تزیین میز تولد + چگونه میز را تزیین کنیم؟

تزیین میز تولد

    برای آنکه تولدی بی نظیر بگیرید، می بایست به همه چیز توجه داشته باشید؛ از تم تولد که انتخاب می کنید، تا مدل تزیین کیک و تزیین میز تولد. بله، تزیین میز تولد هم بسیار مهم است. اما آیا می دانید به چه نکاتی باید در این خصوص توجه کنید؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با یکدیگر نکات مهم در خصوص تزیین میز بپردازیم.

    تزیین میز تولد

    گاهی اوقات، زیبایی در کوچک ترین جزئیات است و این جزئیات می توانند تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. این قطعا در مورد میز تولد نیز صدق می کند.
    هنگامی که می خواهید یک تولد جذاب برگزار کنید، باید به تمامی ریزه کاری ها اهمیت دهید. هنگام برگزاری مهمانی تولد خود قطعا باید به دنبال یک دکوراسیون زیبا باشید.

    چیدمان میر تولد

    چیدمان میر تولد

    تزیین میز تولد رنگارنگ

    مراسم تولد یک عمر ما را همراهی می کنند. از همه مهم تر این مراسم مهم در هر سنی برگزار می شود. با یک دکوراسیون زیبا، موسیقی خوب و سرو نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه، تولد گرفتن می تواند به زیبایی برگزاری شود.

    در قلب هر جشنی، میزی برای پذیرایی وجود دارد که می تواند با توجه به فضا، دکوراسیون شود. یکی از جذاب ترین ایده ها برای دکوراسیون میز تولد، میز تولد رنگی است. رنگ ها کودکان را به وجود می آورند و برای آن ها بسیار جذاب هستند. اگر می خواهید شب تولد کودک خود را رویایی کنید، به میز رنگارنگ فکر کنید.

    برای چیدمان این میز، می توانید به سراغ ظروف پذیرایی رنگارنگ بروید. همچنین می توانید از استندهای روزمیزی، گلدان ها و بادکنک های رنگی برای جلوه داده به این میز استفاده کنید.

    میزهای تک رنگ

    میزهای تک رنگ نیز بسیار گزینه های ساده و شیک برای تزیین تولد هستند. به جای آنکه تزیین میز تولد را با استفاده از وسایل رنگی انجام دهید، می توانید به یک رنگ بسنده کنید. البته این بسیار به تم تولدی که انتخاب می کنید بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم رنگ تزیین میز، همانند رنگ تم تولد باشد. این همخوانی می تواند جلوه ای فوق العاده ایجاد کنید.

    دکوراسیون میز تولد

    دکوراسیون میز تولد

    روی میز چه چیزهایی قرار دهیم؟

    اگر میز بزرگی دارید، می توانید خوراکی های مختلف اعم از شکلات، شیرینی، کاپ کیک، نوشیدنی ها و … را روی بخشی ز میز قرار دهید. از طرف دیگر به شما پیشنهاد می کنیم از ابزار دکوراسیون میز تم تولد نیز استفاده نمایید و میز را به کمک آن دکور کنید.

    دکوراسیون میز تولد

    دکوراسیون میز تولد

    مثلا اگر تم تولد یونیکورن است، حتما فیگورهایی از یونیکورن روی میز بچینید. حتی اگر بتوانید ظرف ها را مطابق با تم انتخاب کنید، فوق العاده خواهد بود.
    گلدان های کوچک از گل، تورهای تزیینی، شمع و قاب عکس های کوچک نیز می توانند روی این میز قرار بگیرند.

    سخن پایانی

    در تزیین میز تولد توجه داشته باشید که تعادل را رعایت کنید. قرار نیست همه چیز را روی میز قرار دهید. از سوی دیگر بهتر است چیدمانی منظم برای میز در نظر بگیرید تا جلوه آن حفظ شود.

    نظرات
    guest
    3 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    عامری
    عامری
    2 سال قبل

    اون تم تولد سبزابی که گذاشتید خیلی قشنگه

    محمدرضا
    محمدرضا
    2 سال قبل

    وجود دسته گل هم میتوه جلوه خاصی به میز تولد بده

    باران
    باران
    2 ماه قبل

    👍

    خوبه

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید