آرایش مناسب لباس زرد چطور باید باشد؟

آرایش مناسب لباس زرد

    رنگ مد سال 1400؛ ترکیب زرد روشن و طوسی اعلام شده است و به نظر می رسد که باید خود را برای آرایش مناسب لباس زرد آماده کنید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به مد و رنگ های سال اهمیت می دهید، با شناخت آرایش سازگار با لباس های تم زرد و طوسی، می توانید امسال زیبایی خود را تکمیل کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم نکات مهم آرایش کردن در ست با لباس های تم زرد باید چگونه باشد.

    آرایش مناسب لباس زرد

    • توصیه اول: به یاد داشته باشید که تم رنگ آرایش صورت شما برای پوشیدن لباس زرد بهتر است که طبیعی و مات باشد، از این روی به هیچ وجه به دنبال یک  آرایش پر زرق و برق نباشید؛ زیرا در این صورت رنگ لباس شما کاملا محو شده و به چشم نخواهد آمد. توصیه می کنیم که با یک آرایش ملیح و ساده روی صورتتان هم رنگ لباس و هم چهره زیبایتان را نمایش داده اید. به منظور داشتن چنین آرایشی، لازم است که ابتدا از کانسیلر استفاده کرده و لک ها و تیرگی زیر چشمان تان را بپوشانید. برای زیر سازی نیز از رمی استفاده کنید که در پوست حل شده و هیچ اثری از وجود کرم روی صورت شما باقی نگذارند. اگر کرمی که کاملا با پوستتان شما سازگار باشد، پیدا نکردید، می توانید از ترکیب دو کرم برنز و روشن استفاده کنید تا به رنگ پوست تان دست یابید. این کرم ترکیبی را با یک اسفنج آرایشی به طور هماهنگ روی صورت خود بزنید.

    آرایش مناسب لباس زرد

    • توصیه دوم: اگر شما از آن دسته افرادی هستید که رنگ لباس زرد به شما می آید، آرایش خود را به گونه ای انتخاب کنید که رنگ های آن از خانواده رنگ های گرم باشد. اگر تصمیم به پوشیدن یک لباس زرد دارید، به گونه ای آرایش کنید تا گونه هایتان با یک رنگ گرم پوشانده شده و بدرخشند. استفاده از رژ گونه هایی که ته رنگ گرم دارند برای این کار مناسب بوده و حتی استفاده از پنکک های برنزه نیز مجاز است. البته این که از چه برنزه و یا چه رژگونه ای استفاده کنید بستگی به صورت و ته رنگ چهره شما و این که می خواهید کجای صورت خود را برجسته کنید، دارد. اگر می خواهید از رژ گونه به رنگ رز استفاده کنید که به صورت یک سرخی طبیعی چهره باشد، باید رژ گونه خود را روی برآمدگی گونه هایتان بزنید. اگر می خواهید بیشتر استخوان گونه خود را برجسته کنید، رژ گونه را زیر برآمدگی گونه زده و با برس مخصوص آن را به سمت بالا پخش کنید. با یک لباس به رنگ زرد، رژ گونه هایی با رنگ های هلویی، مرجانی، صورتی های پر رنگ و نارنجی مناسب به نظر می رسد.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع آرایش عروس در سبک های مختلف روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    • توصیه سوم: فرقی نمی کند که لباس زرد خود را برای چه مناسبتی انتخاب کرده اید، به هر صورت آرایش مناسب چشم اهمیت بسیاری دارد. روش های زیادی برای آرایش چشم ها با این رنگ لباس وجود دارد. اگرچه آرایش دودی با هر رنگ و مدل لباسی زیبا می شود، اما شما می توانید روی لب هایتان تمرکز کرده و در چشم هایتان فقط یک مداد ساده بکشید.
      برای این کار ابتدا روی پلک بالایی خود کرم بزنید و سپس روی آن یک سایه قهوه ای کمرنگ متناسب با رنگ پوست تان بکشید. سپس با یک مداد مشکی، خط باریکی دور خط مژه ها بکشید.
      برای آرایش دودی چش ها نیز لازم است که پیش از هر کاری ابتدا پلک ها را به وسیله کرم پودر بپوشانید تا آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد. سپس در قسمت داخلی چشم یک خط قهوه ای کشیده و روی خط مژه را نیز با سایه خاکستری بپوشانید. سپس با استفاده از یک فرچه آرایشی زاویه دار یک دنباله به شکل وی انگیسی به همراه سایه مشکی در قسمت خارجی چشم بکشید و آن را روی خط بالا و پایین مژه ادامه دهید. کار خود را با یک خط چشم مشکی پایان دهید. برای جذابیت بیشتر چشم ها نیز می توانید با کمک یک سایه طلایی اکلیلی قسمت داخلی چشم را براق کنید.

    آرایش مناسب لباس زرد

    • توصیه چهارم: در صورتی که تصمیم گرفته اید امسال در مجالس و میهمانی ها، یک لباس زرد به تن کنید، توصیه می کنیم که رنگ لب هایتان را طبیعی نگه دارید. به این منظور می توانید از رژ لب صورتی یا نارنجی و یا صورتی پر رنگ و یا قرمز استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که یک آرایش صورت قرمز رنگ به لباس زرد به هیچ وجه نمی آید.
      اگر روی چشم ها و گونه های خود از رنگ های طبیعی استفاده کردید، استفاده کردن از یک رژ لب قرمز مانعی نخواهد داشت. در این صورت دقت کنید که چشم ها آرایش زیادی نداشته باشند، تا توجه افراد را از لب ها به اعضای دیگر صورت منحرف کنند. به طور مثال با رژ قرمز از سایه تیره و یا خط چشم گربه ای همراه با لباس زرد استفاده نکنید. پیش از به کار بردن رژ لب، لازم است که ابتدا از یک خط لب صورتی و یا هلویی استفاده کرده و آن را در اطراف لب تان بزنید. سپس یک رژ لب قرمز بزنید و با یک دستمال کاغذی آن را کمرنگ کنید.
    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آراء: 9

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید