تزیین تولد دخترانه، کم هزینه و راحت

تزیین تولد دخترانه

    جشن تولد یک معنا و مفهوم بیشتر ندارد و آن هم‌چیزی نیست جز شادمانی بی حد و حصر از به دنیا امدن کسی که دوستش داریم و تبریک تولد به او! درست به همین دلیل است که افراد سعی می کنند این روز را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند تا به خود و صاحب تولد یادآور شوند که وجود او در این دنیا و در کنار آن ها بسیار ارزشمند است. به این منظور از روش های مختلفی برای تزیین و زیباسازی فضا استفاده خواهد شد که البته این تزیینات برای تولد دختر و پسر با یکدیگر متفاوت خواهد بود. از این رو ما قصد داریم در این مطلب شما را با نکات مهم تزیین تولد دخترانه آشنا نماییم. با ما همراه شوید.

    نکات مهم تزیین تولد دخترانه

    همان طور که گفته شد، تزیینات تولد برای دختران و پسران متفاوت است و شما می توانید از تم های مختلفی جهت تزیین خانه برای تولد و همین طور تزیین کیک تولد استفاده نمایید. اگر قصد برگزاری تولد برای یک دختر خانم را دارید، بهتر است به این‌ نکات در تزئین تولد دخترانه توجه نمایید:

    تزیین تولد دخترانه

    سن

    یکی از اولین مواردی که در تزیین تولد دخترانه باید به آن توجه نمایید، سن صاحب تولد است، چرا که تم های مختلفی وجود دارند که هر کدام متناسب با یک سن و سال است. اگر سن صاحب تولد کم است تم های کارتونی بیشتر پاسخگو خواهد بود و از سوی دیگر می توانید برای دختران بزرگ تر، از تم های خانمانه تری استفاده نمایید. کودکان عاشق شخصیت های کارتونی هستند و به راحتی می توانید با استفاده از تم های تولدی که شخصیت های کارتونی در آن ها جای داشته باشد، تولد این سنین را برگزار کنید.

    تم تولد دخترانه ساده و کم هزینه

    رنگ

    انتخاب رنگ در تزیین تولد دخترانه بسیار مهم است. چه بخواهید و چه نخواهید، برخی از رنگ ها را می توانیم خاص دختر خانم ها بدانیم. مثلا اگر می خواهید یک فضای رویایی بسیار زیبا ایجاد نمایید، می توانید از رنگ های صورتی، گلبهی، یاسی و بنفش با ترکیب رنگ نقره ای و سفید استفاده نمایید. البته رنگ های دیگری هم وجود دارند که می توانید از آن ها بهره بگیرید، اما بدون تردید این رنگ ها انتخاب های بهتری هستند. البته به شما پیشنهاد می کنیم حتما سلیقه صاحب تولد را نیز در انتخاب رنگ در تم تولد در نظر بگیرید.
    علاوه بر موارد فوق، اکنون لازم است تا با مواردی که در برگزاری جشن تولد نقش بسیار مهمی ایفا می کنند، آشنا شوید:

    ریسه ها

    یکی از مهم ترین مواردی که در برگزاری جشن ها و در تزیین تولد دخترانه باید به آن توجه کنید، ریسه ها هستند. ریسه ها که در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند، می توانند به خوبی و به زیباترین شکل ممکن به تزئین فضا کمک کنند. ریسه های براق، ریسه های کاغذی، ریسه های بلند و کوتاه و سایر ریسه ها، هر یک می توانند در کنار تم های تولد، چون تم تولد ماشا و … در قسمتی از فضا قرار گیرند و جلوه ای ویژه به اتاق ببخشند. به شما پیشنهاد می کنیم تحت هیچ شرایطی، استفاده از این ریسه ها را از یاد نبرید. ریسه های تولد همیشه کودکان و نوجوانان را به وجد آورده و آن ها را فوق العاده ذوق زده می کند.

    تزیین تولد دخترانه

    بادکنک ها

    بادکنک ها، برای زیباسازی فضا اهمیت بسیاری دارند. چرا که اولا در رنگ های مختلفی تولید می شوند و دست شما را برای انتخاب باز می گذارند، دوما اینکه می توانند به شکل های مختلفی در جای جای فضای مد نظر شما قرار گیرند و جلوه جشن تولد را به بی نظیرترین شکل ممکن نمایش دهند. البته اگر از بادکنک های هلیومی که به سقف می چسبند استفاده کنید، می توانید تزئین تولد دخترانه را بهتر صورت دهید.

    انتخاب ظرف های پذیرایی

    مورد دیگری که در برگزاری جشن های تولد، چه دخترانه و چه پسرانه باید مد نظر قرار دهید، انتخاب ظرف های پذیرایی است. توجه داشته باشید که این ظرف ها اغلب روی میز قرار می گیرند، لذا در چیدمان فضا و زیباسازی آن بسیار تاثیرگذار خواهند بود. پس بهتر است این ظرف ها را درست متناسب با تم انتخابی خود برای جشن تولد برگزینید تا ضمن پذیرایی از مهمانان، جلوه فضای تولد را به خوبی حفظ نمایید. اگر می خواهید کودک شما لذت فوق العاده ای از مراسم جشن تولد خود ببرد، لازم است که در انتخاب ظروف نیز دقت کرده و ترجیحا این ظروف را با توجه به تم تولد، انتخاب نمایید.

    نورپردازی

    نورپردازی در جشن ها بسیار مهم هستند. شما برای برگزاری جشن های تولد انتخاب های جذابی پیش روی خود دارید و آن ها استفاده از ریسه های نوری، گوی های پخش نور و از این دست موارد است که می توانید در قسمت های مختلف فضای برگزاری جشن قرار داده و یک نورپردازی حرفه ای را خلق کنید.

    تزیین میز تولد ساده و کم هزینه

    چیدمان میز پذیرایی در تزیین تولد دخترانه

    میز پذیرایی اغلب در گوشه ای از فضای جشن قرار می گیرد و روی آن خوراکی های مختلف، نوشیدنی های رنگی و البته ظرف های پذیرایی قرار می گیرد. برای آنکه نظم فضا حفظ شود، حتما به شیوه ای که این اقلام را کنار هم میچینید، توجه داشته باشید. ضمنا، بهره گیری از میوه آرایی و گل آرایی روی این میز می تواند به تزئین تولد دخترانه کمک شایانی نماید.

    سخن پایانی

    همان طور که گفته شد، برای تزئین تولد دخترانه، شما می توانید همان راه هایی را پیش بگیرید که برای برگزاری هر جشن تولدی انتخاب می کنید. اما آنچه که مهم است، انتخاب رنگ و تم متناسب با دختر خانم ها است؛ هرچه لطافت تم انتخابی بیشتر باشد، فضای دخترانه تری را ایجاد خواهید نمود.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    هفته دیگه پیشتم عشقم???
    هفته دیگه پیشتم عشقم???
    2 سال قبل

    سلام عالی بود ?فقط اگه میشع برای ما آموزش تزئین برای جشن عقد رو بزارید?آخه هفته ی دیگه جشن عقد داداشمه با دختر خالمون?میخوایم اولین جشن عقد لاکچری توی فامیل باشیم??

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آراء: 8

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید