انواع مدل موی باز و تیپ های طراحی آن ها

مدل موی ساده باز صاف مجلسی

    برای رسیدن به زیبایی و بهتر دیده شدن در مجالس و میهمانی ها، همراه با لباس مجلسی و غیره، گزینه های مختلفی پیش روی افراد است که می توانند از آن ها به عنوان راهکاری استفاده نمایند. یکی از همین راهکارها انتخاب مدل موی متناسب با چهره است. همان طور که می دانید، مدل های موی مختلفی وجود دارند که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن به عنوان یک راه حل جذاب برای زیباتر دیده شدن استفاده کنند؛ از مدل موی کوتاه گرفته تا موهای بلند، بسته یا باز که البته با هایلات مو و یک رنگ جذاب، دیدنی تر می شوند. ما در این مطلب قصد داریم به خانم های مشکل پسند، چند نمونه جذاب و انواع مدل موی باز را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

    انواع مدل موی باز

    همان طور که گفتیم، مدل های مو مختلف هستند، این شمایید که تصمیم می گیرید کدام را برای موهای خود انتخاب نمایید. البته علاوه بر علاقه و سلیقه شما، فرم چهره و اجزای صورت نیز در انتخاب مدل موی مناسب بسیار تاثیر گذار است.

    مدل موی باز به چه کسانی می آید؟

    مدل موی باز سبکی از مو است که در اغلب انواع آن، خبری از طراحی ها و اجراهای سنگین روی موی سر نخواهد بود و معمولا برای هر سنی مناسب است. اما آنچه که از تجربیات به دست آمده، بازه های سنی 16 الی 40 سال، تمایل بیشتری به اجرای این سبک روی موهای خود دارند.

    خوب است بدانید که هر مدل مویی برای هر فردی مناسب نیست، مثلا مدل موی باز به هر فرم صورتی نمی آید. اما اگر فرم صورت شما بیضی است، می توانید این مدل مو را با خیالی آسوده انتخاب نمایید و به راحت ترین شکل ممکن، به موهای خود، جلوه ای زیبا بدهید. همچنین اگر شما دارای گردنی متعادل هستید، باید بگوییم که انتخاب مدل موی باز نیز برای شما گزینه ای مناسب خواهد بود و می تواند ظاهری زیبا به شما ببخشد. در هر صورت برای آنکه بتوانید به زیباترین شکل ممکن بدرخشید، باید بدانید که چه مدل مویی برای شما مناسب است.

    مدل موی باز زیبا

    انواع مدل موی باز

    لازم به ذکر است که مدل موی باز به موهای بلند و کوتاه تقسیم می شوند؛ یعنی شما می توانید موهای بلند یا کوتاه خود را باز بگذارید و آن ها را آراسته نمایید. در ادامه با چند مدل موی باز فوق العاده آشنا می شوید:

    مدل موی باز ساده از انواع مدل موی باز

    اگر به دنبال سادگی هستید، حتما دوست ندارید که موهای خود را چندان آرایش نمایید. به این منظور احتمال مدل موی باز ساده برای شما گزینه ای مناسب است. اگر می خواهید این مدل را روی سر خود پیاده سازی کنید، می توانید با یک براشینگ ساده و استفاده از مواد نگهدارنده، موهای خود را صاف کرده و به همان شکل در پشت خود رها سازید. اگر هم موهای فر دارید، می توانید تنها با یک شانه زدن و استفاده از روغن های مو، حالت زیبای موهای فر خود را حفظ نمایید.

    مدل موی باز زیبا

    مدل موی باز به همراه بافت

    برخی از مدل های مو با بافت مو همراه هستند. در این حالت شما می توانید یک مدل موی جذاب برای خود ایجاد نمایید. به این منشظور کافیست تا بخشی از موهای خود را ببافید؛ این بافت مو می تواند قسمت بالای سر شما را دربرگیرد و یا اینکه می توانید تکه ای از موهای خود را جدا ساخته و آن را ببافید.

    البته خوب است بدانید که مدل موی باز به همراه بافت هم با موهای صاف و هم موهای پیچ و تاب داده شده، زیبا خواهد شد. این کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. اما اگر موهای کوتاه دارید، موهای مجعد گزینه بهتری برای این سبک از آرایش مو خواهند بود.

    مدل موی باز مواج

    یکی دیگر از انواع مدل موی باز که طرفداران زیادی دارد، مدل موی باز مواج است. در این مدل مو، موها را صاف می کنند و تنها پایین موها را حالت می دهند. این سبک از مدل مو شیک، جذاب و ساده است و روی موهای بلند به خوبی جلوه می کنند. اگر شما موهای بلند و زیبایی دارید، انتخاب این مدل مو برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع مدل مو ساده روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    مدل موی باز زیبا

    مدل موی باز مجلسی از انواع مدل موی باز

    سبک دیگری از مدل موی باز وجود دارد که می بایست حتما توسط آرایشگرهای حرفه ای پیاده سازی شوند. چرا که در این مدل مو، موها را به شدت پوش می دهند و بابلیس می کشند و موها را به شکلی بسیار پر حجم در پشت سر آرایش می کنند. لازم به ذکر است که این سبک از مدل مو، برای مجالس و مهمانی های بزرگی مانند عروسی ها، مجالس رسمی و … کاربرد دارد، چرا که کاملا رسمی و سنگین هستند. از طرفی انتخاب لباس برای این سبک از مدل مو نیز باید با دقت صورت گیرد، چرا که هر لباسی با این مدل مو، برازنده نخواهد بود.

     

    سخن پایانی

    همان طور که خواندید، مدل موی باز، می تواند ساده و یا حتی بسیار رسمی و سنگین باشد. با توجه به اینکه در چه مراسمی شرکت می کنید و در چه جمعی حضور پیدا می کنید، می توانید یکی از انواع مدل موی باز را انتخاب نمایید و موهای خود را به زیباترین شکل ممکن بیارایید.

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ....
    ....
    3 سال قبل

    ببخشید ولی مطالبتون به درد من نخورد

    سارا
    سارا
    پاسخ به :  ....
    3 سال قبل

    اره به درد منم نخورد

    هستی
    هستی
    3 سال قبل

    مرسی بدرد من یکی خورد

    many
    many
    2 سال قبل

    بد نبود 

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید