طرح‌های زیبای آرکوپال ایرانی ۲۰۲۲

طرح‌های زیبای آرکوپال ایرانی 2022

    ظروف غذاخوری آشپزخانه چینی و به صورت خاص آرکوپال با قدمتی چندین و چندساله پای ثابت تمامی خریدهای جهیزیه هستند. خریدهایی که پای چنین ظروفی را به تمام آشپرخانه‌ها به ویژه آشپزخانه‌های ایرانی باز کرده است. از بین دو دسته از ظروف غذاخوری آشپزخانه یعنی چینی و آرکوپال، گروه دوم که جنس سازنده آن‌ ترکیبی از شیشه و چینی بوده به همین خاطر مقاومت بالایی در مقایسه با گروه اول یعنی ظروف چینی دارند. از نظر وزنی نیز این دسته یعنی ظروف آرکوپال در مقایسه با چینی‌ها سبک‌تر هستند. سبک بودن، مقاومت بالا در برابر شکستگی، تنوع بالا رنگ و طرح، مقاومت بالای در برابر حرارت فر همه و همه دلایلی هستند که سبب تمایل افراد برای خرید ظروف آرکوپال ایرانی شده اند. دلایلی که در ادامه با جزئیات بیشتری به بررسی هر یک از آن‌ها پرداخته شده است.

    مقاومت بالای ظروف آرکوپال ایرانی در برابر حرارت و شکستگی

    بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب خرید آرکوپال ایرانی می‌شود، درنظرگیری مقاومت بالای این دسته از ظروف غذاخوری آشپزخانه است. آرکوپال‌ها عمدتا به واسطه خواص مکانیکی قابل قبول ترکیبات سازنده آن‌ها در مقابل شکستگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و همین مسئله سبب می‌شود به هنگام پایین افتادن از کابینت، احتمال آسیب دیدن آن‌ها در مقایسه با ظروف چینی بیشتر باشد. از این رو می‌توان ظروف آرکوپال ایرانی را درون ماشین ظرفشویی را قرار داد.

    لازم به ذکر است که ظروف آرکوپال عمدتا بخاطر آنکه در شرایط دمایی خاصی ( 1500 درجه سانتی گراد) ساخته می‌شوند قابل استفاده در فر هستند. از این رو خرید آرکوپال ایرانی، در بحث خرید ظروف غذاخوری آشپزخانه، انتخاب افراد زیادی است.

    خرید آرکوپال

    تنوع در طرح و رنگ، ویژگی جالب توجه در خرید آرکوپال ایرانی

    اگر در بحث خرید ظروف غذاخوری آشپزخانه، خرید جهیزیه عروس مطرح شود، اهمیت تنوع در رنگ و طرح دو چندان می‌شود. خرید آرکوپال ایرانی، طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را در برابر فرد ایجاد می‌کند. تنوعی که برای همه سلیقه‌ها، گزینه‌ای روی میز دارد. طرح‌هایی که دور تا دور ظروف مختلف 25 و 26 پارچه آرکوپال ایرانی، هستند عمدتا ظرافت بالایی دارند و جلوه لوکس و شیکی را به این دسته ظروف غذاخوری آشپزخانه بخشیده‌اند. این طرح‌ها در رنگ‌های گوناگون و جذابی نیز وارد بازار می‌شوند و همین مسئله سبب شده به راحتی این ظرف‌ها را به بتوان با فضای داخل آشپزخانه و یا کابینت‌ها و سایر ظروف ست کرد. لازم به ذکر است که ظروف آشپزخانه 25 و یا 26 پارجه عمدتا برای 6 نفر قابل استفاده هستند. ظروفی که در مجموعه آن‌ها خورش خوری، دیس، پیش دستی، بشقاب غذاخوری و نیز سالاد خوری دیده می‌شود. اسامی تعدادی از پرطرفدارترین ظروف به هنگام خرید آرکوپال ایرانی در ادامه آورده شده است:

     

    • سرویس آرکوپال مدل ریبون
    • سرویس آرکوپال مدل شاینر ( با رنگ‌های مختلف و جذابی همچون سبز و بنفش)
    • سرویس آرکوپال مدل پیکاک
    • سرویس غذاخوری آرکوپال مدل پاشاباغچه (مدل وکتور و مدل رنگارنگ) با تنوع رنگ‌های بسیار
    • و …

    سبکی، موضوعی قابل توجه در خرید آرکوپال ایرانی

    از آنجایی که در خانواده‌های ایرانی، عمدتا این خانم‌ها هستند که با ظروف غذاخوری آشپزخانه سروکار دارند، سبک بودن ظروف (در صورتی که مقاومت بالایی داشته باشند) پارامتر مهمی است که در سهولت استفاده از آن‌ها نقش بسیار مهمی دارد. ظروفی که ضمن برخورداری از مقاومت بالا، وزن پاینیی دارد و همچنین می‌توان از آن‌ها در فر و ماشین ظرف‌شویی استفاده کرد.

    خرید آرکوپال ایرانی سلیقه عده بسیار زیادی در بحث ظروف غذاخوری آشپرخانه است. علت انتخاب این دسته از ظروف سوای از تنوع رنگ و مدل دلایلی است که در این مقاله تلاش شد با جزئیات مورد بررسی قرار گرفته شوند.

    منبع: پارس اپال | https://www.pars-opal.com/

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید