تفریحات کیش رایگان شد!

تفریحات کیش

    جزیره‌ کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس است و در کرانه جنوبی ایران واقع شده است. جزیره کیش، از دیدنی‌ترین و شگفت‌انگیزترین جزایر دیدنی خلیج‌ فارس می‌باشد که در استان هرمزگان واقع شده است. سالیان سال است که به دلیل وجود امکانات رفاهی مناسب و تفریحات متنوع، این جزیره پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر ایران و دنیا می‌باشد. امروزه به یکی از قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی داخلی و همچنین خارجی در جنوب کشورمان ایران محسوب می‌شود. جزیره کیش هم برای همگان شیک و مدرن می‌باشد و هم یک شهر ساحلی فوق‌العاده محسوب می‌شود. همه از کیش به عنوان مروارید خلیج فارس یاد می‌کنند. این جزیره‌ی زیبا هرساله مسافران بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد. کیش را می‌توان توریستی‌ترین جزیره ایران خطاب کرد زیرا بهترین مکان برای خرید کردن و تفریح و استراحت می‌باشد.

    تفریحات کیش

    آشنایی با جزیره کیش

    جزیره کیش نخستین منطقه آزاد تجاری-صنعتی کشور به شمار می‌آید. در گذشته، این جزیره «قیس» نام داشت. جزیره کیش 10 قدم از سطح دریا ارتفاع دارد. اما ارتفاع این جزیره از سطح آب در بعضی نقاط کمتر از 1متر می‌باشد. گفتنی است ارتفاع وسط جزیره از اطرافش بیشتر است. در قسمتی از آن، آب ویژگی‌های قابل توجهی دارد. مخصوصا که این منطقه تنها جزیره از خلیج فارس است که دارای قنات با آب شیرین می‌باشد. برای مثال در قسمت شمالی جزیره کیش که چاه‌هایش کم عمق می‌باشد، آب زیرزمینی‌ شیرین است و در شمال شرقی جزیره، آب بسیار شیرین نیز وجود دارد. به اندازه‌ای که در بعضی جاها عمق چاه از یک متر هم کم‌تر است. کیش دارای آب‌وهوایی گرم و مرطوب می‌باشد و بارندگی‌های این منطقه اغلب به ‌شکل رگبار در ماه‌های زمستان است. اوایل دی ماه تا اواخر فروردین یا اردیبهشت را می‌شود به عنوان بهترین زمان سفر به کیش تلقی کرد زیرا رطوبت هوا هنوز زیاد نشده است. در این زمان از گرمای آزاردهنده و شرجی تابستان خبری نیست. از این زمان به بعد، هوای کیش رو به گرمی می‌رود و راه رفتن و گشت وگذار زیر گرمای آفتاب شاید برای برخی از مسافران سخت باشد. به عبارتی دیگر، فصل زمستان بهترین فصل سفر به کیش است که با هوای معتدل بهاری که دارد، می‌توان از شنا کردن و تفریح‌های آبی آن لذت برد.

    تفریحات کیش

    سفر به کیش

    جزیره کیش از مقاصد محبوب گردشگری کشورمان تلقی می‌شود. این جزیره به طور سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر دارد. تفریحات هیجان‌انگیز و متنوع آن باعث تمایز این جزیره از سایر نقاط ایران شده ‌است. در جزیره کیش تفریحات آبی و غیر آبی متفاوتی وجود دارد. کیش، منطقه آزاد تجاری است و اتباع خارجی برای ورود به آن هیچ نیازی به دریافت ویزا ندارند. از این رو سالانه گردشگران خارجی زیادی نیز از این جزیره دیدن می‌کنند. با سفر به این جزیره گردشگری امتیازات خوبی نصیب شما خواهد شد. از این جهت که در جزیره کیش می‌توانید با ارائه دادن اصل گواهینامه خود، کارت ملی، پول به عنوان ودیعه، سوار خودروهای لوکس و گران قیمت شوید و از رانندگی کردن در این جزیره زیبا و خوش آب و هوا لذت ببرید و دغدغه وسیله نقلیه نداشته باشید.

    تفریحات کیش

    تور کیش و آفرهای آن

    همانطورکه در بالا ذکر شد، هر ساله در زمستان که مناسب‌ترین زمان سفر برای کیش است، گردشگران زیادی برای بازدید از منطقه آزاد آن، حضور در مراکز خرید متعدد، انجام فعالیت‌های تفریحی جذاب و مهیج، دیدن جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی خود را به این منطقه می‌رسانند.

    برای سفر به مروارید خلیج فارس، راه‌های زیادی جهت مسافرت، پیش روی شماست. سفر با هواپیما، سفر با قطار، سفر با خودروی شخصی و یا اتوبوس. اما سالانه مردم برای سفر به کیش، تور کیش را ترجیح می‌دهند. آن‌ها با توجه به هزینه و مسافت سفر می‌توانند هر کدام را به دلخواه خود انتخاب کنند. هزینه و قیمت‌های تور کیش به دو عامل بستگی دارد:

    1-در چه ایامی قصد سفر دارید

    2- هتل چند ستاره مد نظر شماست

    هزینه بلیط هواپیما و هزینه محل اقامت انتخاب تور کیش قطعا برای آنان دلایلی دارد. مسافران تور کیش، سفر با هواپیما را به دلیل راحتی و جلوگیری از هدر رفتن وقت انتخاب می‌کنند و در مسیر سفر خود، امتیازهای تور شامل آنان خواهد شد که در ادامه مورد آن‌ها توضیح خواهیم داد.

    شما با انتخاب بعضی از تورهای کیش، خدمات اقامتی و گردشگری در جزیره زیبای کیش همراه با آفرهای رایگان را نصیب خود می‌کنید. به خصوص که بیشتر تفریحات برای شما رایگان خواهد شد.

    این آفرها شامل:

    -ورودی سافاری

    -شهربازی هایلند و سینما هفت بعدی

    -گشت دور جزیره

    -ورودی کافه یخی

    -به ازای هر دو نفر یک نفر جنگ رایگان

    یا

    -نفری 300 هزار تومان بن تخفیف خرید خدمات گردشگری

    می‌باشند.

    شما برای رزرو این تورها باید ابتدا تعداد ستاره هتل مورد نظر خود را مشخص نمایید سپس در ادامه برای مشاهده قوانین، خدمات و امکانات آن هتل، به سایت آژانس مسافری مورد نظرتان مراجع کنید و آن‌ها را مطالعه کنید.

    تفریحات کیش

    تفریحات کیش

    بیشتر افرادی که به سفر کیش می‌روند، به خصوص آن‌هایی که عاشق کارهای هیجانی و بازی و تفریح‌اند، خودشان را خیلی زود به ساحل و جاهای هیجانی کیش می‌رسانند زیرا سواحل کیش یکی از فضاهای جذاب و مهیج می‌باشد که در آنجا می‌توان بسیاری از تفریحات هیجان‌انگیز را تجربه کرد. تفریحات آبی با وجود  هوای تمیز و دریای مرجانی چشمگیر با وجود منظره‌های زیبا یکی از پرطرفدارترین نوع تفریحات در جزیره کیش می‌باشند. اصلی‌ترین هدف اغلب مردم برای سفر به جزیره کیش، تماشای آب‌های نیلگون و دلنشین خلیج زیبای فارس می‌باشد. قایق سواری آرام‌ترین نوع تفریح دریایی در این جزیره است. علاوه بر قایق سواری، کشتی‌هایی نیز وجود دارد که با داشتن برنامه‌هایی همچون موسیقی زنده، ناهار یا شام رایگان و… لحظات عالی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد و استفاده از آن، امکان تماشاکردن و لذت بردن از آب‌های خلیج فارس را برای شما فراهم می‌کند.

    و در پایان، برای داشتن بهترین لحظات طی مسافرت خود به جزیره زیبای کیش، می‌توانید از تورکیش و امتیازهای آن برخوردار شوید.  به ویژگی‌ های تور کیش دقت زیادی داشته باشید. جزیره کیش سرشار از امکانات و تفریحات فوق العاده مهیج و جذاب است که بازدید از آن‌ها، سفری بسیار خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. توجه داشته باشید تا در آن بازه‌های زمانی سفر کنید که سایر افراد قصد سفر ندارند زیرا بهترین تور کیش با قیمت مناسب را در این زمان می‌توانید خریداری کنید.

    تفریحات کیش

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید