خرید هدیه نامزدی ؛ ایده های جذاب

خرید هدیه نامزدی

    زوج های عاشق و جوان که می خواهند زندگی مشترک خود را آغاز کنند، جشن های مختلفی پیش از عروسی می گیرند. در هر یک از این جشن ها آداب و رسومی برگزار می شود و به رسم یادبود، هدایایی نیز به عروس و داماد اهدا می شود. یکی از این مراسم های به یادماندنی، جشن‌ نامزدی است که حلاوت و شیرینی آن تا ابد در ذهن و دل زوج ها باقی می ماند. در این روز مدعوین با خرید هدیه نامزدی مانند هدیه حنابندان، شروع پیوند را به زوج‌ها تبریک می گویند و برای آن ها آرزوی خوشبختی می کنند. اما آیا می دانید بهترین هدایا برای نامزدی کدامند؟ در این مطلب با ما همراه شوید.

    خرید هدیه نامزدی

    جشن نامزدی، مراسمی است که پیش از عروسی برگزار می شود. این جشن مراسمی است تا هر دو طرف خانواده بیشتر با هم آشنا شده و خرسندی خود را از این وصلت اعلام کنند. البته این مراسم در هر خانواده ای به گونه ای متفاوت برگزار می شود؛ برخی ها دوست دارند جشن نامزدی مفصل باشد در حالی که برخی دیگر به جشن های ساده و خودمانی قناعت می کنند. در هر دو صورت خرید هدیه نامزدی صورت می گیرد.

    ویژگی های کلیپ عروسی خوب

    ویژگی های کلیپ عروسی خوب

     

    خرید حلقه نامزدی

    این هدیه، می بایست از طرف داماد یا همان خانواده داماد برای عروس خانم خریداری شود. این حلقه در جشن نامزدی بر دستان عروس می نشیند و به گونه ای نمادی رسمی از وصلت دو خانواده خواهد بود. در این خرید هدیه نامزدی بهتر است حتما سلیقه عروس خانم در نظر گرفته شود.

    گل

    اگر به عنوان یکی از اقوام درجه دو و یا سه به جشن نامزدی دعوت شدید، گل می تواند گزینه ای مناسب برای خرید هدیه نامزدی از سوی شما محسوب شود. این روزها، شما می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید، دسته گل خریداری کنید. البته سبک های جدید و زیباتری نسبت به دسته گل وجود دارند که خرید آن ها این هدیه را جذاب تر می کند؛ مانند سبد گل، جعبه گل و … . برای سفارش این هدیه زیبا و دوست داشتنی، بودجه شما است که حرف اول را می زند.

    کارت هدیه

    خرید هدیه نامزدی از سوی اقوام درجه دو و سه می تواند متفاوت باشد. اگر نمی دانید که چه هدیه ای می تواند برای عروس و داماد جذاب باشد، می توانید به تهیه کارت هدیه با مبلغ مورد نظر خود قناعت کنید. درست است که کارت هدیه جذابیت یک هدیه کادو پیچ شده را ندارد، اما شما می توانید به اندازه ای که دوست دارید و وسعتان می رسد، مبلغی واریز کنید تا خود عروس و داماد هرچه که می خواهند را با هدیه نقدی شما، خریداری نمایند. توجه داشته باشید که این هدیه به هیچ عنوان از سوی خانواده درجه یک هر دو طرف و به خصوص آقای داماد نباید داده شود؛ چرا که هدایایی که آقای داماد به عروس خانم اهدا می کند باید نشان دهنده میزان وقتی که برای عروس خانم بابت خرید هدیه گذاشته، باشد.

    طلاهای کوچک

    یکی دیگر از کادوهایی که می توانید به عنوان هدیه نامزدی تهیه کنید، طلاهایی کوچک است.‌منظور از طلاهای کوچک، طلایی با اجرت کم و قیمت نه چندان بالا است. اگر فامیل درجه دو هستید و وسع مالی شما به خرید طلا می رسد، خرید یک‌نیم ست، یک گردنبند ساده، یک گوشواره کوچک، یک النگوی باریک و … می توانند گزینه های مناسبی باشند. البته این هدایا برای عروس خانم است و می تواند از هر جانب هر دو طرف خانواده به عروس اهدا شود.

    لباس و پارچه

    یکی دیگر از مواردی که  از طرف خانواده آقای داماد برای عروس خانم خریداری می شود، پارچه و لباس است. در روز نامزدی، معمولا پارچه ها به شکل تزئینی پیچیده شده و همراه لباس هایی زیبا به عروس خانم‌ هدیه داده می شود. این‌ پارچه، می تواند پارچه های مختلفی باشد که البته خوب است سلیقه و نظر عروس در آن دخیل باشد تا از کادوی شما بیشتر لذت ببرد.

    دکمه سر آستین و کراوات

    در روز نامزدی می توانید با خرید هدیه نامزدی برای داماد، او را هم خوشحال کنید. شما می توانید با خرید دکمه سر آستین های زیبا و یا یک‌کراوات جذاب، هدیه ای به آقای داماد بدهید و در این جشن فوق العاده او را نیز خوشحال کنید. گرچه این هدایا چندان مرسوم نیست، اما می توانند به عنوان گزینه های پیشنهادی مورد بررسی قرار گیرند.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده بهترین ایده های خرید هدیه مردانه روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    کفش و کیف

    یکی دیگر از مواردی که برای خرید هدیه نامزدی انتخاب می شود، خرید کیف و کفش است. اگر می خواهید برای نامزد خود هدیه بخرید، کیف و کفشی که او دوست دارد نیز می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد.

    سخن پایانی

    همان طور که خواندید، خرید هدیه نامزدی می تواند از فرد به فرد و با توجه به سلیقه و بودجه هر کسی متفاوت باشد. هرچه که به عنوان هدیه نامزدی خریداری نشان از اهمیت دادن شما به عروس و داماد است.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید