معرفی بهترین طرح های پوستر دیواری برای سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

معرفی بهترین طرح های پوستر دیواری برای سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

    اگر یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه راه انداخته اید و یا به فکر راه اندازی چنین کسب و کاری هستید باید به جلوه فضای داخلی آرایشگاه توجه کنید. قرار است زنان بسیاری به آرایشگاه شما مراجعه کنند و همانطور که ‌میدانید این قشر از جامعه نیز دقت بسیار زیادی به جزییات دارد. اگر می خواهید با نگاه های تحسین برانگیز این قشر از جامعه مواجه شوید نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه توجه ویژه ای داشته باشید.

    خرید پوستر دیواری مناسب آرایشگاه زنانه و سالن های زیبایی، پیشنهاد ویژه ما برای طراحی ساختمان‌های مورد نظر است. پوستر دیواری چهره و همچنین تعداد محدودی از انواع پوستر دیواری مدرن قابلیت نصب در آرایشگاه‌های زنانه را دارند. انتخاب و خرید پوستر دیواری چهره برای آرایشگاه یک امر حساس است و شما باید علاوه بر ارائه جلوه‌هایی از زیبایی زنان، نوع کسب و کار را در قالب پوستر دیواری به دیگران معرفی کنید.

    پوستر دیواری ویژه ارایشگاه زنانه

    پوستر دیواری برای آرایشگاه

    در ابتدا به ذکر جزییاتی می پردازیم که پوستر دیواری مناسب آرایشگاه را از سایر پوستر دیواری چهره و مدرن متمایز می سازد. این پوستر دیواری باید حاوی وسایل خاصی باشد که در آرایشگاه ها بکار میروند. نمونه بارز آن قیچی و شانه است. این دو وسیله کلاسیک همچنان در صنعت آرایشگری و زیبایی مدرن نیز کاربرد دارند.

    سپس باید به هدف افراد از مراجعه به سالن های زیبایی اشاره کنیم. قطعا هدف اصلی آنان آراستگی و زیباتر شدن است. انواع پوستر دیواری چهره که مردان و زنان زیبا و آراسته را به خوبی نشان می دهد با هدف مراجعه کنندگان هماهنگ است. بنابراین نصب آن در محیط آرایشگاه تناسب خاصی را با فضای کسب و کار ایجاد خواهد کرد.

    البته قرار نیست همه طرح هایی که برای آرایشگاه ها به کار می روند صرفا در قالب پوستر دیواری چهره باشند. طرح های زیبایی وجود دارد که اصولا قابلیت بکارگیری در اغلب کسب و کارها را دارند. به عنوان مثال می توان به پوستر دیواری طرح welcom اشاره کرد که اگر به صورت مناسب طراحی شده باشد می تواند یک پوستر دیواری مناسب برای آرایشگاه و سالن زیبایی نیز قلمداد گردد.

    پوستر دیواری برای آرایشگاه زنانه

    اکنون که با مهمترین ویژگی های پوستر دیواری برای آرایشگاه آشنا شده اید باید به دنبال بهترین تصاویر و پترن های ممکن برای آرایشگاه زنانه باشید. ما در ادامه چند نمونه از بهترین محصولات موجود در این زمینه را به شما معرفی کرده ایم. دقت داشته باشید که خرید پوستر دیواری برای آرایشگاه زنانه صرفا به پترن های پیشنهادی محدود نمی گردد و شما می توانید هر نوع طرح و تصویر مورد علاقه خود را در قالب پوستر دیواری سفارش دهید.

    پوستر دیواری چهره ویژه آرایشگاه زنانه

    پوستر دیواری طرح welcome

    این نوع از پوستر دیواری برای سالن هایی مناسب است که می خواهید در عین سادگی، ارزش هنری بالایی داشته باشند. شما به صورت ویژه ای به مراجعه کنندگان خود خوش آمدگویی کرده و این کار می تواند برای آن ها بسیار دل پذیر باشد.

    نیازی نیست تا حتما پوستر طرح ولکام دارای نشانه هایی از کسب و کار شما باشد، اما چه بهتر است اگر شما در قالب خوش آمدگویی به این مقوله نیز توجه کنید و پوستر مورد نظر را به نحوی سفارش دهید که علاوه بر استقبالی زیبا از مشتریان، وجهه های خاصی از کسب و کار را به آن ها نشان دهد.

    پوستر دیواری طرح barbershop

    اگر می خواهید سالن شما یک طراحی شیک و مدرن داشته باشد باید کسب و کار خود را با علامت ها و نشان های مدرن به دیگران معرفی کنید. مثلا به جای استفاده از اصطلاح آرایشگاه زنانه روی پوسترها و تابلوها از اصطلاح barbershop استفاده کنید.

    امروزه پوسترهای بسیار زیادی با طرح barbershop وجود دارد که می توانند جلوه آرایشگاه های زنانه را متحول کنند. پوستر دیواری barbershop ممکن است یک پوستر دیواری چهره یا پوستر دیواری مدرن باشد! هرچه هست قابلیت قرار گرفتن در دسته بندی نوین پوستر دیواری فشن را دارد.

    پوستر دیواری چهره طرح make up

    برخی از انواع پوستر دیواری به جای استفاده از اصطلاح بسیار تخصصی barbershop از اصطلاح make up استفاده کرده اند. این اصطلاح ویژه سالن های زیبایی است که به صورت حرفه ای کار می کنند. اغلب آن ها تصویر چهره یک زن بسیار زیبا را هم به نمایش می گذارند. بنابراین زمانیکه از واژه میکاپ استفاده می شود بهتر است تا چهره یک زن نیز در تصویر مشاهده شود.

    پوستر دیواری طرح چهره های خاص

    در این نوع از پوسترها می توانید چهره های خاصی را مشاهده کنید. به عنوان مثال می توان به تصویر زیبایی از یک دختر با لبهای طلایی اشاره کرد و یا تصویر دختری با موهای آتشین. هر نوع تصویری که بتواند جلوه ای از آرایشگاه های زنانه را به نمایش بگذارد در قالب پوستر دیواری چهره های خاص و مناسب برای سالن های زیبایی است.

    پوستر دیواری ویژه آرایشگاه زنانه

    پوستر دیواری طرح وسایل آرایشگری

    این گزینه می تواند یکی از زیباترین پترن های ممکن باشد. اصولا تصاویر مربوطه بسیار ساده و جلوه گر هستند. نمونه های بسیاری زیادی از وسایل آرایشگری وجود دارد که در قالب پوستر دیواری نیز بکار رفته اند. این نوع پوستر دیواری می تواند به راحتی ماهیت کار شما را به دیگران نشان دهد و در واقع نشان دهنده عشق و علاقه شما به وسایل کارتان است. بنابراین سعی کنید حداقل از یک نمونه بسیار زیبای پوستر دیواری دیواری طرح وسایل آرایشگری استفاده نمایید.

    کاغذ دیواری برای آرایشگاه زنانه

    بعد از انتخاب پوستر دیواری باید خودتان را آماده کنید تا یک کاغذ دیواری مناسب با جلوه بسیار زیاد را انتخاب و خریداری نمایید. یک پوستر دیواری هرگز نمی تواند به تنهایی نمای فوق العاده ای در سالن زیبایی ایجاد کند چرا که شما در نهایت می توانید از دو طرح متفاوت استفاده کنید.

    استفاده از پوستر دیواری های مختلف در یک سالن، فضا را بسیار آشفته و نامنظم نشان می دهد گذشته از اینکه دیگر نمی توان جلوه واقعی محصولات را مشاهده کرد.

    برای ایجاد جلوه مورد نظر باید علاوه بر پوستر دیواری از یک یا دو نوع کاغذ دیواری نیز استفاده کنید. انتخاب کاغذ دیواری به صورت اصولی نیز بدین طریق است که باید یک طرح ساده و یک طرح پیچیده را نصب کنید. استفاده از دو طرح ساده، جلوه چندانی نخواهد داشت و استفاده از دو طرح پیچیده نیز فضا را بسیار آشفته نشان می دهد. کاغذ دیواری مناسب آرایشگاه را می توانید در بهترین فروشگاه حوزه دکوراسیون داخلی در ایران ببینید.

    پوستر دیواری آرایشگاه زنانه

    خرید پوستر دیواری برای سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

    اگر می خواهید متفاوت ترین طرح ها و پترن های حوزه دکوراسیون داخلی را در قالب پوستر دیواری برای سالن زیبایی و همچنین کاغذ دیواری مناسب تهیه کنید حتما سری به وب سایت فروشگاهی زیار دکور بزنید. در این فروشگاه می توانید زیباترین پترن های ممکن را مشاهده کرده و حتی پترن مورد نظر خود را به صورت سفارشی خریداری کنید. قیمت های متعادل و کنترل شده محصولات در مجموعه زیار دکور باعث شده است تا به عنوان محبوب ترین فروشگاه اینترنتی حوزه دکوراسیون داخلی شناخته شود.

    هم اکنون می توانید برای خرید پوستر دیواری چهره مناسب آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی به وب سایت رسمی زیار دکور مراجعه کنید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان خبره این مجموعه تماس بگیرید. زیار دکور به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه ممکن بهترین طراحی داخلی را در محل کسب و کار خود اجرا کنید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید