباس دارد.

    لباس مجلسی بلند گیپور

    یک لباس مجلسی گیپور انتخابی شیک، جذاب و فوق العاده برای یک مهمانی رسمی است، چرا که جلوه ای می تواند به زیباترین شکل ممکن طراحی جذابی لباس را به نمایش بگذارد.

    لباس مجلسی بلند گیپور

    آستین دار یا بدون آستین

    این که یک مدل لباس مجلسی بلند گیپور با آستین باشد و یا بدون آستین، همیشه نوعی دغدغه و سوال برای کسانی بوده است که به دنبال انتخاب لباس مجلسی هستند. حقیقت این است که لباس های گیپور با آستین، جذابیت بیشتری نسبت به لباس های بدون آستین دارند. چرا که نقش بستن طرح توری روی بدن خانم ها، می تواند بسیار جذاب و فوق العاده باشد. مسلما هر چه میزان استفاده از این پارچه گیپور بیشتر باشد، جذابیت لباس شب شما بیشتر خواهد شد.

     

    پس بدون تردید مدل لباس مجلسی آستین دار گیپور می تواند جذابیت زیادی داشته باشد. چرا که نقش بستن طرح گیپور روی بازوان جلوه ای بسیار زیبا ایجاد می کند.

    مدل لباس مجلسی بلند گیپور یا مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور

    همان طور که گفته شد، هر لباس شبی، حتی لباس های گیپوردار، در انواع مدل های مختلفی طراحی می شوند و این لباس ها می توانند بلند بوده و یا در قالب یک لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک باشند. شاید شما بین دو انتخاب مدل لباس مجلسی بلند گیپور و مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور دچار تردید باشید که کدام را برای مهمانی انتخاب نمایید.

    لباس مجلسی بلند گیپور

    برای این که شما را در انتخاب میان این دو مدل راهنمایی کنیم، می بایست این نکات را ارائه دهیم. اگر قدی بلند، پاهای کشیده و اندامی ظریف دارید، می توانید لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور را انتخاب نمایید. در کل لباس های کوتاه برای افرادی با اندام ظریف گزینه های مناسب تری نسبت به کسانی که اندامی پر داشته و یا اضافه وزن دارند، محسوب می شود. از طرف دیگر اگر سن شما نزدیک به میانسالی است، بهتر است مدل لباس مجلسی بلند گیپور را برای خود برگزینید، چرا که قطعا این سبک از لباس بیشتر برازنده شما خواهد بود.

    لباس مجلسی بلند گیپور

    ست کردن با لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور

    مدل لباس مجلسی بالاتنه گیپور یکی از محبوب ترین مدل های لباس مجلسی است که انتخاب بسیاری از خانم ها خواهد بود. اگر پارچه لباس شب خود را از جنس گیپور انتخاب کرده اید، بهتر است این نکات را برای هرچه بهتر ست کردن با این نوع پارچه، مد نظر قرار دهید:

    انتخاب کفش

    برای جلوه بیشتر مدل لباس مجلسی بالاتنه گیپور، می توانید به سراغ کفش های گیپوردار بروید. این کفش ها اغلب پاشنه های باریک و بلندی دارند و طرح گیپور آن ها پاهای شما را زیبا نشان می دهند.

    انتخاب کیف

    رای لباس های گیپور، کیف هایی با این نوع جنس پارچه نیز وجود دارد که شما می توانید به عنوان یک اکسسوری جذاب از آن استفاده نمایید. البته پیشنهاد ما این است که حتما رنگ کیف گیپور خود را درست همرنگ لباس شب خود انتخاب نمایید.

    لباس مجلسی بلند گیپور

    چند نکته:

    اگر می خواهید در لباس شب خود لاغرتر و کشیده تر نشان داده شوید، بهتر است مدل لباس مجلسی بلند گیپور را به جای مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور برگزینید. همچنین خوب است تا لباس شب خود را به رنگ تیره انتخاب نمایید، چرا که این رنگ ها شما را جمع و جورتر و لاغرتر نشان می دهند. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل لباس مجلسی جدید 1400 روی لینک مشخص شده کلیک کنید و حتما این نکات مهم را در نظر داشته باشید تا در مهمانی بدرخشید و نظر همه را به خود جلب کنید.

    لباس مجلسی بلند گیپور

    همچنین خوب است در انتخاب طرح پارچه گیپور نیز دقت نمایید؛ هرچه طرح و نقش پارچه گیپور ظریف تر باشد، اندام شما ظریف تر و لاغرتر نشان داده خواهد شد.

    لباس مجلسی بلند گیپور

    چه مدل لباس مجلسی بلند گیپور یا مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور را انتخاب کردید، کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید. کفش مجلسی پاشنه بلند پاها و اندام شما را کشیده تر نشان می دهد.

    سخن پایانی

    همان طور که خواندید، پارچه گیپور می تواند برای یک لباس شب، گزینه ای بسیار مناسب و جذاب باشد. کافی ست به نکاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، توجه نمایید و آن ها را حین انتخاب و خرید لباس مجلسی بلند گیپور یا لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور، به خاطر سپارید.

    لباس هاییی با پارچه گیپور، از بهترین لباس مجلسی برای خانم چهل ساله و لباس مجلسی افراد مسن است. البته خانم های جوان تر نیز علاقه زیادی به این نوع پارچه دارند. در کل اگر می خواهید لباسی شیک و زیبا بر تن کنید، حتما به سراغ لباسی با پارچه گیپور بروید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید