راهنمای انتخاب لباس مناسب خواهر عروس

لباس مناسب خواهر عروس

    لباس مناسب خواهر عروس چیست؟ مسئولیت خواهر داماد و خواهر عروس در عروسی خواهر یا برادرشان تا اندازه‌ای بالا است که رسیدگی به مهمانان و جنب‌وجوش برای سامان دادن به امور جهت برگزاری جشن به بهترین شکل، آن‌ ها را پس از عروس و داماد در مرکز توجه قرار می‌ دهد و به همین جهت مدل لباس، نوع میکاپ و همچنین شینیون و مدل موی آن‌ ها باید درخور و مناسب باشد. در ادامه مطلب نکات و ترفندهایی را متذکر می‌ شویم که با کمک آن‌ها می‌توانید به عنوان خواهر عروس یا خواهر داماد در مهمانی بدرخشید.

    لباس مناسب خواهر عروس

    مدل و نوع لباسی که قرار است به عنوان خواهر عروس یا داماد بر تن کنید بسیار حائز اهمیت است. خوش‌پوشی و شیک بودن شما با انتخاب لباسی زیبا مشخص می‌شود و می‌ توانید به واسطه پوششی جذاب و خوش دوخت در مجلس بدرخشید. در انتخاب لباس علاوه بر سلیقه و تمایل شخصی باید به سن و سال نیز توجه کنید و مدل‌ هایی را انتخاب کنید متناسب با رده سنی شما باشد. برای خانم‌های زیر 25 سال پیراهن‌ های رنگین و کوتاه و برای خانم‌ های بالای 25 سال پیراهن‌ های بلند گزینه‌ای مناسب تلقی می‌شود. دنباله و شنل کوتاه در کنار کمربند، نگین‌کاری و سنگ‌کاری‌هایی که بر روی لباس وجود دارند نیز می‌تواند بر زیبایی پیراهن شما بیفزاید تا بیش از حد ساده نباشد. علاوه براین بهتر است در انتخاب مدل لباس به شرایط خانواده و نوع مهمانی نیز توجه کنید. اگر آداب خانوادگی شما با تعریفات مذهبی همخوانی دارد بهتر است از لباس‌ مجلسی پوشیده استفاده کنید تا احترام جمع رعایت شود و چنانچه درجه اهمیت این مسائل برای شما و جمع خانواده چندان بالا نیست استفاده از مدل‌های پوشیده و لباس‌هایی با طرح آستین‌دار ضرورتی نخواهد داشت و می‌توانید با اختیار عمل بیشتری به انتخاب لباس دلخواه بپردازید.

    مدل لباس مجلسی بلند برای خواهر عروس

    لباس مناسب خواهر عروس

     

    رنگ لباس مناسب خواهر عروس

    علاوه بر طرح و مدل لباس باید فاکتور رنگ را نیز مد نظر قرار دهید. مسلما انتخاب لباس با رنگی که بیشتر به شما بیاید و زیباتر جلوه کند مناسب‌تر است. به همین جهت بسته به سلیقه و تناسبی که رنگ‌های مختلف با پوست، نوع میک‌آپ و مدل موهایتان دارند به انتخاب رنگ لباس بپردازید.

     

    شینیون مناسب خواهر عروس

    همانطور که گفته شد شما به عنوان خواهر عروس یا داماد شب پر جنب و جوشی را در پیش خواهید داشت و میزان فعالیتتان بالاتر است بنابراین باید به فکر مدل مویی باشید که بتواند برای ساعت‌های طولانی‌تر و تحت شرایط سخت‌تر بر روی سرتان دوام بیاورد. طرح لباسی که قرار است بر تن کنید در کنار رنگ پوست و فرم چهره‌تان می‌توانند تعیین کننده مدل موها باشند. شما می‌توانید موهای خود را کنار گردن یا بالا و پایین آن شینیون کنید و در صورت تمایل از مدل‌های باز یا نیمه باز استفاده کنید. دیزاین و زینت دادن به موها به وسیله گل، نگین و تزئیناتی نظیر گیره مو نیز در زیباتر کردن شینیون موثر خواهند بود.

    لباس مناسب خواهر عروس

    لباس مناسب خواهر عروس

     

    میکاپ زیبا

    از دیگر نکات مهم و قابل توجه شیوه آرایش چهره خواهر عروس و داماد در شب مهمانی عروسی است. توجه داشته باشید که آرایش شما در این شب بخصوص نباید کدر و تیره باشد و بهتر است از رنگ‌های روشن و نشاط بخش برای آرایش چشم‌ها، گونه‌ها و لب‌ها استفاده کنید. اگر مایل به استفاده از میکاپ غلیظ و پررنگ نیستید سبک‌های اروپایی و لایت نیز می‌توانند انتخابی مناسب باشند. به طور کلی نوع آرایش باید با توجه به رنگ پوست، فرم صورت، رنگ و مدل موها و لباس شما طراحی شود. مقدار میک‌آپ نیز باید متعادل بوده و بیش از حد ساده یا بیش از اندازه غلیظ نباشد تا پرستیژ و جلوه خاص شما حفظ شود.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    مرضیه
    مرضیه
    2 سال قبل

    لباس واسه خواهر دوماد مهم تره ها

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آراء: 6

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید