تم تولد سیندرلا، رویای کودکانه دخترها

تم تولد سیندرلا

    کدام دختری را می بینید که عاشقانه شخصیت های پرنسسی کارتونی را نپرستد و رویای قرار گرفتن در جایگاه آن ها را نداشته باشد؟ با این حساب استفاده از تم تولد سیندرلا برای جشن تولد دخترها و تبریک تولد به دخترم و به طور کلی برگزاری مراسم جشن تولد یک دختر، انتخابی عالی خواهد بود.
    رنگ آبی، سفید و طلایی زیبای این تم تولد، باعث می شود که دکوراسیون جشن تولد شما نیز با زیبایی کامل همراه بوده و بتوانید از حال و هوایی بی نظیر در آن استفاده کنید. برای بررسی بیشتر تم تولد سیندرلا در ادامه با ما همراه باشید.

    تم تولد سیندرلا

    تم تولد سیندرلا یک تم عالی برای دخترک های علاقه مند به پرنسس های کارتونی محسوب می شود که طراحی کاملا دخترانه دارد و به هیچ وجه نمی توانیم آن را به عنوان تم تولد پسرانه مورد استفاده قرار دهیم. حتی اگر شما به دنبال خرید لباس مجلسی دخترانه باشید، باز احتمالا دختر شما علاقه مند به خرید چنین لباسی مشابه با پرنسس های دنیای کارتونی خواهد بود.

    با خرید تم تولد سیندرلا، به کودک خود این فرصت را می دهید تا در شب تولد، خود را در جایگاه سیندرلا رویاپردازی کرده و شبی فراموش نشدنی را میان دوستان خود بگذراند. اما انتخاب و خرید این تم، گام نخست در برگزاری جشن تولد است و پس از آن باید به فکر سایر تجهیزات و دکوراسیون باشید.

    تم تولد سیندرلا

    بادکنک آرایی با تم تولد سیندرلا

    خوب است که بادکنک آرایی همراه با این تم تولد دخترانه را به شکلی انجام دهید که ترکیبی از رنگ های آبی و سفید و البته در صورت تمایل طلایی در بین بادکنک های شما باشد. این بادکنک ها را می توانید به شکل متمرکز یا جدا جدا از هم آویزان کرده و به هر شکلی که مایل هستید، رونقی به فضای میهمانی ببخشید. خوب می دانیم که هر آن قدر هم که تم تولد فضای میهمانی را پر کرده باشد، باز هم هرگز نمی توانیم از بادکنک آرایی در برگزاری یک جشن تولد کودکانه، چشم پوشی کنیم. کودکان عاشق بادکنک هستند و هیچ وقت نباید این فاکتور را از جشن آن ها حذف نمایید.

    استفاده از تورهای رنگی

    در تکمیل فضای جشن تولد، استفاده از تورهای رنگی به ویژه سفید و آبی در کنار هم را فراموش نکنید. این چیزی است که به یک جشن تولد دخترانه، جلوه فوق العاده ای می بخشد و باعث می شود که فضای سیندرلایی آن، به مراتب جدی تر و پررنگ تر گردد.

    به کار بردن استند سیندرلا

    اگر به همراه تم تولد سیندرلا، استند سیندرلا را نیز تهیه کرده باشید، همه چیز تکمیل خواهد بود. این استند را می توانید کنار صندلی صاحب تولد قرار دارده و یک ترکیب عالی ایجاد کنید.

    سفارش کیک سیندرلا

    اما از همه مهم تر بخش سفارش کیک است. حالا که تم تولد سیندرلا را برای جشن تولد دختر خود انتخاب کرده اید، خوب است که در بخش سفارش کیک نیز به سراغ سفارش کیک سیندرلا بروید. این کیک می توانید به حالت تخت و خوابیده بوده و تنها عکس سیندرلا روی آن قرار داشته باشد یا در اقدامی هیجان انگیزتر، سفارش کیک عروسکی سیندرلا با دامنی پف دار و حجیم را بدهید. به این شکل می توانید جلوه بیشتری به کیک تولد داده و حتما بچه های حاضر در میهمانی نیز از دیدن آن به ذوق بیشتری خواهند آمد.

    تم تولد سیندرلا

    گیفت تم تولد سیندرلا

    برای برگزاری یک جشن تولد دخترانه، تهیه گیفت فراموش نشود چرا که گیفت ها بیش از هر چیزی دختران را شگفت زده خواهند کرد. سعی کنید گیفت هایی متناسب با تم تولد سیندرلا تهیه کنید.

     

    شمع تولد سیندرلا

    یکی دیگر از مواردی که می تواند بر چذابیت تولد فرزند شما با تم تولد سیندرلا بیفزاید، استفاده از شمع هایی با این شخصیت کارتونی است.شمع های سیندرلا می توانند جذابیت کیک را دوچندان کرده و جلوه آن را بیشتر کنند.

    شمع تولد سیندرلا

    شمع تولد سیندرلا

     

    در این تم تولد معمولا اقلامی چون بشقاب و لیوان، چنگال، چاقو، ظرف پاپ کورن، ریسه هپی، نقاب، تاج طرح تم، تاپر، کارت دعوت، پرچم، چاقو کیک بری، سفره، کلاه اکلیلی و غیره قرار دارد که شما می توانید به میل خود برخی از آن ها را اضافه یا حذف نمایید. اما غالبا تمام این موارد در کنار یکدیگر جلوه عالی به فضای میهمانی می بخشند.

     

    کلام آخر

    شما چه ترکیبی از تم تولد سیندرلا را مناسب می دانید و چطور این تم را به همراه سایر تجهیزات برگزاری جشن تولد، برپا می کنید؟ نظریات خود را در بخش پرسش و پاسخ سایت با ما و دیگر کاربران وبلاگ در میان بگذارید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید