لباس مجلسی لمه، شیک، جذاب و گیرا

لباس مجلسی لمه

    لباس های مجلسی از جمله لباس هایی هستند که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. اما آنچه که باید بدانید این است که علاوه بر طرح و رنگ این لباس ها، نوع پارچه ای که برای دوخت آن ها استفاده می شود نیز بر تنوع و زیبایی لباس مجلسی می افزاید. یکی از محبوب ترین انواع لباس های مجلسی، لباس مجلسی لمه است. از آن جایی که لباس لمه مجلسی همیشه طرفداران زیادی دارد، لذا ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مدل لباس مجلسی شیک با پارچه لمه آشنا کنیم.‌با ما همراه باشید.

     

    لباس لمه مجلسی

    حتما برای شما هم‌پیش آمده است که بعد از دعوت شدن به یک مهمانی، دغدغه انتخاب و خرید لباس مجلسی را داشته باشید. اینکه کدام لباس را انتخاب کرده و بر تن نمایید تا به زیبایی هرچه تمام تر در مراسم و مهمانی به چشم آیید، بسیار مهم است. در میان انواع لباس مجلسی، شاید لباس لمه مجلسی نظر شما را به خود جلب کند، چرا که‌پارچه این لباس همانند ستاره های آسمان برق می زند و می تواند بسیار جذاب و شیک باشد. اما همان طور که می دانید، این پارچه برای تمامی لباس ها مناسب نیست، لذا خوب است با بهترین مدل های لباس لمه مجلسی آشنا شوید:

    مدل یقه لباس مجلسی لمه اکلیلی بلند

    لباس مجلسی لمه

     

    لباس لمه مجلسی بلند

    یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس لمه مجلسی، لباسی با قد بلند است. این لباس ها می توانند به بهترین شکل ممکن زیبایی پارچه لمه را نمایش دهند به گونه ای که شما همانند نگینی در مراسم بدرخشید. بدون تردید بهترین انتخاب شما برای این نوع پارچه، لباس مجلسی بلند است.

    لباس لمه مجلسی کوتاه

    برخی از خانم های جوان، لباس های مجلسی با قد کوتاه را دوست دارند و برای رسیدن به این منظور به سراغ پارچه های لمه می روند. البته که لباس های لمه مجلسی کوتاه نیز بسیار زیبا هستند، به شرطی که طراحی های جذابی برای آن ها در نظر گرفته شود. لباس های کوتاه با آستین های پفی، لباس لمه مجلسه کوتاه با یقه بسته، لباس لمه مجلسی کوتاه پشت باز و … از جمله بهترین لباس لمه مجلسی با قد کوتاه محسوب می شوند.

    لباس مجلسی لمه

    لباس مجلسی لمه

     

    لباس لمه مجلسی ساده

    از آن جایی که پارچه این لباس به خودی خود جذاب و زیبا است، اغلب لباس لمه مجلسی را ساده طراحی می کنند و می دوزند. از سوی دیگر لازم است بدانید که پارچه این لباس چندان کششی برای طراحی های عجیب و غریب ندارد، لذا یکی از بهترین مدل های لباس لمه، لباسی ساده است.

     

     

    لباس مجلسی لمه با آستین بلند کلوش

    بدون تردید یکی از جذاب ترین مدل های لباس لمه مجلسی که باب پسند همه هست، لباس لمه با آستین بلند کلوش است. اگر قرار است در مراسمی رسمی حضور پیدا کنید و دوست دارید به شیک ترین شکل ممکن جلوه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم لباس لمه خود را حتما با آستین‌بلند کلوش انتخاب کنید. هنگامی که پیراهن لمه کلوش را بر تن می کنید، آستین آن زیر نور چراغ ها می درخشد و زیبایی فوق العاده ای را از آن شما کرده و تمام توجهات را به شما معطوف می کند. از سوی دیگر این مدل از آستین ها، احساس ملکه بودن را تلقین می کند و برای خانم های شیک پوش بسیار مناسب است.

     

    لباس لمه دنباله دار

    یکی دیگر از بهترین مدل های لباس لمه که می توانید برای مراسم و مهمانی ها انتخاب کنید، لباس لمه مجلسی دنباله دار است. تصور کنید هنگامی که این لباس را با یک کفش پاشنه بلند در مهمانی بر تن می کنید، چه جلوه زیبایی پیدا خواهید کرد. لباس لمه دنباله دار پشت باز می تواند زیبایی لباس مجلسی شما را دو چندان کند. چنانچه به دنبال یک لباس مجلسی فوق العاده هستید، حتما این مدل را مد نظر قرار دهید.

    لباس مجلسی لمه کوتاه

    لباس مجلسی لمه

     

    لباس لمه مجلسی برای چه کسانی مناسب است؟

    پارچه لمه برای تمامی کسانی که دوست دارند لباسی شیک بر تن کنند، مناسب است. این پارچه به دلیل شبه اکلیلی بودنش، زیر نور می درخشد و کاملا برای پوشش در مراسم ها و مجالس انتخابی مناسب است. از سوی دیگر این پارچه برای لباس افراد مختلف در سنین متفاوتی طراحی می شود. به گونه ای که شما می توانید لباس مجلسی برخی نوجوانان و حتی دختر بچه ها را با این پارچه ببینید. اما لازم به ذکر است که این پارچه اغلب برای خانم های جوان و بالغ بیشتر کاربرد خواهد داشت.
    بیشتر خانم هایی که به دنبال جذابیت و سادگی در کنار هم هستند. به سراغ لباس های لمه مجلسی آن هم با طراحی های ساده می روند. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل لباس مجلسی جدید 1400 روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

     

    سخن پایانی

    پارچه لمه مجلسی رنگ های مختلفی دارد، به گونه ای که برای هر سلیقه ای می توان یک لباس مجلسی لمه شیک یافت. اما زیباترین رنگ پارچه های لمه رنگ های مشکی، سفید، نقره ای، طلایی و قرمز است. اگر می خواهید لباسی جذاب بر تن کنید، پارچه لباس را از این رنگ ها انتخاب کنید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید