راهنمای خرید کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

    همه می دانیم که کت و شلوار یک ست لباس بسیار رسمی است و اغلب برای مراسم های بسیار مهم و حتی به عنوان لباس مجلسی از آن استفاده می شود. اما حتما این را هم می دانید که کت و شلوار مختص آقایان نیست و این لباس رسمی را برای خانم ها نیز می دوزند. کت و شلوار زنانه، استایلی زیبا و جذاب به خانم ها می بخشد و درست مانند کت و شلوار آقایان، در مراسم و مجالس های رسمی و مهم مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با نکاتی مهم در ارتباط با شیوه انتخاب کت و شلوار زنانه آشنا شوید.

    کت و شلوار زنانه

    همه افراد و به خصوص خانم ها دوست دارند در مجالس بسیار بدرخشند، به همین دلیل است که آن ها به سراغ لباس هایی بسیار شیک و جذاب می روند که یکی از آن ها کت و شلوار زنانه است.

    مانند هر لباس مجلسی و در کل لباس های رسمی و غیر رسمی، کت و شلوار بانوان هم در رنگ ها، طرح و با جنس های مختلف پارچه دوخته می شود. اما در عین حال پیدا کردن یک کت و شلوار ست زیبا می تواند کمی سخت باشد، به همین دلیل شاید راهنمای خرید کت و شلوار برای خانم ها بتواند بسیار کمک کننده باشد:

    کت و شلوار رنگی زنانه

    کت و شلوار رنگی زنانه

     

    کت و شلوار زنانه را چه رنگی انتخاب کنیم؟

    از آنجایی که کت و شلوار نوعی لباس رسمی است، بسیاری از افراد این لباس را با رنگ های تیره ای مانند مشکی، خاکستری، سرمه ای، طوسی و قهوه ای انتخاب می کنند. اما لازم است بدانید که خوشبختانه تنوع رنگ برای این ست لباس بسیار بالاست و شما می توانید هر رنگی که دوست دارید، انتخاب نمایید. اما آنچه که باید مد نظر داشته باشید این است که برای انتخاب رنگ کت و شلوار زنانه، حتما به فضایی که قرار است در آن قرار گیرید توجه نمایید. به عنوان مثال اگر مهمانی بسیار رسمی است، بهتر است حتما رنگ های تیره را خریداری نمایید، در غیر این صورت در مهمانی ها خودمانی تر و یا عروسی ها، حتی رنگ قرمز هم می تواند گزینه ای مناسب باشد.

    برش کت و شلوار بسیار مهم است

    توجه داشته باشید که هر کت و شلوار زنانه ای زیبا و جذاب نخواهد بود، پس حین خرید این لباس می بایست حتما به نوع برش و دوختی که روی آن اعمال شده توجه نمایید. بعضی از برش های کت و شلوار، شما را چاق تر و کوتاه قدتر از آنچه که هستید، نشان می دهند، پس بهتر است دوخت این لباس را بسیار مهم تلقی کنید.

    کت و شلوار زنانه

    کت و شلوار زنانه

     

    جنس پارچه کت و شلوار چه باشد؟

    از آنجایی که این نوع لباس رسمی است، پارچه ای که برای دوخت آن مورد استفاده قرار می گیرد نیز باید شق و رق باشد. به همین دلیل بهترین نوع پارچه برای کت و شلوار زنانه، کرپ است. البته طراحان لباس می توانند این ست را با پارچه های دیگر نیز بدوزند، اما بهتر است شما پارچه ای را برای این لباس انتخاب نمایید که محکم و ثابت روی تنتان بنشینند.

    زیر کت و شلوار زنانه چه بپوشیم؟

    یکی دیگر از مواردی که برای پوشیدن کت و شلوار زنانه باید حتما بدان توجه کنید، لباسی است که زیر کت و شلوار می پوشید. بهتر است متناسب با همان رسمیت کت و شلوار، یک بلوز دکمه دار، یقه دار و یا با یقه هفت انتخاب نمایید. حتما به رنگی را که برای لباس زیر کت و شلوار انتخاب می کنید، نیز توجه کنید، چرا که یک انتخاب اشتباه می تواند تمامی استایل شما را بر هم بزند.

    انتخاب کفش چگونه باشد؟

    انتخاب کفش اسپرت با کت و شلوار برای بانوان یک ممنوعیت بزرگ است. توجه داشته باشید که شما هرگز نباید فرم و استایل رسمی خود را با یک کفش غیر رسمی برهم بزنید. بهترین انتخاب کفش برای کت و شلوار زنانه، یک کفش رسمی با پاشنه ای بلند است. اگر می توانید با پاشنه های نازک راه بروید، حتما این نوع کفش را انتخاب نمایید تا جذابیت لباس شما را دوچندان نماید.

    خرید کت و شلوار ست زنانه

    خرید کت و شلوار ست زنانه

     

    انتخاب کیف با کت و شلوار زنانه چگونه باشد

    برای کت و شلوار زنانه، اغلب کیف های دوشی کوچک و یا کیف های دستی پاسپورتی جوابگو هستند. بدون تردید این نوع از کیف ها می تواند برای سبک رسمی و جذاب شما گزینه های بسیار مناسبی باشند. البته توجه داشته باشید تا رنگ کیف شما، متناسب رنگ کت و شلواری که انتخاب کرده اید، باشد.

    سخن پایانی

    همان طور که گفته شد، دریافتید که کت و شلوار لباسی رسمی است که برای خانم های شیک پوش، از محبوبیت بالایی برخوردار است. هرچه شما لاغر و قد بلندتر باشید، این لباس بر تن شما زیباتر نمایان خواهد شد. همچنین فراموش نکنید برای کشیده تر دیده شدن، کفش های پاشنه بلند انتخاب نمایید. کت و شلوار زنانه همیشه از ترندهای مد و فشن است و شما می توانید با خیالی آسوده آن را برای مجالس مهم خود انتخاب نمایید.

    نظرات
    guest
    3 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ممنون
    ممنون
    2 سال قبل

    ممنون

    سارا
    سارا
    2 سال قبل

    عالي

    گلی
    گلی
    11 ماه قبل

    عالی

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آراء: 37

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید