راهنمای خرید سرویس طلا عروس

سرویس طلا سفید عروس جدید و شیک

    یکی از خریدهای مهم عروسی به جز جهیزیه عروس و جهیزیه داماد، خرید سرویس طلا عروس است که با توجه به قیمت بالای طلا و جواهرات، باید در خصوص آن دقت و توجه کافی را داشته باشید.

    آماده کردن عروس و وسایلی که نیاز دارد، برای برگزاری مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین و البته وقت‌گیرترین قسمت‌های آماده‌شدن برای جشن عروسی است که تقریبا هر یک از اطرافیان عروس و داماد را به خود مشغول می سازد.
    خرید لباس عروسی، انتخاب مدل سرویس طلا، خرید حلقه، انتخاب آرایشگاه، انتخاب آتلیه عکس و … از جمله با اهمیت ترین و ضروری ترین بخش های برگزاری یک جش و مراسم عروسی خوب و باشکوه به حساب می آیند که از این میان، خرید سرویس طلا به دلیل گران تر بودن نسبت به سایر وسایل و لوازم مورد نیاز وقت و توجه بیشتری نیاز دارد.
    ببینیم برای خرید سرویس طلا عروس باید به چه نکاتی توجه کرد.

    نکات مهم خرید سرویس طلا عروس

    نکات مهم و ضروری در خرید سرویس طلا برای عروس به شرح زیر هستند:

    حتما از فروشنده فاکتور دریافت کنید

    حتما شما نیز تصمیم به خرید طلای 18 عیار دارید و باید حتما در این خصوص، فاکتور از فروشنده دریافت کنید. داشتن فاکتور به شما این اطمینان خاطر می دهد که حتما طلایی که خریداری می کنید، اصل بوده و عیار آن واقعی است. با این حساب لازم است که حتما حلقه‌ ها و سرویس طلای خود را از فروشگاه‌ های معتبر طلا و جواهر خریداری کنید و هرگز بدون دریافت فاکتوری که نوع جنس، وزن و عیار طلا روی آن نوشته شده باشد و به امضای فروشنده رسیده باشد، طلا نخرید.

    خرید سرویس طلا عروس

    خرید خود را از طلافروشی های معتبر انجام دهید

    طلا فروشی های زیادی در شهرهای مختلف کشور وجود دارند و لازم است که حتما با شناخت از یک طلافروشی و دانستن حسن شهرت آن، برای خرید طلای مورد نظر اقدام کنید. لازم به توضیح است که سازمان ملی استاندارد نیز به تولیدکنندگان طلا، کدی اختصاص داده که طلای ساخته شده را از طریق کد سازنده قابل رهگیری خواهد بود. همین طور در صورتی که شما نسبت به عیار طلای خریداری شده  خود تردید داشته باشید، می توانید با در اختیار داشتن  اصل جنس و فاکتور خرید آن به اتحادیه طلا و جواهر مراجعه کرده و واحد فروشنده باید حتما پاسخگو باشد. البته لازمه این نکته این است که از طلافروشی هایی که زیر نظر اتحادیه طلا و جواهر هستند، خرید خود را انجام داده باشید، زیرا در غیر این صورت اتحادیه هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

    خرید سرویس طلا عروس

    نسبت به نگین های تقلبی حساس باشید

    امروزه با رشد تکنولوژی اگر چه شباهت زیادی میان نگین های تقلبی و اصلی وجود دارد، اما باید در این خصوص کاملا حساس بوده و در صورتی که انتخاب شما، نگین اصل است، این مورد را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهید. از جمله مشخصات ظاهری برای تشخیص سنگ ها و نگین ها می توان به کار گرفت، می توان به رنگ ، شفافیت ، جلا و ناخالصی‌ های طبیعی اشاره کرد که البته این تشخیص تنها از عهده کارشناسان حرفه ای این حوزه برمی آید.
     به این ترتیب با خرید کردن از جواهرفروشی های معتبر، دیگر چنین مشکل و تردیدی نخواهید داشت و می توانید با اطمینان خاطر برای خرید سرویس طلا عروس اقدام کنید.
    سخن پایانی
    شما چه تجربه ای در خصوص خرید سرویس طلا عروس دارید و چه نکات دیگری را در این زمینه موثر و مهم می دانید که در بالا به آن ها اشاره نشده باشد؟ این موارد را با ما و دیگر کاربران وب سایت سورپلاس در میان بگذارید. همین طور توصیه می کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید