نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر

لباس عروس برای افراد لاغر

    روز عروسی از به‌ یاد ماندنی‌ترین روزهای زندگی هر خانم و آقایی است. به همین خاطر برای به ‌نحو ‌احسن برگزار شدن این مراسم، نهایت تلاش خود را می‌کنند. لباس عروس یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر عروسی است و برای همه خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. پس باید با نهایت دقت و وسواس انتخاب شود. در این مقاله قصد داریم به نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر اشاره کنیم.

    انتخاب لباس‌های گران ‌قیمت با طرح‌ها و مدل‌های خاص را کنار بگذارید. چرا که کلید اصلی زیبایی و شیک‌پوشی، تناسب نوع لباس با اندام شما است. همه افراد لاغر، چاق، قد کوتاه و قد بلند باید با توجه به نوع اندام خود لباس انتخاب کنند. اگر فردی لاغر و در آستانه ازدواج هستید، پیش از هر کاری مقاله زیر را مطالعه کنید.

    لباس عروس برای افراد لاغر

    در این مقاله قصد نداریم معیارهای زیبایی تعیین کنیم و افراد چاق یا لاغر را مورد سرزنش یا تمجید قرار دهیم. فقط می‌خواهیم به شما عزیزان کمک کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. اگر اندام لاغری دارید، باید متناسب با آن لباس بخرید. برخی مدل لباس‌ها جلوه کافی را روی اندام شما ندارند. لباس عروس مخصوص افراد لاغر چه ویژگی‌هایی دارد؟ در بخش‌های بعدی این ویژگی‌ها را بررسی خواهیم کرد.

    مدل لباس عروس پرنسسی برای افراد لاغر

    لباس عروس دنباله دار مناسب افراد لاغر

    چه لباس عروسی مناسب افراد لاغر است؟

    انتخاب لباس عروس کاملا سلیقه‌ای است. اما برخی معیارها را نیز باید پیش از انتخاب در نظر بگیرید و فقط به سلیقه خود اکتفا نکنید. چرا که تناسب لباس با اندام، جلوه آن را دو چندان می‌کند. لباس عروس مناسب افراد لاغر نباید اندام را باریک‌تر نشان دهد. بلکه باید به پرتر دیده شدن آن کمک کند. برای مثال، لباس‌های پف‌دار با یقه‌های بزرگ، گزینه‌های مناسبی برای عروس‌های لاغر هستند.

    یقه قایقی مناسب افراد لاغر

    لباس عروس بندی برای افراد لاغر

    چه مدل یقه لباس عروس برای افراد لاغر مناسب است؟

    انتخاب لباس مناسب به شما کمک می‌کند تا زیباتر و شیک‌تر دیده شوید. نوع یقه، رنگ و مدل لباس باید متناسب با اندام شما طراحی شده باشد. عروس‌های لاغر اندام برای پرتر دیده شدن گردن و بالاتنه خود می‌توانند از لباس‌هایی با یقه‌های رومی یا یقه بسته استفاده کنند.

    لباس عروس‌های پرنسسی، طرح ماهی، لباس‌های کارشده با سنگ و گیپور و همچنین مدل لباس عروس آستین حلقه ای نیز گزینه‌های خوبی برای عروس‌های لاغر محسوب می‌شوند. فقط از لباس‌هایی با آستین خیلی تنگ کنید. چرا که شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

    لباس عروسی یقه‌ دار با آستین بلند گیپورلباس عروی دکلته برای افراد لاغر قد بلند

    لباس عروس برای افراد لاغر و قد کوتاه

    کدام مدل لباس عروس برای افراد لاغر و قد کوتاه مناسب است؟ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌های لاغر با قد کوتاه، لباس عروس راسته است. این لباس‌ها اندام را کشیده‌تر و در نتیجه قد را بلندتر نشان می‌دهند. لباس عروس‌های دنباله‌ دار با پف کم نیز انتخاب‌های خوبی برای افراد قد‌ کوتاه هستند.

    اگر قد کوتاهی دارید اصلا به لباس‌های پرنسسی، مدل‌های کار شده، لباس‌های پاپیون‌دار و پف‌های آنچنانی فکر نکنید. این مدل‌ها قد شما را بیش از پیش کوتاه نشان می‌دهند و جلوه چندانی نخواهند داشت. برخی عروس‌ها، لباس‌های کوتاه را به بلند ترجیح می‌دهند. اگر با قد کوتاه خود مشکل دارید، از انتخاب این لباس‌ها نیز خودداری کنید.

    یقه هفت مناسب برای افراد قد کوتاه

    لباس عروس راسته مناسب افراد قد کوتاه

    لباس عروس برای افراد لاغر و قد بلند

    انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر و قد بلند کار چندان سختی نیست. برای اینکه قد بلند و اندام باریک، دو معیار جذابیت در دنیای مد و فشن محسوب می‌شوند. لباس‌های مدل پری دریایی یا ماهی برای افراد لاغر‌ و ساعت شنی بسیار مناسب است. این لباس‌ها از بالا تا زانو تنگ هستند و انتهای آن‌ها به دم ماهی شباهت دارد.

    مدل دیگر برای عروس خانم‌های لاغر و قد‌بلند، لباس‌هایی با دامن پرحجم است. درست مثل لباس‌هایی که در کارتون‌های قدیمی مانند سیندرلا دیده بودیم. این مدل دامن‌ها، قد افراد را برجسته‌تر و لاغری اندام آن‌ها را کم‌رنگ‌تر می‌کند. لباس عروس‌های دنباله‌دار و مدل‌های غلاف نیز برای خانم‌های باریک و بلند بسیار مناسب است. چرا که اندام آن‌ها را زیباتر نشان می‌دهد.

    یقه اف شولدر برای افراد لاغر

    نکات مهم در انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر

    لباس عروس در طرح‌ها و مدل‌ها مختلف در بازار موجود است. حتی بسیاری از مزون‌ها کارهای شخصی ‌دوزی نیز انجام می‌دهند. اما هر لباسی مناسب اندام شما نیست. در انتخاب مدل لباس عروس برای افراد لاغر باید به برخی نکات توجه کنید.

    ⦁ لباس ساتن انتخاب نکنید. جنس ساتن اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد
    ⦁ لباس‌های حجیم مثل دامن‌های پرنسسی و پف ‌دار انتخاب کنید
    ⦁ مدل‌های ماهی بهترین گزینه‌ها برای اندام‌های لاغر هستند
    ⦁ لباس‌هایی که بالاتنه طرح‌دار و شلوغ دارند برای اندام‌های لاغر مناسب هستند
    ⦁ لباس‌هایی که کمی آستین دارند، بازو و سرشانه شما را پرتر نشان می‌دهند

    علاوه‌ بر انتخاب لباس مناسب باید در انتخاب تاج و دسته ‌گل نیز دقت کافی به‌ خرج دهید. تاج‌های بلند و دسته ‌گل‌های کوچک برای عروس خانم‌های ریز‌نقش بهترین گزینه‌ها هستند.

    نکته دیگری جا مانده است؟

    عکس‌ها و فیلم‌های بسیاری از شب عروسی به ‌یادگار می‌مانند. پس لباس، مدل مو و سبک آرایشی را انتخاب کنید که چند سال بعد از تصمیم خود پشیمان نشوید. در مقاله «نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر» به شما عزیزان کمک کردیم تا متناسب با اندام خود، بهترین لباس عروس را انتخاب کنید.

    پیش از هر مراسمی می‌توانید به سایت سورپلاس سر بزنید و از ایده‌های موجود در سایت ما استفاده کنید. سایت ما منبع کاملی از ایده‌های لباس عروس، لباس مجلسی، سالن‌های زیبایی و جشن‌های مختلف دیگر است.

    سوالات متداول

    کدام مدل لباس عروس برای افراد خیلی لاغر مناسب است؟

    لباس‌های پرنسسی و پف ‌دار برای افراد خیلی لاغر مناسب است. از پوشیدن لباس‌های جذب بلند در مراسم عروسی خودداری کنید.

    قیمت لباس عروس در سال 1403 چقدر است؟

    قیمت لباس عروس به مدل، جنس پارچه و طراح آن بستگی دارد و از چند میلیون تومان به بالا است. بسیاری از افراد لباس عروس را برای یک شب و با قیمت پایین‌تر اجاره می‌کنند.

    آیا لباس عروس دکلته برای اندام خیلی لاغر مناسب است؟

    اندام‌های لاغر معمولا برجستگی‌های کمی دارند. در نتیجه لباس دکلته جلوه چندانی روی تن آن‌ها نخواهد داشت.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آراء: 6

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید