نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر

لباس عروس برای افراد لاغر

    لباس عروس را شاید بتوان مهم ‌ترین لباسی دانست که خانم‌ ها در طول زندگی آن را می ‌پوشند و به همین لحاظ باید از جهات مختلف به آن توجه نمود. عروس خانم‌ ها با هر اندام و سایزی باید لباسی را انتخاب کنند که به شیوه‌ ای مناسب اندام آن‌ ها را پوشش داده و آن‌ ها را از دیگر افراد حاضر در مهمانی عروسی مجزا کند. در ادامه نکاتی را درباره شیوه انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر اندام بیان می‌ کنیم. برای خانم‌ هایی با اندام لاغر و ظریف چه لباس عروسی مناسب است؟ اگر اندامی ظریف و لاغر دارید توصیه‌ های زیر را برای انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر مد نظر قرار دهید.

    لباس عروس برای افراد لاغر

    لباس عروس برای افراد لاغر

     

    لباس عروس برای افراد لاغر

    بالا تنه دکلته ممنوع

    خانم‌ های لاغر با سینه‌های کوچک نباید لباس عروس دکلته را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهند. لباس‌هایی که بالا تنه دکلته دارند تن‌ خور مناسبی برای افرادی با شانه‌های ظریف و سینه‌ های کم‌ حجم ندارند و ظاهر و جلوه زیبایی به اندام این نوع افراد نمی‌ دهند. از آنجایی که شما در مراسم مهم‌ترین فرد محسوب می‌ شوید باید در انتخاب لباس کمی وسواسی ‌تر عمل کنید؛ بنابراین برای پوشش لاغری هیکلتان لباسی را برگزینید که شانه‌هایتان را پهن ‌تر نشان دهد. برای این کار بهتر است از یقه‌های دلبری استفاده کنید تا شانه ‌ها و بازوها پر و حجیم نمایانده شود.

    لباس‌ هایی با بالا تنه شلوغ مناسب ‌ترین انتخاب‌ هستند

    برای اینکه لاغر بودن اندام بهتر پوشانده شود باید از لباس‌ هایی استفاده شود که بالا تنه و شانه‌ها را پرتر و پهن ‌تر نشان دهد. برای نزدیک شدن به این هدف انتخاب لباس‌ هایی با بالاتنه‌ های شلوغ و طرح‌دار بهترین گزینه است. در کنار اندام لاغر اگر قامت کوتاهی نیز دارید باید به این نکته توجه کنید که برای کشیده‌تر شدن و بلندقد نشان دادنتان لازم است لباسی را مورد استفاده قرار دهید که دامنی ساده داشته و از قسمت کمر دارای نقش‌ها، دوخت‌ها و طرح‌های شلوغ و ریز باشد.

    استفاده از لباس‌ های آستین دار

    توجه کنید که لباس‌ هایی با آستین توری، دانتل یا گیپور می ‌توانند در پر و حجیم نشان دادن شانه‌ ها و بازوها موثر بوده و در حالت و دید کلی، اندام لاغر شما را به بهترین شکل پوشش دهند.

    لباس عروس‌ های پف‌دار و حجیم انتخاب نمایید

    دامن‌های پرنسسی، کلوش و لایه لایه بهترین گزینه برای حجم دادن به لباس و توپر نشان دادن اندام افراد لاغر است. این دامن‌ها بهتر است دارای نقش و نگارها و گلدوزی‌های زیبا و مناسب باشد. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل های بیشتر لباس عروس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    لباس عروس برای افراد لاغر

    لباس عروس برای افراد لاغر

     

    از لباس ‌های عروس با جنس پارچه ساتن استفاده نکنید

    پارچه‌ های نوع ساتن لختی و لطافت زیادی دارند و به طور معمول برای افراد ظریف و لاغر اندام انتخاب مناسبی محسوب نمی‌ شوند؛ لذا بهتر است در انتخاب پارچه لباس عروس از جنس ساتن استفاده نکنید تا حالات نحیف و لاغر بودن تشدید نشود.

    مدل ماهی بهترین انتخاب برای افراد لاغر اندام است

    نباید به خاطر لاغر بودن خودتان نقطه ضعف نشان داده و آن را پاشنه آشیل استایلتان بدانید؛ بلکه باید از آن نقطه قوتی برای زیباتر شدن بسازید. لباس‌هایی با مدل ماهی می ‌توانند هیکل ظریف شما را به زیبایی نمایان کرده و اندامتان را مانند یک مانکن کشیده و باریک نشان دهد.

    چند نکته مهم برای انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر

    استفاده از شینیون‌ یا تاج بلند

    اگر اندامی لاغر دارید و قامتتان کوتاه است بهتر است مدل موی مناسب و تاجی بلند را انتخاب کنید تا کشیده ‌تر و زیباتر جلوه کنید.

    انتخاب دسته گل‌ های حجیم و بزرگ ممنوع

    دسته گل‌ های بزرگ برای عروس خانم‌ های کوچک اندام و ظریف مناسب نیست و ابعاد دسته گل باید با جثه لاغر و قد کوتاه آن‌ها همخوانی داشته و کوچک باشد.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید