تزیین کیک تولد پسرانه + ایده های جذاب

تزیین کیک تولد پسرانه

    حال و هوای برگزاری یک جشن تولد حال و هوایی وصف نشدنی است، به خصوص اگر تولد فردی باشد که از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است. اگر کودک پسری دارید، احتمالا دوست خواهید داشت تا در صورت امکان،  برای تبریک تولد وی، بهترین جشن تولد را برای او برگزار کنید. اما حتما می دانید که برای برپایی تولد، به چند مورد نیاز دارید که یکی از مهم ترین آن ها، کیک تولد است. در این مطلب با ما با موضوع تزیین کیک تولد پسرانه همراه باشید.

    تزیین کیک تولد پسرانه

    بدون تردید یکی از عضوهای جدانشدنی جشن تولد، کیک تولد است. از سوی دیگر حتما می دانید که کودکان کیک های رنگی با شکل و شمایل و تم های کارتونی دوست دارند. از این رو تزیین کیک تولد پسرانه اهمیت میابد. در ادامه شما با چند مورد از بهترین موارد تزیین کیک تولد پسرانه آشنا می شوید. اما قبل از آنکه به بررسی تزیین کیک تولد پسرانه بپردازیم، خوب است این موارد را حتما در نظر بگیرید:

    سن پسرتان

    حتما می دانید که سن فرزند شما در سلیقه او و تمایلاتش تاثیر مستقیم دارد؛ به طور قطع یک پسر بچه 4 ساله کیک متفاوتی از یک پسر 11 ساله می پسندد.

    تزیین کیک تولد پسرانه

    تعداد مهمان ها

    شاید برایتان عجیب باشد، اما حتما خوب است به تعداد مهمان ها توجه کنید، چرا که برخی از تزئین ها فقط مخصوص اندازه های مشخصی از کیک هستند، پس خوب است پیش از هر اقدامی، تعداد مهمان ها را نیز بدانید.

    تزیین کیک با فوندانت

    یکی از بهترین انواع تزئین کیک تولد، کیک تولد با فوندانت است. اگر خود قرار است با سلیقه خودتان اقدام به تزیین کیک تولد پسرانه کنید، باید بدانید که کار سختی پیش رو دارید، مگر آنکه شیرینی پز قهاری بوده و سال ها در این زمینه فعالیت داشته باشید. تزئین کیک با فوندانت کاری دشوار است اما شما می توانید به راحتی این کار را به شیرینی پزهای ماهر بسپارید. کافیست آنچه را که مد نظر دارید را به آن ها بگویید تا کیکی مطابق سلیقه و خواست شما بپزند.

    تزیین کیک تولد پسرانه

    تزیین کیک تولد پسرانه با خامه

    یکی دیگر از راه های تزئین کیک تولد، استفاده از خامه است. خوبختانه شما خودتان نیز می توانید به کمک خامه در خانه کیک را تزئین کنید، البته اگر کمی هنرمند بوده و خلاقیت داشته باشید. از سوی دیگر برای یکنواخت نشدن کیک، به رنگ های خوراکی نیاز دارید تا بتوانید کیک را با خامه های رنگی تزئین نمایید که در کل کار ساده تری را نسبت به تزئین با فوندانت پیش رو خواهید داشت.

    تزئین کیک با شکلات

    اگر پسر شما عاشق شکلات است، شما به راحتی می توانید با پخت یک یک شکلاتی و تزئین آن را شکلات های مختلف، یک کیک خوشمزه و جذاب برای او درست کنید.

    تزیین کیک تولد پسرانه

    تزیین کیک تولد پسرانه با میوه

    یکی دیگر از کارهایی که برای تزئین کیک تولد می توانید انجام دهید، استفاده از میوه است. اگر پسر شما عاشق میوه است و از طرفی چندان تمایلی به شکل و شمایل کارتونی ندارد، استفاده از میوه هایی که او دوست دارد، می تواند به شما برای تزئین کیک تولد کمک کند.

    تزئین کیک تولد با اسمارتیز

    یکی از آسان ترین راه ها، استفاده از اسمارتیز است. شما می توانید با چینش اسمارتیزهای رنگی روی کیک، هر شکل و تصویری که فرزندتان دوست دارد را روی کیک نقاشی نمایید.

    تزیین کیک تولد پسرانه با چاپ عکس

    به این منظور شما چاره ای جز سفارش دادن کیک با عکس مد نظرتان ندارید، چرا که شما نمی توانید در خانه عکسی روی کیک چاپ کنید. اما اگر فرزند شما به تصویر یک فوتبالیست و یا هر چیز دیگری علاقه دارد، می توانید از این امکان استفاده نمایید.

    تزیین کیک تولد پسرانه

    چند نمونه از کیک تولد با تزئین های فوق العاده

    تزیین کیک تولد پسرانه توپی

    یکی از بهترین انواع، درست کردن کیک به شکل توپ است. از آن جایی که بسیاری از پسر بچه ها بازی با توپ را دوست داند، این کیک می تواند برای آن ها بسیار حذاب و دوست داشتنی باشد.

    کیک تولد با شخصیت های کارتونی

    کارتون ها دارای شخصیت های جذابی هستند که کودکان به آن ها علاقه زیادی دارند. با سفارش کیک با شخصیت های محبوب کودکتان، می توانید تولدی بسیار هیجان انگیز برای او رقم بزنید.

    تزیین کیک تولد پسرانه با تصویر فرزندتان

    یکی از کارهای جذابی که می توانید انجام دهید، سفارش کیک تولد با چاپ تصویری از فرزندتان است. به این منظور یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین عکس های کودک خود را انتخاب کنید و برای چاپ آن روی کیک، به شیرینی پزی  مراجعه نمایید. بدون تردید این مدل از کیک هم برای خود طرفدارانی دارد.

    پیشنهاد میکنیم برای مشاهده نمونه های بیشتر تزیین کیک تولد روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    تزیین کیک تولد پسرانه

    سخن پایانی

    همان طور که گفته شد، کیک تولد عضوی جدانشدنی و پایه ثابت جشن ها است، لذا بهتر است تحت هیچ شرایطی اهمیت تزئین و کیفیت این خوراکی خوشمزه را فراموش نکنید. اگر تولد پسر شما در پیش است، به شما پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن نکات فوق، نسبت به تزیین کیک تولد پسرانه اقدام نمایید تا بتوانید جشنی بی نقص را با کیک خوشمزه و جذاب برگزار نمایید.

     

    نظرات
    guest
    2 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ریحانه
    ریحانه
    3 سال قبل

    واقعا عاللی بود
    ممنون از راهنمایی های خوبتون

    امیرعلی
    امیرعلی
    2 سال قبل

    عالیه

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید