لباس مجلسی دنباله دار، شیک، لوکس و رویایی

لباس مجلسی دنباله دار

    برای حضور در هر مراسمی، لازم است تا لباس متناسب با آن مجلس یا مراسم بر تن شود. خانم ها هنگامی که قصد شرکت در یک مهمانی مجلل و مراسم باشکوهی چون مراسم عروسی، ازدواج، عقد و … را می کنند، کار خود را برای خرید یک لباس مجلسی زیبا آغاز می نمایند. همان طور که می دانید، لباس های مجلسی در طراحی های مختلفی به بازار عرضه می شوند که ما قصد داریم در این مطلب شما را یا یکی از زیباترین مدل لباس مجلسی تحت عنوان لباس مجلسی دنباله دار، آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

    لباس مجلسی دنباله دار

    تمامی خانم ها دوست دارند برای حضور در مراسم های باشکوه و مهم، لباسی زیبا بر تن کنند تا چشم همه را به خود خیره کنند. از این رو انتخاب یک لباس مجلسی فوق العاده و منحصر به فرد برای خانن های سخت پسند کار چندان آسانی نخواهد بود. اما لازم به ذکر است که در میان تمامی مدل های لباس مجلسی، لباس مجلسی دنباله دار همیشه یکی از پرطرفدارترین لباس ها بوده است.

    همان طور که از نام این مدل از لباس پیدا است، لباس مجلسی دنباله دار، لباسی زیبا و شیک است که در از قسمت پشت، پارچه آن بلند و کشیده است، به گونه ای که روی زمین کشیده می شود و به اصطلاح دنباله دار است. دنباله این دسته از لباس، خواه ناخواه رسمیت و شیکی لباس مجلسی را دوچندان می کند.

    لباس مجلسی دنباله دار

     

    لباس مجلسی دنباله دار مناسب چه کسانی است؟

    از آنجایی که این لباس ها بسیار خاص و رسمی هستند، می توانیم بگوییم که لباس مجلسی دنباله دار بیشتر مناسب خانم های جوان و خانم های رسمی‌پوش است. از سوی دیگر این لباس مناسب کسانی است که در مراسم عروسی و عقد افراد بسیار نزدیک خود شرکت می کنند.

    البته برخی از طراحان مد، این مدل لباس را برای نوجوانان و کودکان نیز طراحی می کنند. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ۱۰۰ مدل لباس مجلسی شیک دخترانه و زنانه روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    بهترین رنگ برای لباس مجلسی دنباله دار

    همان طور که می دانید، لباس های مجلسی در رنگ های مختلفی طراحی و دوخته می شوند. اما از آنجایی که این سبک از لباس بسیار رسمی و خاص است، لذا برای انتخاب رنگ بهتر است با احتیاط زیادی عمل کنید. به عنوان مثال، انتخاب رنگ هایی مانند رنگ مشکی، سرمه ای، نقره ای، طلایی، زرشکی، سفید و از این دست رنگ ها، بیشتر برای لباس مجلسی دنباله دار برازنده است.

     

    بهترین مدل لباس های مجلسی با دنباله

    لباس های مجلسی دنباله دار خود نیز می توانند در طراحی های مختلفی به بازار عرضه شوند. اما آیا می دانید بهترین مدل طراحی برای این لباس ها کدامند؟

    لباس مجلسی ساده با دنباله

    یکی از بهترین انواع لباس مجلسی دنباله دار، لباس مجلسی ساده است. لباس های ساده جلوه زیبایی دارند و هنگامی که دنباله آن ها روی زمین کشیده می شود، به خاص ترین شکل ممکن جلوه می کند. اگر می خواهید لباسی فوق العاده خریداری کنید، حتما لباس مجلسی ساده انتخاب کنید.

    لباس مجلسی دنباله دار

    لباس مجلسی با دنباله با پارچه لمه

    پارچه لمه یکی از زیباترین انواع پارچه ها است که برای دوخت لباس های مجلسی انتخابی بسیار مناسب است. درواقع اگر شما می تواهید در لباس مجلسی خود همانند ستاره بدرخشید، ما به شما پیشنهاد می کنیم لباس مجلسی خود را از این پارچه انتخاب کنید.

     

    لباس مجلسی با دنباله با پشت باز

    یکی دیگر از بهترین انواع لباس مجلسی دنباله دار، لباس مجلسی پشت باز است. ترکیب این مدل با پشت باز، جلوه ای بسیار زیبا خواهد داشت. البته بهتر است در قسمت جلوی این لباس، طراحی های عجیب و غریب وجود نداشته باشد، چرا که پشت باز و دنباله این لباس مجلسی به خودی خود برای زیبا کردن آن کفایت می کند.

    لباس مجلسی دنباله دار پشت باز آبی

    لباس مجلسی با آستین های کلوش بلند

    آستین های بلند کلوش یکی از بهترین انواع لباس های مجلسی محسوب می شود که اتفاقا طرافداران زیادی دارند. حال تصور کنید که این مدل از آستین، روی لباس مجلسی دنباله دار دوخته شده است. ترکیب این دو مدل با یکدیگر، می تواند لباسی بسیار زیبا برای شما فراهم کند. البته توجه داشته باشید که طراحی پارچه و دوخت آن اگر در سایر قسمت های لباس ساده باشد، بهتر خواهد بود.

     

    چند نکته حین پوشیدن لباس مجلسی با دنباله

    اگر قصد دارید برای مراسمی رسمی این لباس را بر تن کنید، حتما کفشی پاشنه بلند و ساده به پا کنید.
    انتخاب کیف برای این مدل از لباس نیز بسیار مهم است. کیف مجلسی کوچک با بند بلند برای این لباس بسیار مناسب خواهد بود.
    برای شیک تر جلوه داده شدن، حتما گوشواره های نگین دار بلند و یا بزرگ به گوش کنید که برازنده این مدل از لباس باشد.

    لباس مجلسی دنباله دار

     

    سخن پایانی

    بدون تردید لباس مجلسی دنباله دار یکی از بهترین مدل های لباس مجلسی است که شما می توانید برای حضور در یک مراسم مهم و رسمی انتخاب کرده و بر تن نمایید. اگر قصد دارید لباسی زیبا خریداری کنید، حتما این مدل را مد نظر قرار دهید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل لباس مجلسی جدید 1400 روی لینک مشخص شده کلیک کنید و حتما این نکات مهم را در نظر داشته باشید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید