تم تولد سگ های نگهبان، محبوب کودکان امروز

تم تولد سگ های نگهبان

    همه ما در طول زندگی خود حضور در یک جشن تولد را تجربه کرده ایم، چه به عنوان میزبان، چه مهمان و چه صاحب تولد. این حس دل پذیر جشن گرفتن روز به دنیا آمدن فردی خاص، یکی از بهترین حس هایی است که هر فرد می تواند تجربه کند. حال تصور کنید که این تولد، تولد فرزند شما باشد؛ در این حالت قطعا دوست دارید زیباترین و بهترین جشن ممکن را برای تبریک تولد او برگزار نمایید. اگر فرزند شما پسر است، می توانید برای جشن تولد او، تم تولد سگ های نگهبان را انتخاب نمایید که این روزها میان کودکان محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده است. با ما در این مطلب همراه باشید تا این تم زیبا را با یکدیگر بشناسیم.

    تم تولد سگ های نگهبان

    همان طور که می دانید، شما می توانید برای برگزاری جشن تولد فرزند خود، از تم های تولد استفاده نمایید؛ تم هایی که جذابیت جشن تولد را برای فرزند شما دو چندان می کند که یکی از آن ها این تم است.

    این تم در واقع الهام گرفته از کارتون بسیار جذاب سگ های نگهبان است که کودکان و به خصوص پسر بچه ها است. این کارتون جذاب در واقع داستان سگ های نگهبانی است که مشکلات به وجود آمده برای مردم شهر را در قالب یک تیم قدرتمند برطرف می کنند. هر یک از این سگ های نگهبان اسمی دارند و لباس های رنگی به تن دارند. حال تصور کنید که شما جشنی را برای پسر بچه خود برگزار می کنید که تم تولد پسرانه آن تم تولد سگ های نگهبان است. در ادامه با اجزای جذاب این تم آشنا می شوید.

    تم تولد سگ های نگهبان

    ریسه های سگ های نگهبان

    یکی از اجزای جدا نشدنی تم های تولد، ریسه های تولد است که بدون آن ها گویی جشن نمی تواند آنچنان که باید و شاید جلوه داشته باشد. ریسه هایی وجود دارند که به شکل سگ های نگهبان طراحی شده اند، یعنی این ریسه ها یا طرح چاپی از آن دارند و یا هر بخشی از آن ها، کاملا به شکل هر یک از این سگ ها هستند. در این تم، ریسه ها می توانند به شکل بسیار کمک کننده ای عمل کنند.

    بادکنک های تم سگ های نگهبان

    بادکنک ها نیز یکی از مهم ترین اجزای یک تولد محسوب می شوند. اگر می خواهید تمی زیبا اجرا کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما بادکنک های آن را نیز خریداری نمایید. این بادکنک ها طرح های چاپی از سگ های نگهبان را دارا هستند و شما می توانید به راحتی تکمیل کننده تم باشید. از سوی دیگر بادکنک های فویلی به شکل سگ های نگهبان نیز وجود دارند که شما می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. اگر موفق به پیدا کردن بادکنک ها نشدید، می توانید از بادکنک هایی با تم رنگی این کارتون بهره گرفته و به تزئین فضا بپردازید.

    تم تولد سگ های نگهبان

    کیک تم تولد سگ های نگهبان

    اگر می خواهید بهترین تولد را با این تم تولد برگزار کنید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما کیک را نیز به شکل سگ های نگهبان سفارش دهید. کافیست به یک شیرینی فروشی و یا کیک فروشی مراجعه کنید تا آن ها بتوانند کیکی به این سبک برای شما تهیه کنند. این کیک می تواند غالبی بوده و یا طرحی چاپ شده از سگ های نگهبان داشته باشد. در هر دو صورت کیک می تواند نقش مهمی را در این تم بازی کند.

    رنگ فضا

    از آن جایی که این سگ ها، رنگی رنگی هستند، شما در استفاده از رنگ در فضا دچار مشکل نخواهید شد. اما اگر کمی به رنگ های لباس این سگ ها نگاه کنید، می توانید تم رنگی را برگزینید که شباهت و نزدیکی بیشتری به رنگ لباس سگ های نگهبان داشته باشد.

    تم تولد سگ های نگهبان

    لباس سگ های نگهبان

    بدون تردید اگر شما یک لباس با طرح و یا شکل سگ های نگهبان برای فرزند خود تهیه کنید، علاوه بر تکمیل کردن تم، می توانید او را از همه زمان ها خوشحال تر نمایید. پس به شما پیشنهاد می کنیم حتما در اجرای این تم، به لباس سگ های نگهبان نیز فکر کنید.

    ظروف تم تولد سگ های نگهبان

    ظروف کاغذی مخصوص تولد نیز وجود دارند که کاملا طرح چاپی سگ های نگهبان را دارا هستند. به جای ظروف و لیوان های همیشگی، از لیوان ها و ظرف های کاغذی سگ های نگهبان استفاده نمایید.

    تم تولد سگ های نگهبان

    تاپر کیک سگ های نگهبان

    یکی دیگر از مواردی که می توانید برای اجرای تم جذاب سگ های نگهبان از آن استفاده کنید، تاپر کیک است. تاپرهای کیک روی کیک به صورت ایستاده قرار می گیرند. از این رو می توانند برای جذابیت تولد کودک شما بسای فوق العاده عمل کنند.

    حتی اگر کیک ساده باشد، با ای تاپر می توانید به راحتی حال و هوای تم را به کیک نیز انتقال دهید.

    تاپر کیک سگ های نگهبان

    تاپر کیک سگ های نگهبان

     

    سخن پایانی

    این روزها استفاده از تم های تولد رونق پیدا کرده است و اغلب افراد برای برگزاری جشن تولد کوچک و بزرگ و پیر و جوان از تم های تولد استفاده می کنند. اگر می خواهید برای فرزند پسر خود جشنی فوق العاده برگزار کنید، انتخاب این تم تولد می تواند گزینه ای فوق العاده باشد. البته به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سلیقه و نظر فرزند خود را در تزئین فضا بپرسید.

    همین طور بخوانید:

    ایده های جذاب تزیین کیک تولد پسرانه

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آراء: 7

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید