تم تولد ماشا و یک جشن تولد دخترانه

تم تولد ماشا

    اگر قصد دارید یک جشن تولد کاملا دخترانه ترتیب داده و کودک یا نوجوان خود را با این سبک از تبریک تولد سورپرایز کنید، تم تولد ماشا از میان انواع تم تولد دخترانه، گزینه ای عالی به شمار می رود. شخصیت ماشا در چند سال اخیر، به یکی از شخصیت های محبوب کودکان تبدیل شده و به خصوص دخترها به آن علاقه زیادی دارند. اگر کارتون ماشا و خرسه را دیده باشید، حتما متوجه جذابیت این شخصیت کارتونی شده و به استفاده از تم تولد آن، اشتیاق زیادی نشان خواهید داد.
    در ادامه به بررسی تزیین تولد به کمک تم تولد ماشا می پردازیم.

    تم تولد ماشا

    رنگ آمیزی این تم تولد به شکلی است که پتانسیل شادسازی و پرزرق و برق کردن فضا را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد. رنگ بنفش لباس و روسری ماشا و موهای طلایی رنگ او، به همراه چشمانی سبز و لپ های گل انداخته، سراسر شادی بوده و در ترکیب بندی فضای جشن تولد نیز دست شما را باز می گذارد.

    تجهیزات تم تولد ماشا

    اگر برای خرید تم تولد ماشا مراجعه کنید می توانید اقلامی از جمله بشقاب و لیوان، سفره، ریسه پرچم، ریسه هپی، ظرف پاپ کورن، کارد و کفگیر برش زدن کیک، تاپر، نقاب طرح ماشا، تاج طرح ماشا، کلاه اکلیکی ماشا، چاقو و چنگال و در نهایت کارت دعوت را در بسته این تم تحویل بگیرید. به این ترتیب فرصت آن را خواهید داشت که از کارت دعوت تولد ماشا نیز استفاده کرده و میهمانان را از پیش در فضای این تم قرار دهید. به این صورت شاید میهمانان نیز مایل باشند لباس هایی در تناسب با رنگ بندی تم تولد ماشا پوشیده و به فضای جشن تولد، رنگ و لعاب جذاب تری ببخشند.

    تم تولد ماشا

    تزیین جشن تولد با تم ماشا

    برای تزیین سالن برگزاری جشن تولد با تم تولد ماشا، باید به سراغ بادکنک های سفید، طلایی یا بنفش در طیف های مختلف برید. اگر تصمیم دارید که تزیین تولد کودک شما متمرکز بر تم و بادکنک آرایی باشد، بهتر است از بادکنک های دسته ای استفاده کنید. این بادکنک ها را می توانید در دسته های 10 تایی یا 20تایی در کنار هم جفت کرده و در گوشه و کنار فضای تولد قرار دهید. با توجه به رنگ بندی تم تولد ماشا، استفاده از ترکیب رنگ متناسب با آن، عالی خواهد بود.

    سفارش کیک تولد ماشا

    این نیز دیگر به یکی از رسم های جدید جشن تولدهای امروزی تبدیل شده است: سفارش کیک تولد متناسب با تم تولدی که برای جشن انتخاب شده است! به این ترتیب شما نیز بهتر است برای خوشحال کردن و کامل کردن شادی کودک خویش، یک کیک تولد ماشا سفارش دهید. این شخصیت کارتونی قابلیت این را دارد که تنها به صورت یک تصویر و عکس روی کیک مربع یا مستطیل شکل قرار گرفته یا به شکلی هیجان انگیزتر سفارش کیک عروسی ماشا را بدهید. این کیک های عروسکی از فوندانت سفت تری برخوردار هستند و ممکن است به لحاظ کیفیت اسفنج کیک، کمی ضعیف تر از کیک های معمولی ظاهر شوند. به هر صورت این انتخاب شما و احتمالا کودک شماست که کدام یک از این نوع کیک های تولد را انتخاب کنید.

    نورپردازی جشن تولد

    برای هیجان انگیزتر کردن فضا، به فکر نورپردازی محیط نیز باشید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای کم و محدود، چراغ های ریسه ای خریداری کرده و خود به نصب و اتصال آن ها بپردازید. این چراغ های ریسه ای را می توان روی پرده قرار داده و یا به کمک آن ها، به تزیین میز تولد پرداخت.همین طور این چراغ های ریسه ای را دور دسته های بادکنکی که از پیش آماده کرده اید، پیچیده و به این صورت به بادکنک ها جلوه بیشتری ببخشید.

    تم تولد ماشا

    استند ماشا و خرسه

    اگر امکان آن برایتان فراهم باشد که دو استند از ماشا و خرسه را در دو سمت میز تولد قرار دهید، اقدام فوق العاده ای انجام داده و کودکان از دیدن آن ها بسیار به وجد خواهند آمد. در حالتی که سراسر فضای تولد از این شخصیت های کارتونی پر شده است، دیدن استند واقعی آن ها، می تواند به راستی هیجان انگیز باشد. به علاوه رنگ قهوه ای خرسه ماشا در کنار آن همه رنگ های یاسی و بنفش، تضاد زیبایی ایجاد کرده و در جذب کودکان و نیز رنگ پردازی زیبا در عکس برداری و فیلم برداری، عالی خواهد بود.

    سخن پایانی

    شما از چه نوع تم های تولد دخترانه ای برای برپا کردن جشن تولدهای قبلی کودک خود استفاده کرده و امسال چه برنامه هایی در سر دارید؟ ایده های نو و جذاب خود را در بخش نظریات با ما و سایر خوانندگان سورپلاس در میان بگذارید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید