نکات مهم اجاره لباس عروس که خوب است بدانید

نکات مهم اجاره لباس عروس

    چنانچه قصد دارید برای شب عروسی خود به جای خرید لباس، با صرف هزینه ‌ای کمتر آن را اجاره کنید، بهتر است نکات مهم اجاره لباس عروس را بدانید. در ادامه با ما همراه باشید.

    نکات مهم اجاره لباس عروس

    از آن‌جایی که لباس عروس بعد از اتمام مراسمتان دیگر هیچ گاه مورد استفاده شما قرار نمی‌گیرد، گزینه اجاره نمودن لباس مقرون به صرفه و مناسب تلقی می‌شود. البته اجاره و امانت گرفتن لباس عروس برای آن دسته از خانم‌هایی که نسبت به دست دوم بودن لباس حساس هستند چندان مناسب نیست و باید بدانند که حساسیتشان آن‌ها را وادار به پرداخت هزینه‌های هنگفتی برای خرید لباسی می‌کند که هرگز پس از پایان جشن عروسی کاربردی ندارد. همچنین عروس خانم‌هایی که تمایل دارند لباس جشن عروسی را برای سال‌های بعد به یادگار نگه دارند باید لباس را خریداری کنند. تفاوتی که میان قیمت خرید لباس عروس با اجاره آن وجود دارد مهم‌ترین دلیلی است که خانم‌ها را به انتخاب گزینه امانت گرفتن لباس مجاب می‌کند وگرنه شاید برای هر عروس خانمی دلپذیر باشد با وجود اینکه لباس عروس بعد از اتمام جشن عروسی کارایی خاصی ندارد آن را به عنوان یادگاری نگه دارد.

    در هنگام اجاره لباس عروس چه نکاتی باید مد نظر قرار گیرند؟

    انتخاب لباس عروس یکی از کارهایی است که باید با صرف زمان، انرژی و صبر کافی نسبت به انجام آن اقدام نمود. بنابراین بهتر است دست کم دو تا سه هفته پیش از جشن، برای انتخاب لباس مزون‌های اجاره لباس را بگردید تا بتوانید لباسی را پیدا کنید که از هر جهت مورد پسند شما باشد.

    نکات مهم اجاره لباس عروس

    نکات مهم اجاره لباس عروس

    بعد از اینکه لباس مورد نظر خود را پیدا کردید باید آن را با دقت بررسی کنید؛ در صورت مشاهده هر گونه نقص، زدگی، پارگی و رنگ گرفتگی لازم است پیش از اینکه لباس را به امانت ببرید آن‌ها را به مزون دار نشان دهید تا مسئولیت صدمه دیدن لباس به گردن شما نیفتد.
    لباس را با صبر و حوصله پرو کنید و اگر برای شما تنگ یا گشاد بود آن را به اطلاع طراح یا خیاط مزون برسانید تا نقص‌های آن پیش از تحویل لباس به شما بر طرف شود.
    قبل از اینکه لباس را به امانت بگیرید بار دیگر آن را پرو کنید و از تطابق اندازه آن با ابعاد و سایز خود اطمینان حاصل کنید.
    اگر لباسی که انتخاب کردید خودش دارای لوازم جانبی و اکسسوری‌هایی مانند تور، شنل، دستکش و تاج بود و شما مایل به استفاده از همین لوازم بودید، از مزون دار درباره هزینه آن‌ها سوال کنید تا مطمئن شوید هزینه این لوازم با خود لباس برآورد می‌شود یا باید مبلغی را جداگانه بپردازید.
    درباره هزینه خشکشویی لباس با مزون دار به توافق برسید و تعیین کنید که شست‌وشوی لباس پس از پایان استفاده از آن بر عهده شما خواهد بود یا خود مزون این مسئولیت را برعهده می‌گیرد.
    در نهایت هزینه کلی لباس و مشتقات آن بهتر است در قالب فاکتور در اختیار شما قرار بگیرد تا همه چیز به شکل رسمی و مشخص ثبت شود.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آراء: 0

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید