آرایش برای تولد + آماده سازی صورت برای آرایش

    روز تولد یکی از مهمترین روزهای سال برای همه خانم‌ها است. به همین خاطر این روز را همراه با عزیزان خود جشن می‌گیرند. یک تولد عالی و به یادماندنی به چه چیزهایی نیاز دارد؟ اول از همه کیک و بعد از آن، لباس و آرایش مناسب و زیبا از فاکتورهای اصلی هر تولد هستند. به نظرتان آرایش برای تولد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ چطور صورت خود را برای آرایش آماده کنیم؟

    در این مقاله قصد داریم به نکات مهم آماده سازی صورت برای آرایش تولد بپردازیم و چند مدل میکاپ برای تولد به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر تولد خود یا عزیزانتان در پیش است و ایدهای برای آرایش ندارید، مطلب زیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

    مراحل قبل از آرایش برای تولد

    شست و شوی پوست؛ اولین و مهمترین مرحله میکاپ برای تولد

    جشن تولد معمولا یک جشن ساده و خودمانی است و به آرایش چندان غلیظی نیاز ندارد. در نتیجه دور آرایشگاه عروس را خط بکشید و به فکر میکاپی ساده در منزل باشید. در ابتدا با توجه به مدل و رنگ لباس، نوع آرایشتان را انتخاب کنید. در اولین مرحله از آموزش آرایش برای جشن تولد باید به سراغ تمیز کردن پوست برویم. پوست خود را با استفاده از شوینده و تونر مناسب تمیز و سپس خشک کنید. پیش از آرایش هیچ آلودگی نباید روی پوست باشد.

    مرطوب کننده یا آبرسان؛ شروع زیر سازی اصولی برای آرایش

    پس از پاک سازی صورت نوبت به مرطوب کردن آن می‌رسد. اگر پوست شما چرب است، برای زیرسازی آرایش از آبرسان استفاده کنید. اما پوست‌های خشک به مرطوب کننده قوی نیاز دارند تا آرایش روی صورتشان ماسیده نشود. اگر قبل از شروع آرایش از محصول‌های مراقب پوستی مثل سرم‌ها و ماسک‌ها استفاده کنید نیز آرایش بسیار بهتر روی صورت شما می‌خوابد.

    زیرسازی صورت برای آرایش

    پرایمر؛ مانع ترشح چربی و از بین رفتن اثر لوازم آرایش

    در این مرحله از آرایش برای تولد باید از پرایمر استفاده کنید. پرایمر منافذ باز را می‌بندد و مانع از ایجاد چربی می‌شود. در نتیجه ماندگاری لوازم آرایش روی صورت را بیشتر می‌کند. اگر جشن شما ساعت‌ها طول می‌کشد حتما هنگام آماده سازی پوست از پرایمر باکیفیت استفاده کنید.

    کرم پودر یا پنکک؛ کمک به داشتن پوست صاف و یک دست

    حالا نوبت به استفاده از کرم پودر یا پنکک رسیده است. آرایش تولد دخترانه به کرم پودرهای سنگین نیازی ندارد. فقط کافی است پوست خود را با استفاده از یک کرم سبک، صاف و یک دست کنید. کرم پودرها، لکه‌ها را می‌پوشانند و باعث جذابتر دیده شدن پوست می‌شوند. البته برخی افراد پوست‌های نچرال که بافت طبیعی آن مشخص است را ترجیح می‌دهد. پس هر اندازه که صلاح می‌دانید از کرم پودر یا پنکک استفاده کنید.

    کانسیلر و کانتور؛ پوشاندن لک ها و ایجاد برجستگی

    اگر تیرگی زیر چشم یا لک پوستی دارید، کانسیلر تنها راه نجات شما است. یک کانسیلر مناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید و آن را روی قسمت‌های تیره بزنید. در این صورت پوستی صاف و یک رنگ خواهید داشت. حالا کانتور را بردارید. آرایشگرها معمولا از دو رنگ کانتور روشن و تیره استفاده می‌کنند.

    کانتور تیره را روی نقاطی بزنید که سعی در عمیق‌تر نشان دادن آن‌ها دارید. کانتور روشن را نیز برای برجسته سازی گونه یا خط فک استفاده کنید. پس از اتمام این مراحل، لباس مجلسی زیبا و شیکتان را بپوشید که نوبت به آرایش صورت رسیده است.

    آرایش عربی برای تولد

    آموزش آرایش برای جشن تولد

    هر مدل آرایش برای تولد انتخاب کرده باشید، باید در ابتدا مراحل بالا را انجام دهید. چرا که یک آرایش برای تولد ساده و خودمانی نیز نیاز به زیرسازی اصولی دارد. پس از انتخاب و پوشیدن لباس مجلسی دخترانه و زیبای خود، شروع به آرایش چشم‌ها کنید. در ابتدا سایه چشم متناسب با رنگ لباس را پشت پلک‌هایتان بزنید. سپس خط چشم بکشید. ریمل یا مژه مصنوعی نیز به زیباتر و نافذتر شدن چشم‌ها کمک می‌کنند.

    حالا نوبت به رژ گونه، هایلایتر و برنزر میرسد. این سه لوازم آرایشی باعث ایجاد برجستگی‌ها و فرورفتگی‌ها روی صورت می‌شوند. در آخر نیز آرایش تولد خود را با یک خط لب و رژ لب جذاب تمام کنید. البته پودر یا اسپری فیکس برای ماندگاری بیشتر آرایش فراموش نشود.

    آرایش اروپایی برای تولد

    جدیدترین ایده های آرایش برای تولد، فقط در سورپلاس

    در مقاله «آرایش برای تولد + آماده سازی صورت برای آرایش» به نکات مهم آرایشی پرداختیم. با استفاده از این نکات می‌توانید آرایش دلخواه خود را تا ساعت‌ها روی صورتتان نگه دارید.

    اگر برای جشن‌ها و مهمانی‌های خود ایده ندارید یا به دنبال لباس‌های جدید و مد روز هستید، حتما به صفحه اصلی سایت سورپلاس سر بزنید. بهترین ایده‌های آرایشی، تزئین کیک، مدل لباس مجلسی، مانتو و هر آنچه تصورش را کنید، در سورپلاس موجود است. هدف ما کمک به بهتر برگزار شدن جشن‌ها و مهمانی‌های شما است.

    سوالات متداول

    چگونه میکاپ تولد صورتی انجام دهیم؟

    در ابتدا زیرسازی‌های لازم را انجام دهید تا آرایش ماندگاری بیشتری داشته باشد. سپس با استفاده از سایه، رژ لب و رژ گونه صورتی، یک میکاپ تولد صورتی شیک روی صورت خود طراحی کنید.

    کدام آرایش برای تولد بچه گانه مناسب است؟

    لوازم آرایشی برای پوست کودکان مضر هستند. پس بهتر است از آرایش کردن کودکان خودداری کنید. در صورتی که به عنوان بزرگسال، مهمان جشن تولد کودکانه هستید، میکاپ‌های شاد و رنگارنگ گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند.

    جدیدترین مدل آرایش برای تولد چه مدلی است؟

    مدل‌های آرایش ساده ترند این روزها هستند. البته برای آرایش باید به رنگ و مدل لباس خود نیز توجه کنید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آراء: 8

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید