تم تولد مرد عنکبوتی و تزیینات همراه آن

تم تولد مرد عنکبوتی

    تم تولد مرد عنکبوتی از تم های تولد پسرانه ای است که با توجه به رنگ و شکل آن، می تواند در دکوراسیون تولد فوق العاده ظاهر شده و با توجه به سطح محبوبیت آن، تزیینات همراه بسیار گسترده ای نیز دارد. این تم تولد هرگز از مد دور نشده و می توان آن را یکی از بهترین های تم تولد پسرانه دانست.

    تم تولد مرد عنکبوتی

    تم تولد مرد عنکبوتی با الهام از فیلم سینمایی و کارتون مرد عنکبوتی ساخته شده و همان حال و هوا را تداعی می کند. پسرها و حتی دخترها علاقه زیادی به این قهرمان داشته و حرکات هیجان انگیز و قهرمانانه و شجاعانه وی، مورد ستایش آن ها قرار دارد. این تم تولد به رنگ قرمز و سرمه ای و در ترکیب با رنگ های دیگر بوده و می تواند در فضای جشن تولد فوق العاده جذاب و هیجان انگیز جای بگیرد.

    تزیین تولد با تم تولد مرد عنکبوتی

    اجرای تم تولد مرد عنکبوتی

    برای اجرای این تم تولد به گوشه های فضای خود و همین طور آویزهایی که می توانید از آن ها استفاده کنید، توجه داشته باشید. پیش از هر چیز باید محل نشستن صاحب جشن تولد را انتخاب کرده و بیشترین تمرکز استفاده از تم را در آن محل پیاده سازی کنید. پس از آن نوبت به پخش باقی مانده اجزای تم تولد می رسد. توصیه می کنیم که این بخش های تم تولد مرد عنکبوتی را به صورت متوازن در فضای باقی مانده پخش کرده و در بخش های مختلف فضای تولد قرار دهید. ریسه های تم تولد مرد عنکبوتی را به شکل ردیفی و موازی با هم قرار داده یا از فرمول پراکندگی بدون نظم استفاده کنید.

    بادکنک آرایی

    بادکنک آرایی جزء جدانشدنی تولد کودکان و حتی بزرگسالان است. با توجه به رنگ بندی تم تولد مرد عنکبوتی، توصیه می کنیم که از بادکنک هایی با رنگ های قرمز و سرمه ای استفاده کنید.
    این بادکنک ها می توانند به صورت متمرکز در نزدیکی محل نشستن صاحب جشن قرار گرفته و یا کاملا پراکنده باشند. به هر صورت ترکیب دو تایی یا چهارتایی بادکنک های قرمز و سرمه ای فوق العاده خواهد بود و می تواند ترکیب رنگی شبیه به رنگ بندی تم تولد مرد عنکبوتی را تداعی کند.
    به علاوه استفاده از بادکنک های چراغ دار نیز ایده ای بسیار جذاب خواهد بود و در عکس برداری و فیلم برداری جشن تولد نیز نمودی دیدنی و چشمگیر برجای می گذارد.

    شمع آرایی

    شمع آرایی چیزی است که کمتر در تولد کودکان علاقه مند به استفاده از آن هستیم، اما اگر در پی برگزاری جشن تولد نوجوان یا جوانی هستید، امکان استفاده از شمع آرایی برایتان وجود خواهد داشت. شما می توانید تجمعی از شمع های سفید یا رنگی را روی میز تولد جای داده و دکوراسیون مبتنی بر شمع آرایی را این طور پیش ببرید. در غیر این صورت در جای جای فضای برگزاری جشن تولد از شمع های مختلف استفاده کرده و نورپردازی رویایی و زیبایی نیز به این صورت به وجود بیاورید.

    نورپردازی

    نورپردازی مراسم جشن تولد را با استفاده از چراغ های ریسه ای، توپ نورانی گردان و غیره انجام دهید. شکل نورپردازی باید به صورتی باشد که فضای میانی سالن برگزاری جشن کاملا روشن بوده و در بخش نشستن صاحب جشن تولد و جایی که میز تولد قرار گرفته است نیز نور کافی داشته باشیم.
    شما می توانید از نورپردازی متغیر و گردان استفاده کرده و چراغ های ریسه ای را نیز روی حالت روشن و خاموش و تغییر رنگ قرار دهید. به این ترتیب هیجان بیشتری نیز ایجاد کرده و به خصوص اگر مدعوین شما کودکان و نوجوانان باشند، از قرار گرفتن در چنین محیطی بسیار ذوق زده خواهند شد.

    سفارش کیک

    سفارش کیک تولدی که مرد عنکبوتی به عنوان تم آن انتخاب شده است، بی چون و چرا باید کیک مرد عنکبوتی باشد. سفارش کیک مرد عنکبوتی می تواند در انواع و اقسام مدل های مختلف صورت گرفته و برای آن کافی است که به یک قنادی معتبر مراجعه کنید.

    گیفت تم تولد مرد عنکبوتی

    در نهایت به خاطر داشته باشید که حتما از گیفت تم تولد مرد عنکبوتی استفاده کرده و به هر یک از میهمانان در پایان مراسم جشن، یک گیفت هدیه بدهید. این گیفت های تولد، یادگاری های فوق العاده ای از مراسم جشن هستند که همیشه می توان با نگاه کردن به آن ها یادآوری آن شب میهمانی را در ذهن داشت.

    استند مرد عنکبوتی

    همین طور در صورتی که فضای کافی در کنار میز جشن تولد داشته باشد، استند مرد عنکبوتی نیز گزینه جالبی خواهد بود. این استندها در دو طرف جایگاه صاحب جشن تولد قرار گرفته و می توانند بر زیبایی فضا و جذابیت آن بیفزایند.

    سخن آخر

    تم تولد مرد عنکبوتی و سایر تم تولد پسرانه، جزء جدانشدنی تولدهای امروزی هستند و با استفاده از آن ها می توان به شکلی کاملا جذاب فضای جشن تولد را رنگ و رونق بخشید. شما از چه تم های تولدی برای برگزاری جشن تولد کودک یا نوجوان خود استفاده می کنید؟

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید