آرایش مناسب لباس زرد چطور باید باشد؟

آرایش مناسب لباس زرد

    زرد یکی از سه رنگ اصلی در چرخه رنگ‌ها است. افرادی که به این رنگ علاقه دارند معمولاً انسان‌هایی خوش‌بین، خلاق و مثبت ‌اندیش هستند و احساس خوشبختی می‌کنند. رنگ زرد از روشن‌ترین طیف‌های رنگی محسوب می‌شود و یادآور آفتاب و طلوعی دوباره است. پس این رنگ می‌تواند انتخاب خوبی برای لباس باشد. ست کردن لباس و آرایش، بخشی از روزمره خانم‌ها را تشکیل می‌دهد. حالا آرایش مناسب با لباس زرد چه آرایشی است؟

    در این مقاله قصد داریم با ارائه برخی نکات مهم به شما کمک کنیم تا بهترین میکاپ با لباس زرد را برای خود انجام دهید. برای کشف این نکات جادویی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

    میکاپ با لباس زرد

    آرایش صورت مناسب با لباس زرد

    آرایش ملایم، بهترین مدل آرایش با لباس زرد است. آرایش صورت خود را با کمی کرم پودر با کاور پایین آغاز کنید. حتی می‌توانید بی‌خیال کرم پودر شوید و به سراغ کانسیلر بروید. کانسیلر را زیر چشم‌ها و روی لکه‌ها و جوش‌ها بزنید. فقط کافی است رنگ صورت را یک ‌دست کنید. چرا که ترکیب پوست طبیعی با لباس زرد بسیار زیبا می‌شود. فوندانسیون‌های قوی برای آرایش عروس و مجالس رسمی مناسب هستند.

    اگر قصد شرکت در مهمانی را دارید، اصلاً در استفاده از پنکک و کرم‌ پودر زیاده‌روی نکنید. آرایش ملیح با لباس زرد به زیباتر دیده شدن شما کمک می‌کند.

    انتخاب آرایش مناسب با لباس زرد

    آرایش چشم برای لباس مجلسی زرد

    انتخاب آرایش مناسب با لباس زرد به نوع مجلسی بستگی دارد که قصد شرکت در آن را دارید. اگر به جشن عقد، عروسی یا مهمانی‌هایی از این قبیل دعوت شده‌اید، آرایش چشم اسموکی گزینه مناسبی است. البته سایه قهوه‌ای و کرم در کنار خط چشم با دنباله بلند نیز می‌تواند ترکیب فوق‌العاده‌ای با یک لباس مجلسی دخترانه زرد بسازد. آرایش چشم اکلیلی و براق نیز با لباس زرد جذاب می‌شود. سایه‌های روشن و تیره را ترکیب کنید و آن‌ها را پشت پلک‌ها بزنید.

    در صورتی که به مهمانی‌های خودمانی دعوت شده‌اید، به سایه کرم یا قهوه‌ای ساده، ریمل و خط چشم با دنباله کوتاه اکتفا کنید. حتی می‌توانید آرایش چشم را در حد یک ریمل ساده نگه‌ دارید. چرا که افراد معمولاً در جمع‌های دوستانه آرایش چندانی نمی‌کنند.

    بهترین آرایش چشم برای لباس زرد

    بهترین آرایش گونه برای لباس زرد

    در راهنمای میکاپ برای لباس زرد، نوبت به آرایش گونه‌ها رسیده است. رنگ زرد در طیف رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد و یادآور حرارت خورشید است. برای ست کردن رنگ گونه‌ها با رنگ زرد باید از رنگ‌های گرم مثل صورتی، نارنجی و مرجانی استفاده‌ کنید. این رنگ‌ها باعث شاداب‌تر دیده شدن صورت شما می‌شوند و هارمونی خاصی با رنگ زرد دارند.

    در کنار آرایش گونه، استفاده از برنزر و هایلایتر را نیز پیشنهاد می‌دهیم. این دو لوازم آرایشی به درخشندگی صورت و گونه‌ها کمک می‌کنند. خانم‌های نوجوان و جوان نیز می‌توانند لباس مجلسی خود را با رژ گونه هلویی ست کنند.

    رژ گونه صورتی و رژ لب نود برای ست کردن با لباس زرد

    ست کردن رنگ رژ لب با لباس زرد

    در آرایش برای لباس زرد بیشتر توجه خود را روی چشم‌ها می‌گذاریم. در این صورت باید در انتخاب رژ لب بسیار ساده عمل کنیم. رژهای هلویی، صورتی و نارنجی کم ‌رنگ با لباس زرد جلوه بسیاری زیبایی دارند. البته در صورتی که از سایه اسموکی یا هفت ‌رنگ پشت پلک‌های خود استفاده نکرده‌اید، رژ لب قرمز را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

    چرا که رژ قرمز با لباس زرد یکی از خارق‌العاده‌ترین ترکیب‌ها در ست کردن استایل و آرایش صورت است. در حقیقت باید هنگام آرایش به همه جزئیات توجه کنید و هماهنگی آن‌ها را کنار یکدیگر در نظر بگیرید.

    رژ لب قرمز برای ست کردن با لباس زرد

    لباس زرد را با چه آرایشی ست کنیم؟

    در این مقاله به صحبت درباره جزئیات آرایش مناسب با لباس زرد پرداختیم. اکنون می‌توانید در مهمانی‌های خودمانی و مجالس عروسی لباس زرد بپوشید و آن را با آرایشی جذاب و خیره کننده ست کنید. به نظر شما چه نکاتی دیگری را باید در میکاپ برای لباس زرد رعایت کنیم؟ علاوه ‌بر ایده گرفتن از مقاله‌های آموزشی سورپلاس، لطفاً نظرها و پیشنهادهای خود را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

    سؤالات متداول

    با لباس زرد چه رژی بزنیم؟

    رژ لب صورتی کم‌ رنگ، صورتی پررنگ، هلویی و قرمز از بهترین انتخاب‌ها برای میکاپ با لباس زرد هستند.

    با لباس زرد چه رنگ لاکی میاد؟

    لاک‌هایی به رنگ نارنجی، بنفش، طوسی، مشکی، سفید، سبز و آبی با لباس زرد ترکیب بسیار زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند.

    کدام رنگ مو با لباس زرد مناسب است؟

    لباس زرد بیشتر به افراد می‌آید که رنگ موی قهوه‌ای، بلوند یا نارنجی دارند.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آراء: 13

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید