تم تولد مینیون و ۶ ایده تزیین همراه آن

تم تولد مینیون

    تم تولد مینیون از دسته تم های تولدی است که هم برای پسرها و هم برای دخترها کاربرد دارد. بسته به این که کودک یا نوجوان شما از چه شخصیت های کارتونی در رویاهای خود به خیال پردازی پرداخته و یا کدام یک را بیشتر دوست دارد، می توانید از تم های تولد برای تزیین مراسم جشن تولد استفاده نمایید. تم تولد مینیون رنگ آمیزی جذابی داشته و می توان آن را با تزییناتی جذاب و دوست داشتنی همراه ساخت.
    به یاد داشته باشید که هر تم تولد دخترانه یا پسرانه، با همراه ساختن تزیینات دیگر، به مراتب جذاب تر و تاثیرگذارتر خواهد شد. سالنی را تصور کنید که تنها تم تولد در آن نصب شده و دیگر بخش ها خلوت و خالی هستند. در کنار  آن سالن دیگری با تم تولد، چراغ های ریسه ای، بادکنک و غیره را در خیال بیاورید. حتما متوجه تفاوت ها خواهید شد.

    ایده های ترکیب تزیینات با تم تولد مینیون

    برای آن که تم تولد مینیون بهترین جذابیت را در جشن تولد ایجاد کند، از ایده های زیر استفاده نمایید:

    1. بادکنک آرایی

    همان طور که می دانید و البته در تصاویر مشاهده می کنید، رنگ تم تولد مینیون با آبی و زرد آمیخته شده و این تم تولد کاملا شادی آور می نماید. از همین روی با استفاده از بادکنک آرایی در رنگ های آبی و زرد، سفید و نقره ای؛ می توانید تزیینات جشن تولد را به مراتب تاثیرگذارتر و هیجان انگیزتر نمایید. به خاطر داشته باشید که بادکنک آرایی بخش بزرگی از تزیینات جشن را برعهده دارد و به کمک ایده های خلاقانه بادکنک آرایی می توانید فضای میهمانی را شاد و برای تمامی کودکان، جذاب نمایید.

    بادکنک آرایی

    بادکنک آرایی

    2. تزیین میز شام

    اما به سراغ میز شام می رویم. در میهمانی های جشن تولد، تزیین میز شام، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در صورتی که امکان آن وجود داشته باشد، استفاده از فینگرفودها، در زیباسازی و جذابیت میز شام برای میهمانان عالی خواهد بود. همین طور با پاپ کورن های رنگی (به رنگ های زرد و آبی) می توانید ترکیبی بی نظیر با تم تولد منتخب خود ایجاد کنید. برای این منظور کافی است که از پودر ادویه یا رنگ های خوراکی استفاده کنید.
    دور میز شام را به کمک چراغ های ریسه ای به رنگ آبی، سفید یا زرد تزئین کرده و در تمام طول میهمانی آن ها را روشن نگاه دارید. به خاطر داشته باشید که نکات ایمنی را حین نصب این چراغ ها رعایت کرده و حضور کودکان در میهمانی را مد نظر قرار دهید.

    3. سفارش کیک تولد با طرح تم تولد مینیون

    برای سفارش کیک تولد دو ایده ناب پیش روی خود دارید؛ از طرح مینیون برای کیک تولد کودک یا نوجوان خود استفاده کرده و یا عکسی از کودک و نوجوان خود را روی کیکی با رنگ سفید و زرد و آبی بیندازید. بچه از دیدن و تماشای تصویر خود روی کیک تولد به هیجان خواهند آمد. اما از آن گذشته سفارش کیک تولد با طرح مینیون نیز فوق العاده جذاب خواهد بود. این تمام کودکان حاضر در میهمانی را غرق شادی خواهد ساخت. ممکن است طرح مینیون به شکل یک تصویر روی کیک قرار گرفته و یا قناد به مراتب خلاق تر بوده و کیک مینیون ایستاده با خمیر فوندانت آماده سازد!

    سفارش کیک تولد با طرح تم تولد مینیون

    سفارش کیک تولد با طرح تم تولد مینیون

    4. استند مینیون

    در کنار تم های تولد، استندهای آن ها نیز به مراسم رنگ و بویی عالی خواهند بخشید. استندهای مینیون را تهیه کرده و در دو سوی صندلی صاحب جشن قرار دهید. قرار است این شخصیت های جذاب کارتونی، تا پایان مراسم جشن را همراهی کرده و به هیجان و جذابیت آن اضافه کنند. عکس های یادگاری با استندهای مینیون را فراموش نکنید. کودک شما و سایر کودکانی که به این مراسم جشن تولد آمده اند، حتما از دیدن استندهای مینیون فوق العاده شاد خواهند شد.

    5. لباس طرح تم تولد مینیون

    حتما لباس های شیک و جذابی برای جشن تولد کودک خود در سر می پرورانید، اما بد نیست که برای ساعتی نیز از لباس طرح مینیون استفاده کرده و همه چیز را با هم ست کنید. لباس های طرح مینیون باعث می شود که کودک شما خود را در نقش این شخصیت کارتونی یافته و رویاهایش خیلی زود به واقعیت نزدیک شوند.

    تم تولد مینیون

    تم تولد مینیون

    6. نقاشی صورت تم تولد مینیون

    از یک طراح چهره کودک دعوت کنید تا در ساعات پایانی جشن تولد در مراسم شما حضور پیدا کرده و صورت کودکان را با رنگ های مخصوص، نقاشی مینیون نماید. عکس های دسته جمعی کودکانی که به مینیون های شاد و سرزنده تبدیل شده اند، یادگاری هایی عالی خواهد بود. این کار مراسم جشن تولد شما را به شکلی متفاوت تبدیل کرده و برای تمامی میهمانان تازگی خاصی به همراه خواهد داشت.

    سخن پایانی

    شما از چه روش هایی برای جلوه بخشی بیشتر به مراسم جشن تولدهای خود و سایر میهمانی ها بهره می برید؟ ایده هایتان را در بخش نظریات و پرسش و پاسخ سورپلاس با ما و سایر خوانندگان که مشتاق برگزاری هر چه باشکوه تر میهمانی های خود هستند، در میان بگذارید. سورپلاس برای جشن های باشکوه تر در ایران زمین و آفرینش شادی های بزرگتر تلاش می کند و علاقه مند به دنبال کردن ایده های نوآورانه، جدید و خلاقانه است.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    هپی شوک
    هپی شوک
    2 سال قبل

    بادکنک ارایی بهترین انتخابه

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید