تم تولد پرسپولیس،پسرانه و مردانه

تم تولد پرسپولیس

    طرفداران تیم های فوتبالی، هنگامی که می خواهند یک جشن تولد برگزار کنند، به سراغ تم های فوتبالی می روند. خوشبختانه تم های تولد مختلفی وجود دارد که می توانند از آن ها برای برگزاری تولد استفاده نمایند که یکی از آن ها برای طرفداران پرسپولیس، تم تولد پرسپولیس است. اگر شما هوادار این تیم هستید و یا اینکه قصد برگزاری تولد و تبریک تولد برای کسی که طرفدار پرسپولیس هست را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید تابا یکدیگر نکات مهمی که برای اجرای این تم تولد لازم است، را مرور کنیم.

    تم تولد پرسپولیس

    برای طرفداران تیم استقلال، تم تولد استقلال وجود دارد و خبر خوب این است که برای طرفداران تیم پرسپولیس نیز، شما می توانید از تم تولد پرسپولیس استفاده نمایید. اما مانند هر تم تولد دیگری، برای اجرای این تم، لازم است تا نکات مهمی را بدانید:

    ریسه های تم تولد پرسپولیس

    یکی از مواردی که برای برگزاری جشن تولد می توانید از آن استفاده نمایید، ریسه ها هستند. ریسه ها در زیباسازی فضا نقش بسیار مهمی را بازی می کنند. اما برای آنکه تم تولد پرسپولیس را اجرا کنید، لازم است تا به سراغ ریسه هایی بروید که طرحی از این تیم دارند. خوشبختانه ریسه های مختلفی در بازار وجود دارند که به آرم باشگاه پرسپولیس مزین شده اند، لذا برای خریداری آن ها مشکلی نخواهید داشت. اما اگر موفق به پیدا کردن این ریسه ها نشدید، می توانید ریسه هایی به رنگ قرمز خریداری نمایید تا هماهنگی لازم با این تم را داشته باشید.

    بادکنک های پرسپولیسی

    بادکنک ها نیز در طراحی فضای تولد بسیار مهم هستند. برای آنکه یک فضای کاملا پرسپولیسی را برای تولد ایجاد کنید، به سراغ خرید بادکنک هایی بروید که طرح چاپی از آرم باشگاه پرسپولیس را دارند. در غیر این صورت، از بادکنک های قرمز و سفید برای طراحی فضای تولد استفاده نمایید.

    بنر و پوستر

    بنرها می توانند جلوه اتاق را به راحتی تغییر دهند. این پوسترهای سایز بزرگ که اغلب روی دیوار پشت میز پذیرایی نصب می شود، فضا را دگرگون می کند. شما می توانید برای اجرای تم تولد پرسپولیس، بنری از آرم این باشگاه سفارش دهید و یا تصویر پوستری از یکی از بازیکنان مورد علاقه صاحب تولد را سفارش دهید. در این صورت شما می توانید او را حسابی خوشحال کنید چرا که هر طرفداری از دیدن این صحنه به وجد می آید.

    ظروف پذیرایی پرسپولیسی

    برای آنکه از مهمانان خود پذیرایی کنید، بهتر است ظروفی را خریداری نمایید که کاملا همراستا با تم تولد باشد. به این منظور خرید ظروف پذیرایی و لیوان کاغذی پرسپولیسی گزینه های بسیار مناسبی خواهند بود. روی این ظروف طری از آرم باشگاه چاپ شده است و شما می توانید با خریداری آن ها کاملا تم تولد را رعایت کنید.

    کیک پرسپولیس

    و اما نوبت کیک است. کیکی تولد یکی از مهم ترین خوراکی هایی است که اتفاقا طرفداران زیادی دارد، اما برای اجرای تم تولد، لازم است تا کیکی را سفارش دهید که با تم کاملا همخوانی داشته باشد، به همین دلیل باید کیک را با طرحی از باشگاه پرسپولیس سفارش دهید. نگران نباشید چرا که شیرینی پزی های حرفه ای می توانند به راحتی این کار را برای شما انجام دهند.

    سخن پایانی

    همان طور که خواندید، خوشبختانه تم های تولد در اقسام مختلفی وجود دارند که هر سلیقه ای را راضی می کنند. اما اگر می خواهید یک طرفدار پرسپولیس را حسابی سورپرایز کنید، با اجرای تم تولد پرسپولیس، این کار را به خوبی انجام خواهید داد.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ابوالفضل
    ابوالفضل
    2 سال قبل

    چطوری بخرم

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آراء: 13

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید